Zobudil má zvuk budíka. Ako každé ráno som vstala, umyla sa, učesala a obliekla. Potom som vyrazila do školy.
Ako vždy Meya ma už čakala, lenže tentokrát s Taehyungom.
Wtf čo tu robí. Prišla som k nim a pozdravila sa. Taehyung ku mne nahnevane podišiel.
,,Tyyy"ukázal na mňa. Pozrela som sa na neho ako na debila.
,,Jaaa"povedala som.
,,Nezabudla si včera na niečo?"opýtal sa ma. Snažila som sa spomenú na čo som zabudla, no však na nič som neprišla.
,,O čom to hovoríš?"Tae sa chytil za miesto, kde má srdce.
,,Ty si na mňa zabudla! Mali sme hrať aliens attack"vtedy som si prekryla ústa. Meya sa na tom zabávala.
Hneď som Taeho začala objímať a ospravedlňovať sa mu.
,,Prepáč, Taeee"hral sa na plačúceho chlapca.
,,Hmm, to nie je od teba pekné! Za toto si dnes zahrajeme a v sobotu budeme spolu celý deň vonku, rozumela si?"pane bože. V piatok do Changbina v sobotu s Taem vonku. Ešte Meya začne žiarliť, že sa jej nevenujem.
A čo som vravela...pozerala sa na nás nepekným pohľadom.
,,Ja som tu asi nepotrebná, že?"opýtala sa celkom naštvaným tónom.
,,Meyiee"podišla som k nej a snažila ju objať. No však nedalo sa, keďže sa vrtela ako taká húsenica.
,,Za toto mi kúpiš jedlo"povedala a vybrali sme sa do školy. Ešte tam bude aj učiteľ. Neviem, ako sa budem môcť mu pozrieť do očí alebo sa k nemu ozvať po tom, čo sa stalo.
,,V poriadku?"opýtal sa ma Tae na čo som sa na neho pozrela.
,,Nie..vôbec nie som v pohode. V škole bude učiteľ a...ah"Meya sa pozrela na mňa a podišla bližšie ku mne.
,,Ak sa s ním nechceš stretnúť, tak sa môžeš vyhovoriť, že ti je zle, a pôjdeš domov. Aj tak je to až štvrtá hodina, takže pohoda"povedala. Prikývla som. Snáď ho nestretnem ani na chodbe.Vtrhli sme do budovy školy, keďže už malo zazvoniť. Každý podišiel k svojej skrinke a vybral si všetko potrebné. Ako prvá hodina je angličtina. Učiteľ angličtiny je celkom fajn. Volá sa Kim Namjoon..
Všetci traja sme vošli do triedy. Hneď sa na mňa Ryujin s Changbinom nalepili.
,,Ahooj, Nalla"pozdravil sa mi Changbin.
,,Ahoj Shrek"zasmiala som sa nad tou prezývkou. Jemne sa zamračil.
,,A vy dvaja ma neprivitáte?"opýtala som sa Jaemina a Jungkooka, ktorí všetko pozorovali. Jaemin sa ku mne pomaly priblížil. Bál sa, že mu niečo urobím.
Keď bol pri mne dostatočne blízko, tak som ho objala. Jungkook sa ku mne ani nepriblížil na čo som mu ukázala prostredník.
Keď zazvonilo na hodinu, všetci sme si posadali na svoje miesta. Do triedy prišiel pán učiteľ Namjoon. S úsmevom sa pozdravil a začal s vyučovaním. Po celý čas som ho počúvala. Aspoň niekoho teda.
Na konci hodiny nám rozdal krátke písomky. Všetci sme to vyplnili. Potom zazvonilo. Ďalšia hodina...je s Jinom.Cez prestávku som sa zase naťahovala s Taehyungom. Neustále skákal do bitky. Ale mne sa biť nechcelo. Tak ma začal štekliť.
,,Changbiniee, pomooc"zakričala som na Changbina. Ten k nám pribehol ako nasratý Shrek a odtrhol odo mňa Taehyunga. Taehyung sa na neho pozrel nepekným pohľadom. Potom na mňa. Smiala som sa z neho.
Nakoniec som sa aj tak s ním začala biť, keďže mi ukradol mobil. Ten chalan mi nedá pokoj.
,,Kim Taehyung, okamžite mi vráť ten mobil, inak ti strčím tu tvoju peknú hlavu do záchodu!"zakričala som na celú triedu. Ani som si nevšimla, že do triedy vošiel Jin. Pozrel sa na mňa prekvapeným pohľadom. Snažil sa tváriť vážne, ale aj tak sa mu mykali kútiky úst.
Ihneď som si sadla na miesto. Taehyung mal stále môj mobil. Nesmie sa mi dostať do toho mobilu!
,,Taak, koho si dnes vyskúšame"povedal Jin a pozrel sa na mňa zákerným pohľadom. Začala som krútiť hlavou na znak nesúhlasu, no však on ako "skvelý" bratranec vyvolal mňa.Podišla som k tabuli a pozerala sa na neho nepekným pohľadom. Pýtal sa ma tam otázky z minulej témy. Odpovedala som čo som vedela. Nakoniec som dostala dvojku.
Deň zbehol rýchlo. Bola už tretia hodina.
Po hodine som nervózne prišla k učiteľke, ktorá bola na dozore a vyhovorila sa, že mi je zle. Celú prestávku sa ma tam pýtala otázky typu : ,,ako ti je zle?" ,,Mám zavolať sanitku?" A takéto. Keď zazvonilo na štvrtú hodinu, znervóznela som ešte viac.
Nakoniec ma učiteľka pustila domov. Rýchlo som vbehla do triedy a balila si svoje veci.
,,Nalla! Kam ideš?"opýtal sa ma Changbin.
,,Musím ísť domov, tak čaute"vybehla som na chodbu a namierila som si to do skrinky, kde som si odložila a vybrala svoje veci.Keď som vychádzala z budovy, zastavil ma učiteľ. No do kelu.
,,Slečna Nalla, ihneď sa vráťte naspäť!"zakričal učiteľ Min. Otočila som sa a pomaly k nemu podišla.
,,Do triedy, ihneď"prikázal mi. Pomalým tempom som sa teda vybrala do triedy. On hneď za mnou. Keď ma videla Meya s Taehyungom, hneď vedeli, že sa niečo stalo. A aj vedeli čo.
Sadla som si na svoje miesto. Učiteľ tam niečo rozprával, pritom sa pozeral na mňa. Nepočúvala som ho a ani sa na neho nepozrela.Pozerala som von oknom a rozmýšľala ako sa vyhnúť problému, ktorý som si teraz spôsobila.
Keď konečne skončila tá otrasná hodina, učiteľ si ma zavolal k sebe.
,,Slečna Nalla, do kabinetu, ihneď"zavelil. Ja ako poslušná žiačka som sa vybrala teda za ním.
,,Takže...teraz mi vysvetli prečo si chcela odísť, Nalla"opýtal sa, keď sme boli v jeho kabinete.
Bola som ticho, pretože som nevedela čo povedať. Podišiel ku mne. Zastavil sa blízko pri mne. Veľmi blízko. Posunula som do zadu, no však narazila som na stôl. On sa zase posunul ešte bližšie. Snažila som sa mu nepozerať do očí.Chcel niečo povedať, no však v tom do kabinetu bez zaklopania vtrhol nejaký žiak. Hneď na to odišiel, keďže nás asi videl. Učiteľ podišiel k dverám a zamkol ich. Ešte viac som znervóznela. Od strachu som sa až triasla.
,,Ahh, v škole nie je žiadne súkromie"povedal a podišiel ku mne.
,,Čakám na odpoveď...baby girl"pošepkal mi do ucha. Vtedy som stuhla. Chcela som utiecť, no však je zamknuté a stihol by ma chytiť.
Jednou rukou sa dotkol mojej tváre.
,,No taak, pozri sa na mňa, Nalla"povedal. Nepozrela som sa na neho. Do očí sa mi tlačili slzy.
,,Nie, Nalla neplač. Mňa sa nemusíš báť, zlatíčko"objal ma a začal ma hladiť po vlasoch. Ešte neustále som sa triasla.
,,Nalla, pozri sa prosím na mňa"povedal, keď sa odtiahol. Pozrela som sa teda na neho. Vtedy sa na mňa jemne usmial a začal ma bozkávať. Páčilo sa mi to, tak som začala ihneď spolupracovať.
Keď sa odo mňa odtiahol uškrnul sa.
,,Takto sa mi to páči. No taak poddaj sa mi"pošepkal.
,,N-nie! Preboha ja som vaša žiačka, nie vaša hračka! To...proste...nie. Toto sa už nikdy nesmie zopakovať!"začala som mierne kričať. Vtedy ma chytil za boky a mierne ich stlačil. Zabolelo to.
,,Ty nie si pre mňa iba žiačka a už vôbec nie hračka, Nalla. Chcem ťa. Ani si nevieš predstaviť ako. Tak veľmi ma mučíš, baby girl"vtedy som ho zo všetkej sily odstrčila a rýchlo pribehla k dverám. Rýchlosťou svetla som odomkla, vyšla vonku a zamkla ho vo vlastnom kabinete.Kľúče som nechala v zámku a utekala do triedy. Celá vystrašená som vzala svoje veci.
,,Preboha Nalla, čo sa stalo?"pribehla ku mne Ryujin. Hneď po tom prišli aj ostatný. Meya, Changbin, Taehyung, Jungkook a Jaemin.
,,Musím ísť domov, nemám čas, prepáčte"povedala som a vybehla z budovy školy.
Toto sa už nikdy nesmie stať!
YOU ARE READING
Mr TEACHER
Romance,,Nie je to správne..." _______________ Nalla je študentka strednej školy a chodí do štvrtého ročníka. Je zamilovaná do jej učiteľa matematiky. Medzi nimi dvomi sa dejú zakázané veci z ktorých ak by sa to niekto dozvedel by mali obrovský problém. Na...