Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen
Multimedia : Ege Doğan utkunun yanındaki esmer çocuk :) ege ye sarılan kız hilal..
İyi okumalar♡Hilal arıyor. ..
Telefonum a öylece bakıyordum sadece.
Kaşlarimi çatarak utku'ya baktım soru sorar gibi kaşlarını kaldırmış bana bakıyordu.
"Hilal arıyor.." diyerek gözlerimi gözlerine sabitledim. "Açıcakmısın? " sorduğu soruyu düşünmeden telefonu açtım.
"Evet?" Demem le utku şaşırmış bana bakıyordu beklemiyordu benden bu hareketi.
"yarın okula girmeden ara sokakta beni bekle" dedi hilal. Hiç düşünmeden "tamam" dedim ve telefonu kapattı. Anlaşılan derdi vardı ve bende o derdi nasıl çözüceğimi iyi biliyorum.
"Ne dedi ?" Diye sorduğunda
"yarın konuşmak istediğini söyledi bilirsin işte .." demek zorunda kalmıştım aksi taktirde doğruları söylersem beni göndermezdi ve bende bunu istemiyordum hilal in üstünde deneyecek çok güzel fikirlerim vardı.
"Peki..sen konusucak mısın?"
"Ah tabikide konusucagim bu kadar düşünmemelisin sevgilini" diyerek sahte gülücüğü mü yüzüme yerleştirdim önüme dönerek.
"Ah cemre bazen fazlasıyla küçük kız oluyorsun adının hakkını vermene sevindim açıkçası"
Dediğinde gözlerimi devirmek le yetinmiştim.
"Hadi ama şimdide trip mi ... ?" Diye tekrar konuştuğun da. "sen susmak nedir bilmezmisin?"
Elini düşünür bir biçimde çenesine koyarak direksiyon dan destek alarak ukala bir biçimde "bir düşüneyim...ımm..Hayır" dediğinde gülümsedigini gördüm. Neden o gülümseyince mutlu oluyor dum ? Bu aşk mıydı ona karşı hissettiğim o duygulardan mıydı düşüncelerimi bir kenara bırakıp
"Eve gitmem gerekiyor.." diyebildim kafasını olumlu şekilde salladığını gördüğüm de el frenini indirmiş vitesi bire takmış gaza yükleniyor du. Bu gece pek çok şey öğrenmiş ve duygu karmaşası yaşıyordum. Yine sessizligimizi bozan bir telefon olmuştu busefer utkunun telefonuydu çalan. kulaklığın birini takar ken bana bakmayı ihmal etmiyordu tabi
"Sıkıntı mı var ege?"
Ege: hilal yanımda utku gelmen gerek.
"İşim var şuan idare et geleceğim"
Ege:Çabuk olsan iyi olur yoksa elimden bir kaza çıkıcak tanrım! Sen nasıl katlanıyorsun bu kıza dostum?
"Kes sesini geliyorum"
ses tonundan anladığım kadar sinirlen mişti sinirlendiginde daha gergin olurdu acaba ne dedi ege ? Çok merak ediyordum soramazdım da! Nereye gidicek ti ayrıca neden umrumda bu adam hala benim!
****
Eve vardığımızda bana iyi geceler bile dememişti öküz! Ben boşuna birisini birşeye benzetmezdim kim için bukadar endişelendiyse yol boyunca sadece susmuştuk onunla konusmayı gülümseme yi bile özlemişim yine yanıma gelsin diye yanıp tutuşuyordum sadece çok özledigim içindi bunlar yoksa umrumda değildi sanırsam yada kendime yalan söylüyorum yada söyleyemiyorum ne düsünüyorsam ona inanmaya zorluyordum kendimi.
Her zamanki gibi annem uyuyordu umrunda bile değildim varmıyım yokmuyum onun için bir anlam ifade etmiyordu doğru düzgün konuşmuyor hatta haftalarca yüzünü bile görmedigim oluyordu ben babasız büyümüştüm annemin bedeni bu dünyada olsada ben annesizde büyümüştüm ilk okulda bile kendi kendime yapıyordum ödevlerimi hep ayakta kalmayı öğrendim ben sadece dik dur ve ayakta kal buydu benim hayat hikayemin kuralı.
Bütün arkadaşlarımın babası veya annesi okul dan çocuklarını almaya gelirdi ben ise tek başıma dönerdim eve annemin hiç bir zaman bir gram umrunda olmadım büyüdükçe anladım bu hayatta tek başıma olduğumu sonra utku çıktı karşıma o benim evim oldu ailem babam abim kısaca herşeyim oldu onunda bana bu vuruşu son şeydi bu hayattaki kaldıracağım artık güçlü bir kız değildim olamazdım umursamadan yaşayan bir kızdım düşüncelerimden arınıp odama doğru yürümeye başladım.
Odama girdiğimde banyoya ilerleyerek sıcak suyu açtım iyi bir duş alsam iyi gelicekti.
banyodan çıktığımda pijamalarimida giyerek yatağın huzurlu kollarina bıraktım kendimi.
****
Utku..Hilal yine içmiş ege ye sarıyor du ben nedense bu kızı önemsiyorum Hayır benimkisi aşk sevgi değil sadece önemsiyordum siktigim in arabasını daha hızlı sürmeye çalışıyordum cemre ... onu hala seviyordum hiç bir zaman da unutmadım vazgeçmedim ondan babamın ölmesi nedeniylede buradaydım ama cemre en büyük sebebim di hilalle sadece sevişmiştik nekadar basitçe söylediğim umrumda değildi.
Hilal cemre ye nekadar çaktırmasada bana cemre den öncede aşık tı bi türlü açılamamıştı ama ben cemre yi seviyordum hilal i nekadar onemsesemde cemre ye aşıktım ve bunu anladığım da cemre ye gidip herşeyi söylemiştim..
Ah!tanrım bu kız beni büyülüyor du..
Arabadan inerken eve doğru yürümeye başlamıştım çoktan evin önüne geldiğimde sadece derin bi nefes alıp verdim artık sıkılmıştım hilal in ege ye musallat olmasından kapıyı açarak içeriye girdiğimde hilal in ege ye aşkım diyişini duydum bu kız tam bir sürtük dü dostum!
"Hadi ama ege...çok eğlenicez"
"Hilal kafan güzel uzak dur şimdi utku gelecek" Diyen ege ye bakıyordum kapıya yaslanmış halde
Bana bakan hilal şaşırmış halde yanıma geliyor du.
"Utku aşkım bildiğin gibi değil biz sadece takılıyorduk"
"Biz mi? Takılmak mı utku adamım şu kızı al elimden kaza çıkıcak"
Sadece kafamı olumsuz yönde sallayarak hilal i kolundan tutup arabaya götürmekle yetinmiştim şu halimiz i cemre görse "e yuh artık" derdi bu düşüncemle yüzümde tebessüm oluştu bu kızı seviyordum.
"Nereye gidiyoruz aşkım?" Diyen hilal e sadece bakmış tim artık konuşmanın vakti gelmişti bu kızla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALAN
Teen Fiction"Sen benim için eşi benzeri olmayan bir kartanesisin" ihanete uğramış bir kız hem sevdiği adam tarafından hemde en iyi arkadaşı tarafından sevdiği adam bukadar kötüyken neden o? ailesi paramparça yalnız bir kız siyah onun sığınağı. "Sen benim kart...