9. bölüm -Havada aşk kokusu var-

1.2K 71 70
                                    

Doruk, Berk'in söylediklerinden sonra düşünmeye başlamıştı, Asiye'yi.. Acaba onu seviyormuydu yoksa çocukluktan kalan birşey miydi? Tabiki Asiye'ye aşıktı ama onun bu davranışları Doruğu üzmüştü. Bu gün şarkı söylerken Doruk onun elini tuttuğunda bile garip bakmıştı ona. Doruk Asiye'nin ne yapmaya çalıştığını anlayamıyordu. Naz mı yapıyordu ona acaba yoksa güvenmiyormuydu?Ama bu kadar da olmazdı diye düşündü. Asiye çok dik başlıydı onun için.

Zilin çalması ile Asiye ve Doruk hariç herkes sınıftan çıktı. Asiye Doruğun yanına gidip oturdu. Doruk şaşkınlık içinde Asiye'ye baka kaldı.

"Asiye?"

"Doruk ben sana birşey söylemek istiyorum.."

"Söyle, söyle evet dinliyorum."

"okul çıkışı birşeyler yapalım mı?"

Doruk daha çok şaşırmış bir şekilde Asiye'ye baktı.

"Olur, olur gidelim. O zaman ben seni çıkışta beklerim"

Sınıftan içeri giren Berk ile Asiye yerine oturdu.

"Sorun yok yenge ya otursaydın. Bende Aybik ile otururdum."

"Berk saçmalama istersen"

Doruk güldü.

"Tamam yenge ya kızma"

Sınıfa hocanın girmesi ile herkes oturduğu yerden ayağa kalktı. Ders bitimi Doruk söylediği gibi Asiye'yi çıkışta bekledi. O sıra Asiye ve tayfası geldi.

"Ömer siz gidin benim bir işim var"

"Öyle olsun, abimi oyalayamam ama"

"Abime birşey söyleme sen zaten bir işim var ben gelince anlatırım ona."

"Peki"

Doruk'dan;

Asiye Ömer ile konuşup yanıma geldi ve gülümsedim. Her zamanki gibi çok güzeldi. Ona bu gün.. çıkam teklifi etmeyi düşünüyordum. Nasıl olsa bana Aşık olduğunu biliyorum.

"Hadi gel gidelim"

"Tamam"

Doruk Asiye ile yürüyerek sahile gittiler. Doruk Asiye'nin beklemediği bir anda elini tuttu. Asiye Doruğu şaşırtacak bir şekilde tepki vermedi.

"Gel oturalım şuraya"

Çimlere oturdular.

"Asiye sana birşey söylemem gerek."

"Söyle"

"Nası yapsam bilemedim cidden çok düşündüm bunu kabul edermisin beni terslermisin bilmiyorum ama.. Asiye ben sana aşığım zaten biliyorsun artık bana güveniyorsan benimle çıkar mısın??"

Asiye Doruğun bu sorusu karşısında biraz şaşırmıştı.

"Hayır."

"Ne?"

"Doruk ben seni sevmiyorum sadece bu bir iddiaydı ve sende buna inandın. Ben Aybike ile iddiaya girmiştim aslında. Eskisi gibi seni sevmiyorum"

Belki de.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin