Doruk ve Berk daha fazla oyalanmak evden çıktılar. Asiye'lerşn evinin önüne gelince hemen arabadan indiler. Önce bakkala girdiler. Doruk öne atılarak.
"Selim nerde? Sen misin?"
"Evet benim"
Berk ve Doruk güldü.
"Bak şimdi gel benimle dışarıya kardeşim."
Selim merak ettiği için onlarla marketin önüne çıktı
"Senin Asiye ile ne derdin var güzel kardeşim?"
"Doruk güzel kardeşim falan olmuyor oğlum ağır ol biraz."
"Onun sırasıda gelecek Berko."
"Waoow şu imkansız aşk Doruk sensin sanırım"
"İmkansız aşk derken?"
"Harika herşeyi anlattı bana. Asiye'nin kümes güzeli olması ve senin baba parası kullanan birisi olman çokta hoş bir ilişki durmuyor. Git zengin züppeleriyle takılmana devam et sen. Külkedisi ağır gelir."
Doruk sinirlenip Selim'in üzerine yürüyünce Berk onu durdurdu.
"Açılışı ben yapmak istiyorum ama"
Berk'in Selim'e attığı yumruk ile Selim afalladı. Arkadan gelen kız sesi ile Berk arkasını döndü. Doruk da arkasına bakınca Aybike'yi gördü. Berk 32 diş anlamsız bir şekilde sırıtıyordu. Doruk Berk'in bu hallerine güldü.
Aybike yanlarına gelince Selim'e pis bir bakış atıp Doruk ve Berk'e döndü.
"Enişte bak bundan uzak durun"
"O bizden uzak dursun"
Berk'in lafı ile Aybike göz devirdi.
"Bu varya Asiye'ye aşık. Ben tüm sırlarını biliyorum bunun."
"Biliyorum biliyorum. Yenge sen nerden biliyon bunu?"
Doruk Aybike'ye yenge deyince Berk Doruğ'a ters ters bakışlar attı. Doruk sırıttı.
"Ne yengesi be?! Ben senin nerden yengen oluyorum?"
"Yenge şimdi Berk ile aranızda olan biteni biliyorum."
"Gerizekalıı! Ne anlattın çocuğa?"
Berk bir süre afalladıktan sonra cevap verdi
"İşte aramızdaki şeyi anlattım tatlım"
"Gerizekalı aramızda birşey yok ki!"
Aybike'nin cümlesi ile Berk biraz alınmıştı. Utanıp kafasını eğdi. Doruk durumu fark etmiş olacak ki Berk'in sırtını sıvazladı. O sırada Selim arkadan gelerek Berk'e bir yumruk attı. Aybike korku ile çığlık atınca Doruk Selim'e yaklaşıp bir yumruk attı. Berk yere düştüğü için Aybike yanına eğilip üzüntülü bir mırıltı ile Berk'e baktı.
"İyi misin?? "
"İ-iyiyim."
Doruk Selim ile işini bitirip yanlarına geldi.
"Yenge sende aramızda birşey yok diyorsun ama here düşünce yanına nasıl koştuğunu görmemek için kör olmak gerek"
Doruk konuşurken elini Berk'e uzatıp kaldırmayı ihmal etmemişti.
"Tamam kanka Uzatma sen cevabımı aldım.."
"Ha-hayır ya"
Aybike biraz telaş yapmıştı. Parmak uçlarını üzerinde kalkıp ani bir hareket ile Berk'in yanağına bir öpücük kondurnuştu. Berk ne olduğunu daha idrak edememiştir Doruk konuştu.
"Ben sizi yalnız bırakayım"
Doruk hızlı adımlarla sırıtarak Asiye'lerin evinin önüne geldi. Kapıdaki ayakkabılardan bir tek Asiye'ninki vardı. Doruk Ömer ve Kadir biryere gitmiştir diye düşünerek sevindi. Yabaş adımlarla kapıya yaklaşıp tıklattı. Kağıdan ses geldi.
"Kimoo?"
Doruk boğazını temizleyip başka bir ses çıkarttı.
"Kargoo"
Gülüşünü içinde tutmak istemiyorum ve şu an kahkaha atmak istiyordu. Kağı açılınca sırıtarak başladı. Asiyenin gözleri kızarıkdı.
"Özür dileri-"
"Suratına kapanan kapı ile Doruk üzülmüştü. Tekrar kapıyı çaldı, ama açılmadı. O sırada arkasına dokunan el ile kafasını çevirdi. Ömer gelmişti.
"Hayırdır Doruk?"
"Hayır canım hayır" diye mırıldandı Doruk.
"Birşey mi dedin?"
"Yok ya birşey demedim. Asiye'de bir kitabım kalmıştı da onu aldım. Eve gidiyorum şimdi."
Doruk'dan-
Ömer'in gelmesi tüm şansımı kaybetmeme neden olmuştu. Oflayarak oradan ayrıldım. Göriş alanıma giren Berk ile zor da olsa gülümsedim
"Kanka barıştınız mı?"
Kafamı belli belirsiz bir şekilde hayır diyerek salladım.
"Kapıyı suratıma kapattı. Sonra Ömer geldi işte"
"Anladım. E son şansın bu değil ya. Yarın okıl var."
"Bakmaz ki yüzüme"
"Baktırırız"
Kafamı tamam anlamında salladım.
"Ee Aybike meselesi ne oldu?"
Berk Aybike deyince sırıtıyordu. Bende güldüm.
"Yolda anlatırım onu."
Tamam dedim. Beraber yürümeye başladık.
"Hadi anlat bakalım"
"Şu an flört durumumdayız kanka. Ama bu iş olucak. Aybik seviyor beni biliyorum ben."
"Tabii seviyordur oğlum öptü ya seni."
"Harbiden lan"
Güldüm.
Bu bölümü kısa yayınlıyorum. Aslında aklımda kitabı silmek vardı ama silemedim. Emeklerim var. Neyse iyi okumalar. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum ♡
Sınır; 30 oy, 30 yorum.