Keyifli okumalar
Bölüm şarkısı : Christina Perri - Human ♡Hala inanamıyorum nasıl olur da Utku hilali korur ve yanında olur bu hilal'in yanına kalmayacaktı elbet beni utku'ya hem kötü göstermiş hem de bizi ayırmış'tı bana en büyük ihanetini yapmıştı benim hayatım karanlıktı siyah benim sığınağım dı siyah nekadar dışarı dan öyle gözükmese de ben siyahtım öyle de kalacağım o cici kızlar dan hiç bir zaman olmadım sadece öyle olduğumu zannettirdim sustum sadece sustum içimde yaşadım herseyi umursama dım ama artık kaldıracak ne gücüm kalmıştı ne başka birşeyim okulun uzun dar koridorunda yürüyorum kimse yok herkes dersteydi merveyi de yollamıştım kafamı toparlamam lazımdı ve ne yapacağımı iyi biliyorum.
Okulun müzik odasına doğru yavaş ve uyuşuk adımlarla yürüyordum çünkü artık yoruldum herşey den herkes den nefes almak...bile yorucu geliyordu.
Müzik odası okulun spor salonuna göre daha büyük ve daha görkemliydi çünkü hersene okullar arası ses yarışmaları oluyordu ve bizim okulumuz sadece hersene 9. Veya en sonuncu olarak kazanıyor du ben hiç katılmadım gerek te duymadım müzik odasına girdiğimde sadece ayaklarım beni piyanoya götürdü.
Yaklaşık 10 yaşından beri piyano çalıyordum kendimi bulmam da yardımcı olan tek şeydi müzik...tabikide piyano çaldığımı ne utku ne de merve biliyordu kimseye söylemek istemedim bana özeldi bana ailemi babamı...annemi hatırlatıyordu piyanoya oturduğumda gözyaşlarımı elimin tersiyle silerek
Christina perri'den Human şarkısını çalmaya başladım en sevdiğim şarkılardan biriydi yada beni anlattığı için seviyordum bilmiyorum.
I can hold my breath
I can bite my tongue
I can stay awake for days
If that's what you want
Be your number one
I can fake a smile
I can force a laugh
I can dance and play the part
If that's what you ask
Give you all I am
I can do it
I can do it
I can do itBut I'm only human
And I bleed when I fall down
I'm only human
And I crash and I break down
Your words in my head, knives in my heart
You build me up and then I fall apart
I'm only human, yeah
Şarkıyı söylerken gözyaşlarıma engel olamadım daha fazla yapamıyorum yoruldum gözyaşlarım piyano yu ıslatırken iki elimle yüzümü kapattım hıçkırıklarıma engel olamıyordum ki birinin arkamdan beni izlediğini hissedene kadar.
"Sesin...inanılmaz..."
"Çok Üzgünüm izinsiz girdim birdaha olmayacak Selin hocam hemen gidiyorum" konuşurken yüzümü saklamıştım utanıyordum ilk defa birisi şarkı söylerken beni dinlemişti.
"Biryere gitmiyorsun ve bu muhteşem sesin için özür dilememelisin"
Yanıma gelip gözyaşlarımı sildi saçımı geriye atarak sağ elini omzuma koydu
"ne için ağladığını bilmiyorum ama...kendini bukadar üzmemelisin"
"Olmuyor güçlü görünmekten sıkıldım..."
Sesim çatallaşıyordu daha fazla konuşamayacaktım.
"Istersen izin alıp eve git...ve kendini iyi hissettiğin zaman yanıma uğra"
Dedi ve gülümsedi bense sadece başımı onaylar şekilde sallayıp müzik odasından çıktım.
Hilal'in ağzından.
Utku beni kavgadan sonra tuttuğu gibi evime bırakmıştı ve benimle hiç konuşmamıştı ama beni korudu onlara karşı Cemre ye karşı korudu çok mutluyum hala beni seviyor biliyorum...
Cemre yle ve o yanındaki merveyle isim daha bitmedi utkunun benim olduğunu kanıtlayacagim kendime aşık ediceğim hah! Birde ege vardı tabikide her sarhoş olduğumda onun yanında buluyordum. Kendimi onda ne buluyorum bilmiyorum ama Ege'ye de sıra gelecek.
Telefonumu alıp okuldan tanıştığım şu salak saf kızı arayacak tımki kapının izliyor hemen kapıya koştum.
"İçeriye almayacakmısın?"
Ağzım açık şekilde bakıyordum ne cesaretle benim evime geliyordu bu kız
Sağ tarafa geçerek içeriye geçmesini işaret ettim içeriye geçtiğinde yüzünde ifadesiz bi gülümseme vardı ne yapmaya çalışıyor du bu ?
"Söyle benim zamanım kıymetli...bilirsin" diyerek bir yandan tirnaklarimdaki ojelerime bakıyordum.
"Birdaha cemre ye karışırsan seni buna pişman ederim!"
"Hah! Etmezsen üzülürüm"
"Ben uyarıyorum"
Diyip beni itti kapıyı açarak çekip gitti amacı neydi bu sürtüğün! Yavaş yavaş hepinize kim olduğumu hatırlatıcağım az kaldı.
Cemrenin ağzından.
izin alıp eve gelmiştim hiç birşey düşünmek istemiyorum hiç birşey yapmakta mutfaktan elma alıp odama çıkmak için merdivenlere yürüyordum odama çıktığım da yatağımda uzanmış bir adet utku görüyordum bukadarı da yeter! Hem hilali koruyan o hemde evime izinsiz girmişti nasıl yapıyordu bunu anlayamıyordum karşısında dikilip
"Evinden gitmeni istiyorum hemen...şimdi!"
O ise rahat biçimde doğrulup yanıma geliyordu o üstüme geldikçe ben geriliyordum bi eli cebinde rahat şekilde üstüme geliyordu.
"Şunu kes artık istemiyorum...seni g.i.t!
Her kelimeyi vurgulayarak söylemiştim istemiyordum yalnız kalmak istiyordum. Kalçam masaya değince ürperdim artık kaçacak yerimde yoktu.
Elimden elmayı alıp bi ısırık aldıktan sonra
İki elini masaya dayalı ve kollarıyla sardı
"Sence...gidermiyim?"
Sorusu karşısında sadece yutkunmuştum çok yakındık ve vücudum sıcacık olmuştu Hayır yenilmeyeceğim sana utku Türksoy!
Dudaklarını yanagimda gezdirerek
"Olanlar için Üzgünüm ama adil olmak zorundaydın"
Ne dediğini anlamam hiç zamanımı almamıştı adilmiş hah!
"Ona dokunmamiş halimdi bu" güçlü görünmek için gülüyordum çünkü hilal yapicagini yapmıştı.
"Immm...sevdim asi ve hırçın...cemre"
"Hah! Hiç birşey bildiğin yok ve elmamı verirmisin artık"
Söylediğim karşısında elmayı ağzıma götürdü ama ısırmama izin vermeden kendisi ısırdı ve yatağa geri döndü
"Benim olan benimdir tıpkı bu elma gibi ve...sende benimsin"
"DEĞİLİM!" sesimi kontrol edemiyordum artık sıkılmıştım hem hilal in yanında olup benim yanıma gelmekte nedemek ti?
Sadece kahkaha atıp elmayı yere attı
"Sana zorla mı sahip olmamı istiyorsun?"
Kolumdan tutup yatağa fırlattı kolum acımiştı Hayır bunu yapmazdı degıl mi?
Tek hissettiğim korkuy du şuan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALAN
Genç Kurgu"Sen benim için eşi benzeri olmayan bir kartanesisin" ihanete uğramış bir kız hem sevdiği adam tarafından hemde en iyi arkadaşı tarafından sevdiği adam bukadar kötüyken neden o? ailesi paramparça yalnız bir kız siyah onun sığınağı. "Sen benim kart...