Na druhý deň okolo večera som sa vybrala s Taehyungom vonku, keďže mi to ako vždy rozkázal. Prechádzali sme sa po meste a rozprávali sme sa o úplných nezmyslov.
,,Taehyung...tak som rozmýšľala...asi odídem z tej školy"povedala som. Taehyung sa na mňa pozrel tým pohľadom ,to nemyslíš vážne'.
,,Robíš si určite srandu, že?"pokrútila som hlavou na znak nesúhlasu.
,,To čo sa deje medzi mnou a Yoongim nemôže pokračovať ďalej...nie je to správne a mne sa to prestáva páčiť. Cítim sa hrozne...bojím sa chodiť do školy, len kvôli nemu a to nie je normálne..."vysvetlila som mu to.
,,Niee, Nalla neodchádzaj. Prisahám, že mu už nedovolím sa ťa ani dotknúť. Budeme všade chodiť spolu a tak ďalej, len prosím ostaň"povzdychla som si.
,,Tak fajn"usmiala som sa. Taehyung ma pevne objal.Domov som sa vrátila až o jednej ráno. Hneď ako som prišla, tak som sa vybrala do postele a zaspala. Na druhý deň som sa už iba poflakovala a pripravila sa na pondelok.
V pondelok som sa vybrala do školy. Pravdu povediac...mala som sto chutí ostať doma, no nakoniec som sa odhodlala ísť.
Zastavila som pri Meyi a Taehyungovi. Obidvoch som objala a jemne sa usmiala. Všetci traja sme sa vybrali do školy. Počas cesty sme sa rozprávali, tak ako vždy.V škole pribehol ku mne Changbin a pevne ma objal. Akoby sme sa niekoľko rokov nevideli, pritom sme sa nevideli iba jeden deň.
Sadli sme si na svoje miesta. Prvá hodina je matematika. Som vážne nervózna.
Do triedy vstúpil Yoongi aj s jeho vecami. Pozdravil sa nám. Celá trieda mu pozdrav opätovala, teda okrem mňa. Prezrel si celú triedu až kým pohľadom nezastavil na mne. Pozrela som sa von oknom.
,,Žiaci, ak ma ešte ospravedlnite, tak musím ísť ešte niečo so slečnou Nallou vyriešiť"pozrela som sa na neho a potom na Taehyunga.
,,Pán učiteľ, čo s Nallou neustále riešite?"opýtal sa Taehyung. Yoongi sa pozrel na neho.
,,To vás nemusí zaujímať, pán Taehyung"chladne odpovedal. Taehyung sa nedal.
,,Nepôjde s vami, pokiaľ nám to nepoviete"učiteľ si povzdychol.
,,Máme nedoriešený dialóg a preto ide so mnou slečna Nalla do kabinetu, aby sme doriešili to, čo mám treba"chcel ešte niečo povedať, no Yoongi vyšiel z triedy. S trasúcim telom som sa teda vybrala za ním, aby to nikomu neprišlo podozrivé.
,,Poďte za mnou, slečna Nalla"spoločne sme sa vybrali do jeho kabinetu v ktorom nás zamkol.
,,Pán učiteľ, čo to robíte?"opýtala som sa ho. Nič neodpovedal, iba podišiel ku mne a s jeho rukami prešiel po mojich prsiach.
,,Prestaňte!"jeho ruky som dala preč z môjho tela. Otočil si ma tvárou k sebe a oprel ma o stenu.❗UPOZORNENIE ❗
v tomto odseku sa nachádzajú erotické scény,,Ale no tak, Nalla...nebuď zlá"povedal a začal ma bozkávať. Snažila som sa ho od seba odstrčiť, no nedalo sa. Mal nado mnou úplnú kontrolu. Rukou mi zašiel pod sukňu a začal ma jemne dráždiť. Vzdychla som. Druhou rukou mi začal prechádzať po mojich prsiach až zišiel na môj zadok, ktorý následne stlačil.
Yoongi si ma položil na jeho stôl a dal mi dole sukňu spolu aj s nohavičkami a silonkami. Následne mi roztiahol nohy a prstami ma začal dráždiť. Vzdychala som. Druhou rukou mi stláčal prsia. Keď som si všimla, že tvárou ide k môjmu rozkroku, tak som si uvedomila, čo sa deje...okamžite som ho od seba odstrčila a obliekla sa.❗Tu si už v bezpečí od erotických scénok ❗
,,Ste monštrum"dala som mu facku a bez ďalšieho slova som podišla k dverám, odomkla ich a utiekla na záchody, kde som ostala do konca hodiny.
Hanbila som sa za seba a mala som chuť vypariť sa z povrchu zemského.
Začala som plakať. Bože som taká hlúpa! Ako som toto mohla dopustiť! Som vážne hrozná a nenávidím sa za to.Hodina skončila a ja som ešte stále bola na záchodoch. Bála som sa vyjsť. Rozhodla som sa, že preleziem cez malé okienko na záchodoch a pôjdem preč z tejto hnusnej školy.
Postavila som sa na radiátor, otvorila okno a preliezla. S plačom som sa rozbehla domov.
Doma som zabuchla dverami a skĺzla na zem.
Čo mám teraz robiť? Toto sa nemalo nikdy stať!
Postavila som sa a namierila som si to do svojej izby, kde som si ľahla do postele a po chvíli zaspala.Zobudil ma zvuk zvončeka. Pomaly som sa postavila a zišla dole k dverám. Otvorila som ich. Stála tam Meya aj s Taehyungom a Changbinom.
,,Nalla.."objali ma. V ten moment som sa ešte viac rozplakala. Vstúpili dovnútra, položili moju koženú bundu a ruksak do kúta a sadli sme si do obývačky kde som im povedala všetko, čo sa stalo.
Dala som si tvár do dlaní. Meya ma objala.
,,Asi ho zabijem..."povedal Taehyung a postavil sa. Bol veľmi naštvaný a tak udrel do dverí.
,, Ešte raz sa ťa dotkne a prisahám Bohu, že bude mŕtvy"povedal. Changbin s ním súhlasil a Meya tiež. Ja som ostala ticho.
,,Zajtra asi ostanem doma"povedala som a pozrela sa do zeme.
,,Ostanem s tebou"povedal Taehyung.
,,Chcel som ostať ja, ale tak keď už si sa ozval ako prvý, tak ostaň radšej ty"povedal Changbin.
,,Ja ťa prídem po škole pozrieť"dodala Meya a usmiala sa na mňa.Po dvoch hodinách sa Meya a Changbin vybrali domov. Taehyung si šiel po veci, pretože bude pri mne spať. Som mu veľmi vďačná za to.
Keď prišiel, tak sme si sadli na gauč v obývačke a iba sa rozprávali. Taehyung ma objal. Cítila som sa s ním v bezpečí a celkovo som sa s ním cítila vážne dobre.
Večer sme si objednali kebab a pozerali film, keďže som nemala náladu sa rozprávať.
,,Taehyung?"ozvala som sa počas filmu. Pozrel sa na mňa a venoval mi všetku jeho pozornosť.
,, Mám ťa rada"jemne som sa usmiala. Taehyung ma objal.
,,Aj ja ťa mám rád. A nedovolím, aby ti niekto ublížil"objatie som mu opätovala.Zdrastvujte ribjata <3
Po dlhom čase som sa odhodlala teda dá sa povedať, že skôr donútila napísať novú časť k tomuto príbehu. Poviem Vám úprimne...nebolo to nič ľahké, pretože som absolútne nevedela, čo tu dať, preto je táto časť aj takáto krátka. Taktiež som sa rozhodla pre iný koniec tohto príbehu a preto má Nalla inú reakciu na svojho učiteľa. Ďakujem Vám čitateľom za Vašu podporu a želám Vám pekný zvyšok dňa!! <3
byebye- ospravedlňujem sa za gramatické chyby, či preklepy
YOU ARE READING
Mr TEACHER
Romance,,Nie je to správne..." _______________ Nalla je študentka strednej školy a chodí do štvrtého ročníka. Je zamilovaná do jej učiteľa matematiky. Medzi nimi dvomi sa dejú zakázané veci z ktorých ak by sa to niekto dozvedel by mali obrovský problém. Na...