3

578 21 40
                                    

Ešte na hodine učiteľ opravil písomky. Požiadal žiaka aby ich rozdal, že sa môžeme na nich pozrieť. Keď mi dal moju písomku, tak som si všimla odkaz v ľavom rohu papiera.

Máš to zle, ak si to chceš opraviť, príď zajtra po vyučovaní do môjho kabinetu. Čakám ťa xx.
-Yoongi

Pozrela som sa na neho. Pohľad mi opätoval.
Zazvonilo na koniec hodiny.
,,Žiaci. Koniec hodiny"povedal učiteľ a postavil sa na odchod. Ešte kým odišiel, nezabudol mi darovať ďalší pohľad. Má fakt krásne oči. Pousmiala som sa a namierila si to ku kamarátom. Tí sa už bavili. Podišla som k Changbinovi a objala ho zozadu.
,,Takže nový párik"povedal Jaemin s úškrnom na čo som mu darovala nepekný pohľad.
,,Sme LEN KAMARÁTI"zdôraznila som vetu.
,,S výhodami"dodala Ryujin.
,,Ryujin ty drž hubu, lebo ťa zabijem"začali sa zo mňa smiať.
,,To by si nedokázala"povedala a skryla sa za Jungkooka.
,,A vlastne...čo ste dostali z tej písomky? Vedeli ste ju?"opýtala sa Meya. Všetci povedali svoje známky, len ja nie.
,,Nalla a ty?"opýtal sa Jaemin.
,,Ja som nedostala známku. Napísal mi tam, že to mám zle a že si to mám prísť zajtra po vyučovaní do jeho kabinetu opraviť"odpovedala som. Všetci sa na mňa prekvapene pozreli.
,,Ja nechápem, veď on nedáva nikdy druhé šance a taktiež, prečo dal iba tebe, veď ani my sme nemali nejako extra dobré známky"povedal Jaemin. Mykla som plecami.
,,Takže Nalla má nápadníka učiteľa"povedala Meya.
,,A mňa"dodal Taehyung.
,,Ty buď ticho, lebo sa začneme biť"vyhrážala som sa mu.
,,Tak poď"povedal.
,,Budeš prosiť o milosť"podišla som k nemu a začala do neho búchať päsťami. Taehyung sa tam zo mňa iba smial. Odrazu ma chytil a položil ma na zem. Na zemi ma začal štekliť. Bránila som sa. Vyzeralo to všelijako. Modlila som sa aby nás nepristihla učiteľka, no však Boh mi nepraje.
,,VY DVAJA VZADU! OKAMŽITE DO RIADITEĽNE!"zakričala učiteľka. Partia sa z nás začala smiať. My dvaja sme sa postavili a podišli k nej.
Prísne sa na nás pozrela, otočila sa a vyrazila do riaditeľne. My ako poslušne ovečky sme ju následovali.
Po ceste sme stretli pána učiteľa Mina, ktorý sa na nás prekvapene pozrel.
Učiteľka zastavila pred riaditeľňou a zaklopala. Čakala na to slovíčko 'ďalej'. To sa po chvíli ozvalo a my sme vstúpili dnu.
Pozdravili sme sa a postavili sa za učiteľku, ktorá práve teraz rozprávala riaditeľke čo sa stalo. Stará žena.
,,Je to pravda?"opýtala sa nás riaditeľka, keď učiteľka dorozprávala.
,,Noo, tak trochu, ale nebola to naozajstná bitka. Iba také kamarátske postrkovanie"povedala som. Riaditeľka je chápavá, pretože má deti a takéto problémy rieši aj doma.
Mám ju celkom rada.
Opýtala sa nás ešte niekoľko otázok na ktoré sme poslušne odpovedali a potom nás poslala do triedy. Bolo už dávno po prestávke. Zmeškali sme asi 25 minút vyučovania. To je super. Ani sme sa neponáhľali do triedy. Šli sme ako slimáci.

Po chvíľke sme zastavili pred triedou a začali sa dohadovať, kto klope a kto rozpráva. Nakoniec to skončilo, tak že Taehyung klope a ja rozprávam.
Keď Tae zaklopal, tak sme vošli do vnútra. Nečakali sme na slovíčko 'ďalej', veď je to naša trieda.
,, Dobrý deň, pani učiteľka prepáčte, že-"nedokončila som, pretože mi skočila do reči.
,,Viem, kde ste boli, sadnite si"povedala. Obidvaja sme si sadli na svoje miesta a začali sa "učiť". Zvyšok dňa prebehol v pohode. A ani som sa nenazdala a zazvonila na koniec celého vyučovania.

,,Babe babe babe uuuu"spievala si Meya, keď sme konečne vyšli zo školskej budovy. Vošli sme do jedálne. Bol tam neskutočne dlhý rad. Takže, zase tu budeme čakať asi desať minút. Už chcem ísť domov.
,,Changbin smrdí"povedala som.
,,No dovoľ"ozval sa Changbin. Začala som sa z neho smiať. Pozerala som na neho a uvedomila si, že je vážne pekný.
,,Prečo sa na mňa tak pozeráš?"opýtal sa Changbin, keď si všimol môj pohľad.
,,By som ti dala pusu, kebyže môžem"zamyslene som povedala.
,,Tak mi ju daj"uškrnul sa. Ja som sa tiež uškrnula a dala mu pusu na líčko.
,,JA SOM TO VEDELA!"zakričala Meya. Uhhh, ja som si ani neuvedomila, že sme medzi ľuďmi.
,,NIE to...argh, to bola kamarátská pusa"povedala som.
,,Tak to potom aj mne môžeš dať kamarátsku pusu"povedal Taehyung.
,,Lenže my nie sme kamaráti"odpovedala som mu so smiechom.
,,Tak toto zabolelo"chytil sa za miesto kde má srdce.
,,To máš za ten včerajšok"
,,Haha"povedal a vzal si svoju tácku s obedom.

Hneď po ňom som si ju vzala ja a čakala na Changbina.
,,Na mňa tiež počkaj"povedala Meya a vzala si tácku. Všetci traja sme si sadli k Taehyungovi, ktorý už jedol.
,,Nalla"oslovil ma Changbin. Pozrela som sa na neho a venovala mu pozornosť.
,,Áno, Changbinie?"opýtala som sa ho.
,,V piatok pôjdeš ku mne"oznámil mi. Prečo sa ma nikto neopýta, ale proste to len oznámi, argh.
,,A keď nie?"provokatívne som sa ho opýtala.
,,Tak prídem k tebe a ver mi že to neprežiješ"tak táto odpoveď ma vážne prekvapila...
Keď sme dojedli, tácky sme šli odniesť a vybrali sa domov.

Meya, Changbin a Tae šli tým istým smerom ako ja. S ostatnými sme sa bohužiaľ museli rozlúčiť už pred školou. Cestou sme sa rozprávali a zároveň smiali. Takých kamarátov by chcel mať snáď každý.
Ako prvá sa s nami rozlúčila Meya.
,,Napíš mi!"zakričala som na ňu.
Potom som sa s chalanmi musela rozlúčiť aj ja. Obidvoch som objala. Keď som bola pri dome namiesto zamávania som im ukázala prostredník.
Odomkla som dvere od domu a vošla dovnútra. Konečne doma.

Vybehla som hore schodmi a namierila si to do mojej izby. Tašku ako vždy som hodila do kúta. Potom som si vzala veci a šla sa osprchovať, pretože večer sa mi nechce. Keď som bola umytá, tak som sa prezliekla do pyžama, urobila úlohy, naučila sa na zajtrajšie hodiny a večer si pozrela rozprávku.

Na koniec som šla ešte na sociálne siete.

Changbinie 😎❤️
Nezabudni ten piatok, ty koza :P <3

Nallie 😎❤️
Ty potkan :P

Meya ľúbi Jaemina ❤️😝
Som pozerala imagines a teraz plačem :(

Nalla neľúbi Jaemina ❤️😝
Zase? Čo tam bolo, že plačeš?

Meya ľúbi Jaemina ❤️😝
Môj priateľ tam zomrel :( idem si urobiť papať.

Nalla neľúbi Jaemina ❤️😝
XD

Zasmiala som sa nad ňou. Zapla som si Instagram. Bolo tam plno nových fotiek. Rozmýšľala som, že aj ja pridám novú fotku. A tak som sa pozrela do galérie a vybrala tú, ktorá sa mi najviac páči a dala som ju na Instagram.
K fotke som dala aj popisok:
Todo amante es un soldado en guerra.
(V preklade : každý milujúci je vojak vo vojne)
Pridala som fotku vypla mobil a šla spať.












Mr TEACHERWhere stories live. Discover now