Merhaba arkadaşlar öncelikle şunu söylemeliyim artık vote veya yorum umrumda değil veya okunmasida okunsada okunmasada yazicagim keyifli okumalar
Multimedia : Utku TürksoyEllerini boynuma sarmaya calistigin da onu ittirdim ne yapmamı beklerdiniz? Kızı sevmiyordum bile umrumda dahi değil ne hali varsa görsün onun yüzünden başıma onca şey gelmişti en kötüsü cemre yi kaybetmiştim.
"Hilal seni sevmiyorum ve...artık gitmelisin" diyebildim sonunda gözlerini şaşırmış biçimde açıp "Nedemek sevmiyorum seviceksin seviyorsun yalan söylüyorsun sen benimsin benim kalicaksin!"
İnce ses telleri kulağımı doldururken çoktan onu evine bırakmış yürüyordum daha fazla katlanamazdım kimseye babamı kaybetmek beni yeterince yıkmıştı acısını bile yasayamamıştım eski utku dan eser yoktu ama az kaldı hedeflerime ulaşacağım cemre yine benim kızım olucak yine bana ait olucak benden bu kadar kolay kurtulamaz.
Arabayı hilal in oturduğu yerin iki sokak ötesine park etmiştim yürümek iyi gelicek olsa gerek soğuk vücudumu delip deşiyordu ve buda benim hoşuma gidiyor cebimden sigarayı çıkartarak çakmakla yaktım işte bu daha iyi geliyordu.
****
Cemre..Sağ tarafa dönmek için yeltendim ama dönemedim hey! Bir dakika buda kim belimi sarmış bu kollar.. Bu koku..
Bir dakika bu.. Utku mu ? Eski Günler deki gibi yine gizlice evime girmişti onu çok özlemiştim. . Bana sarilmasini kokusunu ama Hayır! Yine yaşayamazdım aynı şeyleri. Dirseğimle utkunun karnına vurarak
"Hey! Kalk çabuk! "
"Şş uyuyorum yat uyu"
Ah! Birde emir veriyor benim evimde benim yatagımda hiç kusura bakma bad boy! Bozuntusu seni görürsün sen şimdi
Dirseğimle busefer daha hızlı vurdum ve acıdan inlemesi bir oldu haketmişti.
"Hala yaramaz bir kızsın sence bu yaptığın yanına kalır mı ımm...bence kalmaz"
Tehdit edici sözleriyle gözleriyle ne yapıcağını anlıyamamıştım hadi ama birşey yapamaz değilmi?
"Gecenin kaçı ve ben uyumak istiyorum gidermisin?" Rica buyurur bi tavırla söylemiştim gitsin diye
"Hayır ve sen benimle uyuyacaksın yat"
"Ha-hayır üstüme gelmeyi kes!"
Yatağın ucundan bana doğru yürümeye başladı korkuyordum bana birşey olsa annemin umrunda bile olmazdı ve utku görüldüğü gibi birisi değildi.
"Sana uslu olmanı söylemiştim"
"Ne yapabilirsinki yine o aptal cezalardan birimi? Unutma ben senin değilim olmayı da düşünmüyorum"
Kafasını olumsuz şekilde sallayıp yarım ağız gülerek yanıma yaklaşıp burnunu kulağım dan boynuma kadar sürterek kokumu içime çekti "Sen benimsin...sadece benim"
"seninim öyle mi?" Sorum karşısında tek kaşını kaldırıp "sence?" Hah! Ne sanıyor bu kendisini onun olmaya niyetim yok. Busefer kartlar benim elimde
"Bence...değilim seni sevmiyor..." cümlemi bitiremeden saçımdan tutup duvara yasladı canım acıyor saç köklerimin koptuguna yemin edebilirim! Habersiz akan gözyaşlarım yere dusuyordu
"Ağlamandan nefret ediyorum"
"Ca-canım acıyor lü-lütfen b-bırak" Kekemekten nefret ediyorum karşısında güçlü olamıyorum.
"Şunu unutma beni sevmesen bile yanımda kalacaksın şimdi ağlamayi kes"
Kafamı tamam anlamında salladım sacimi tutan ellerini çekmiş "benimle uyuyacaksın nezaman istesem şimdi yat ve sus"
Hiç birşey demeden yatağa yattım ve görmesin diye kafamı yastığa gömdüm gozyaslarımı durduramıyordum.
"Sana ağlamayi kes dedim"
Daha çok ağlamaya başladım dayanamıyorum artik acı çektirdi yeteri kadar daha ne istiyordu benden?
"Bana dön"
Dediğini yapıp ona döndüm ama ona bakamıyordum erkeksi kokusu burnuma doluyordu elinin tersiyle gozyaslarımı silip kendisine çekti
"Bak...biliyorsun beni sinirlenince nasıl birisi olduğumu Özür dilerim"
Kafamı kaldırıp ona baktım gözleri pismanlıkla bakıyordu böyle bakmasın dan nefret ediyorum nezaman böyle baksa onu affediyorum gözlerimi kapatıp kafamı boyun girintisine koydum seviyordum ben bu adamı nekadar kendime ve ona itiraf edemesemde seviyordum edemezdimde itiraf çünkü korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum işte ben böyle birisiyim..
"İyi geceler ufaklık"
"Iyi geceler utku.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALAN
Teen Fiction"Sen benim için eşi benzeri olmayan bir kartanesisin" ihanete uğramış bir kız hem sevdiği adam tarafından hemde en iyi arkadaşı tarafından sevdiği adam bukadar kötüyken neden o? ailesi paramparça yalnız bir kız siyah onun sığınağı. "Sen benim kart...