Merhaba arkadaşlar yeni bölüm ile karsinizdayiim inşallah beğenirsiniz vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin :)
İyi okumalar! ♡
Bölüm şarkısı : Selena gomez the heart Wants What It WantsDediğimi duyunca kolumu tutan elleri daha çok canımı yakmaya başlamıştı kendimi itmeye çalıştığım halde kurtulamiyordum " bırak! " Diye bagiriyordum kolumdan tuttuğu ellerle beni arabasına doğru surukluyordu nekadar kurulmaya calissamda fayda etmiyordu beni on koltuğa oturturarak kendisi de sürücü koltuğuna çoktan yerleşmişti yüzüme bile bakmadan arabayi calistirip sürmeye başlamıştı sessizliği bozan ben olmuştum.
" Ne yaptığını sanıyorsun sen? "
" Sadece konusucaz " dedi
" konuşmamız gerektiğini düşünmüyorum " diyerek burnum dan soluyordum artık nedemek oluyordu da benim olduğum mekanda hilal le opusuyor du ? Nedense aklıma geldikçe kaburgalarim kırılıyormus gibi hissettim karnıma tekme yemiş gibi bir acıy dı bu canım acidikca hayatta kalıyorum sanki onu unutmusken bana bunları yasatamazdi yine yasayamazdim aynı şeyleri yapamazdim onun oyunlarına gelemem artık.
Arabanın ani freniyle dusuncelerimden arındım yüzüne bile bakma fırsatı olmadan arabadan inip benim kapımı açmaya yoneldi kapımı açıp kolumdan tutup arabaya yasladi beni ah! Yine mi ? "N-ne yapıyorsun sen!"
"Yapmam gerekeni" diyerek daha çok yaklaştı bana kaçicak biyer bulamiyordum artık arabaya daha çok yapismis şekilde duruyordum "b-bırak beni utku"
ah! Birde karşısında kekelemedigim kalmıştı bunu fark edicek olucakki yarım ağız şekilde gülerek bana doğru eğildi ve sacimin bi tutamini eline alarak oynamaya başladı sıcak nefesini hissedebiliyordum tenimin suan sıcak olduğuna dair bile bahse girebilirim!
"Utandiginda hala tenin sıcak oluyor ve bu... çok hoş" dedi ve kalbim sanki göğüs kafesimden cikicak mis gibi hissediyordum
"B-beni eve götür utku" diyebildim sadece o ise "şimdilik dediğin gibi olsun küçük kız" ah! Böyle seslenmesi sinirimi bozuyor du arabaya binmek için geri çekildiğinde bende binmek için kapıyı açmak için yoneldigimde kolumu tekrar tutup "Sadece yanlış anlamanı istemiyorum" dediğinde nedemek istediğini anlamadigim için tek kaşımı soru sorar şekilde kaldırarak ona baktığımda "bukadarini bilmen yeter küçük kız hadi bin şimdi"
"Hayır yetmez bana açıklamak zorundasın birden bire hayatıma geri girdin ve ne yapmak istediğini anliyamiyorum ve bu değişik hareketlerini cozemiyorum" bir soluk ta söylediğim için nefessiz kalmıştım o ise şaşırmış ağzı açık bi şekilde bana bakıyordu "ya şimdi ya hiç Utku Türksoy! " diyerek ona busefer sesim catallasarak ve bağırarak söylemiştim bunu.
"Sikeyim sadece beklesen olmazdı dimi herseyi düzene sokmayı çalışıyorum babam öldü ve buradaki Holding'in başına benim gecmem gerektiğini söylediler ben ise hicbirsey bilmiyorum buyuzden buradayım hilal ise nereye gitsem peşimden geliyor ve sen sadece pismanim beni anlamani veya affetmeni beklemiyorum veya bana acımanida"
Diyerek gözlerim şaşırmış şekilde daha çok büyüyerek ağzı mi bile açamıyordum hayatım boyunca tanıdığım utku Türksoy ilk defa bukadar uzun konusmustu peki ya ne yapıcagim bunu ben bile bilmiyorum sadece hala onu sevdiğimi bu gece anlamami sağladı ..
"Bin arabaya" diyerek sessizliği bozan oydu arabaya bindiğimizde ona göz altından bakıyordum sadece arabayi calistirmadan sigarasini yaktı ve kafasını geriye atarak içine çektiği dumanin çıkmasına izin verdi ah! Neden bukadar kusursuzdu ortamın sessizliğini bozan busefer benim telefonum du telefonu almak için çantami açtığımda telefonumun ekranına baktığımda kaslarimi catmistim
Hilal arıyor ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALAN
Teen Fiction"Sen benim için eşi benzeri olmayan bir kartanesisin" ihanete uğramış bir kız hem sevdiği adam tarafından hemde en iyi arkadaşı tarafından sevdiği adam bukadar kötüyken neden o? ailesi paramparça yalnız bir kız siyah onun sığınağı. "Sen benim kart...