,,Dobré ránko, Nalla"pozdravil sa mi Taehyung, keď som zišla do kuchyne. Stál za pultom a robil vajíčka.
Usmiala som sa.
,,Ty vieš aj niečo variť?"podpichla som ho a zasmiala sa.
,,Pf, by si sa čudovala. Sadni si za stôl, dám ti raňajky"sadla som si. Snažila som sa nemyslieť na ten včerajšok, no bolo to ťažké.
Po chvíli mi Taehyung dal tanier aj s vajíčkami a k tomu mi dal pečivo. Poďakovala som sa mu a vrhla sa na raňajky. Musím uznať, že to bolo vážne dobre.Po raňajkách sme upratali kuchyňu a následne sme šli na naše obľúbené miesto, kde ma Taehyung hodil do vody.
Sadli sme si na zem a rozprávali sa. Pravdu povediac...cítila som sa s ním nejako inak ako pri Changbinovi...ale to asi bolo len tým, že ostal cez noc so mnou. Ale keď si tak vezmem...Changbin tiež u mňa niekoľko krát prespal a necítila som sa pri ňom takto ako pri Taehyungovi pritom sú mi obidvaja veľmi blízky kamaráti.
Pri Taehyungovi cítim nekonečný pocit bezpečia a mám pocit, že...to je vylúčené.
,,Ideme už domov?"opýtal sa Taehyung. Prikývla som. Obidvaja sme sa postavili a šli späť domov.
Doma sme si sadli do obývačky a pozerali filmy. Neskôr k nám prišiel Changbin s Meyou a tak sme do večera s nimi trávili čas. Taktiež povedali, že po škole sa roznieslo o Yoongim, že vraj kvôli nemu som utiekla zo školy. Čo je vlastne pravda, ale nechcela som aby to niekto vedel. Bože...toto som nemala nikdy dopustiť. Teraz budeme mať problém obidvaja. Ja nedokončím školu a on príde o prácu. Bola som hlúpa, keď som sa zaľúbila do učiteľa.Večer, keď Meya s Changbinom odišli, tak sme sa s Taehyungom fotili. Bolo to veľmi zlaté a vážne mi to zlepšilo náladu, keďže som opäť myslela na to, čo sa stalo.
______________
Prešli tri dni od toho dňa s učiteľom a Taehyung bol ešte stále pri mne a som mu za to veľmi vďačná.
,,Taehyung, pozri si, čo som ti poslala"povedala som Taehyungovi a uškŕňala sa, keďže som mu poslala vážne skvelé meme.
Taehyung sa pozrel do mobilu a začal sa smiať. Zlepšovalo mi to náladu, keď som videla Taehyunga sa smiať.
Celý deň sme sa s Taehyungom iba poflakovali. Večer sme si objednali opäť kebab a ako vždy si pustili nejaký film. Veľmi ma tešilo byť v spoločnosti Taehyunga. Mala som akýsi zvláštny pocit pri ňom, no páčil sa mi.
Taehyung ma objal okolo ramena. V ten moment som cítila v podbrušku akýsi zvláštny pocit. Neviem to opísať, pretože je to neopísateľný pocit. Ani neviem povedať, či sa mi to páčilo alebo nie.
Počas filmu som sa snažila svoju pozornosť venovať filmu, no nedokázala som to.
Srdce mi bilo ako o život a ja som nevedela, čo mám robiť. Bola som extrémne nervózna a úplne ma prešla chuť do môjho kebabu. Čo je vážne nezvyčajné, keďže kebab milujem.
,,Nalla, deje sa niečo? Svojho kebabu si sa ani nedotkla"ozval sa Taehyung. Pozrela som sa na neho.
,,N-nie...nič sa nedeje, len nemám nejako chuť do jedla. Idem si ľahnúť"hneď ako som to povedala, tak bez čakania na Taehyungovu odpoveď som sa vybrala hore do svojej izby, kde som si ľahla do postele. No nešla som spať. Na to som nebola veľmi unavená.
Pretočila som sa na chrbát a pozerala do stropu. Vôbec som nechápala, čo sa to so mnou deje, ale poslednú dobu mám pri Taehyungovi extrémne motýle v bruchu a nedokážem sa sústrediť.
V ten moment Taehyung prišiel ku mne do izby.
,,Nalla, čo sa deje? Správaš sa čudne"sadol si ku mne na posteľ a tak som sa posadila aj ja.
Jeho rukou prešiel po mojej tvári, čo mi opäť spôsobilo motýliky v bruchu.
,,J-ja...som len nervózna...z..Yoongiho"zaklamala som. Taehyung si povzdychol a objal ma.
,,Nalla...chcel by som ti niečo povedať"odtiahol sa odo mňa. Zvedavo a roztržito som sa na neho pozerala.
,,Už dlhšiu dobu si píšem s jedným dievčaťom...začali sme spolu chodiť"povedal s úsmevom. Cítila som sa akoby mi na chvíľu zastavilo srdce.
,,T-to vážne?"opýtala som sa. Taehyung s úsmevom prikývol.
,,Ukážem ti aj jej fotku! Je vážne zlatá, rozumieme si spolu"celá som sa začala triasť. Ukázal mi jej fotku. Mala prefarbené vlasy na blond, tmavo hnedé oči, pehy...vyzerala ako modelka.
,,J-je pekná"povedala som.
,,Mám ju vážne rád, boli sme spolu už niekoľko krát vonku. Nechodí k nám na školu"jemne som sa usmiala.
,,Už pôjdem spať. Som unavená"povedala som. Taehyung sa na mňa pozrel a prikývol.
,,Zajtra už ideme do školy, tak sa poriadne vyspi. Ja idem domov si pripraviť veci"prikývla som.
,, Dobrú noc, Nalla"povedal a odišiel.
Hneď ako som započula zabuchnutie vchodových dverí som spustila nával sĺz. Neviem ani prečo, ale bola som veľmi smutná z toho, že si Taehyung našiel priateľku.
YOU ARE READING
Mr TEACHER
Romance,,Nie je to správne..." _______________ Nalla je študentka strednej školy a chodí do štvrtého ročníka. Je zamilovaná do jej učiteľa matematiky. Medzi nimi dvomi sa dejú zakázané veci z ktorých ak by sa to niekto dozvedel by mali obrovský problém. Na...