2

602 28 21
                                    

,,Tak kam chceš ísť?"opýtala som sa Taehyunga.
,,Neviem...niekde, kde budeme sami"uškrnul sa.
,,Hm.."zasmial sa.
,,Najprv pôjdeme ku mne domov, že si odložím tašku a prezlečiem sa, pretože v školskej uniforme určite nepôjdem"povedala som mu. Uškrnul sa.
,,Takže k tebe domov, okeey"povedal.
,,KIM TAEHYUNG TY UCHYLNÉ PRASA! PRESTAŇ S TÝM LEBO ŤA NAHLÁSIM!"mierne som zakričala. Tae sa začal zo mňa smiať. Ukázala som mu prostredník.

Po chvíli sme zastavili pred mojím domom. Odomkla som a spolu s Taem sme vošli do vnútra. Bývam sama, takže si tu môžem nosiť koho chcem, hehe. Aj pána učiteľa Mina. Uškrnula som sa. Som hrozne divná.
,,Prečo sa uškŕnaš?"opýtal sa Tae.
,,Alee, len tak"jemne som sa začervenala.
,,Zase myslíš na učiteľa Yoongiho?"opýtal sa.
,,NIE A...DRŽ HUBU"vybehla som hore a vošla do svojej izby, kde som tašku hodila niekde do kúta izby a prezliekla sa. Tepláky a mikina. To najpohodlnejšie oblečenie aké môže byť. Pohodlnejšie neexistuje.
Vzala som si svoj malý ruksak a hodila tam peňaženku, mobil a kľúče. Nič viac mi netreba.

Vybehla som z izby. Zastavila som pred dverami.
,,Taee"zakričala som jeho meno, keď som si všimla, že tu nie je. Prišiel ku mne s jedlom v ústach. Vyzeral vtipne. Dostala som z neho záchvat smiechu.
,,Som hladný"povedal a vybehol vonku. Vyšla som vonku aj ja a zamkla som. Ešte stále som sa z neho smiala. Bolo to tak vtipné a zlaté zároveň.
,,Nesmej sa"zakričal ešte stále s plnými ústami. A toto je náš "Bad boy".
,,Si zlatý"usmiala som sa a rozstrapatila mu vlasy na čo sa jemne zamračil.
,,JA NIE SOM ZLATÝ"
,,Ale si"zasmiala som sa. Vybrali sme sa do parku kde sme si sadli na lavičku a rozprávali sa.
,,Nechceš ísť na moje obľúbené miesto?"opýtal sa ma Tae s iskričkami v očiach.
,,A je to ďaleko?"opýtala som sa ho.
,,Iba niekoľko metrov od parku, tak poď"s úsmevom ma chytil za ruku a ťahal na to jeho obľúbené miesto. Neviem kde to bolo, ani čo tam je, ale snáď tam je pekne.

Po chvíľke sme zastavili pri nejakom jazierku. Bolo tam naozaj krásne. Jazierko v ktorom sa odrážali slnečné lúče. Okolo bolo niekoľko stromov. Pekná zelená tráva a ticho. Nebolo tam ani veľa ľudí. Iba pár. No proste bolo to nádherné miesto.
,,Tae, tak odteraz je to aj moje obľúbené miesto a budem sem chodiť častejšie"povedala som mu s úsmevom.
,,Ja sa tu niekedy chodím učiť alebo len si tak oddýchnuť. Je tu fakt ticho a kľud"povedal a sadol si na trávu. Ja som si dala dole svoj malý ruksak a sadla si k nemu. Vytiahla som mobil a spolu s Taehyungom sa odfotila. Fotku som dala na instagramové story.
Asi hodinu sme tam sedeli a rozprávali sa, keď v tom Taehyungovi chytil ma a hodil do vody. Rýchlo som sa vynorila.
,,Ty idiot!"zakričala som na Taehyunga. Ten sa smial ako postihnutý.
Vyšla som vonku z vody a sadla si na trávu. Triasla som sa zimou, čo si Taehyung všimol a dal mi jeho mikinu. Hneď na to ma objal, aby ma zahrial.
,,Neznášam ťa?"povedala som mu a pozrela sa na neho.
,,Ale maličká"pohladil ma po vlasoch.
,,Choď do kelu"postavila som sa s tým, že idem domov.
,,Ale no tak, Nalla. Nehnevaj sa na mňa"povedal a postavil sa predo mňa.
,,Nallie"pozrel sa na mňa. Ten pohľad...asi som sa zamilovala.
,,Máš krásne oči"povedala som mu. Usmial sa.
,,Aj ty, Nallie"nad tou odpoveďou som prekrútila očami. Nenávidí to. Preto to robím.
,,Ešte raz a dostaneš výprask"povedal varovne. Uškrnul sa. Bože ten jeho úškrn, arghh.
,,Si nechutný"povedala som mu a vybrala sa domov.
Prišiel ku mne. Ešte stále som sa triasla zimou. No žeby nie, keď ma tento idiot hodil do zimnej vody.

Spolu sme šli k môjmu domu. Celú cestu sme sa rozprávali. Keď sme už boli pred mojím domom, tak sme sa objali na rozlúčku.
,,A inak...túto mikinu ti už nevrátim"oznámila som mu.
,,Ja viem"zasmial sa a odišiel.
Ja som odomkla dvere od domu. Len čo som vošla do vnútra, vyzula som sa a hneď si to namierila do kúpeľne v ktorej som si dala horúcu sprchu a prezliekla sa do pyžama. Potom som si urobila úlohy a naučila sa.
Večer som zišla do kuchyne a chcela si urobiť večeru, lenže to ma zastavila Taeho taška na stoličke.
,,To je idiot"zasmiala som sa. Tae si tu zabudol tašku. Zajtra mu ju prinesiem. Aj tak úlohy nerobí. Urobila som si večeru a namierila si to do mojej izby. Tam som si ľahla do postele a zapla si rozprávku. Potom som šla spať.

Ráno som opäť vstala s veľkou nechuťou. Rýchlo som sa pripravila do školy, vzala si tašku a aj tu Taeho a vyšla z domu.
Zamkla som dvere od domu a vyrazila do školy. Meya ma už čakala. Ako vždy pozerala do mobilu a čítala imagine.
,,Zase?"opýtala som sa jej.
,,Nie"povedala a rýchlo vypla mobil, aby som si myslela, že nečítala žiadne imagines. Zasmiala som sa.
Po piatich minútach sme vošli do budovy školy. Vybrali sme si zo skrinky potrebné veci a vybrali sa do triedy. Ako vždy som sa objala s Changbinom a potom podišla k Taehyungovi.
,,Nezabudol si si niečo?"opýtala som sa ho s úsmevom.
,,Pane bože, dievča, ty si skvelá"povedal a objal ma.
,,Ja viem"sebavedomo som sa vyrovnala.
Taemu som dala tašku a vybrala sa na svoje miesto. Akurát zazvonilo.
Prvá bola matematika. No zbohom.

Do triedy vstúpil učiteľ. Ako vždy mal na sebe sako, košeľu ktorá má prvé dva gombíky rozopnuté a kravatu.
Pozdravil sa nám. Pozdrav sme mu opätovali. Naše pohľady sa stretli. Jemne som sa začervenala a myslím, že aj on. Asi to je tým včerajškom.
,,Takže trieda, dneska si dáme takú menšiu písomku"povedal.
,,Slečna Nalla, prosím rozdajte papiere"zavolal ma.
Do kelu prečo práve mňa, argh. Postavila som sa, upravila si sukňu a podišla k nemu. Zobrala som papiere a všetkým rozdala. Po celý ten čas som cítila jeho pohľad na mne. Bolo to nepríjemné. Keď som si konečne sadla na svoje miesto a začala písať tú hroznú písomku, tak odvrátil zrak. Uhh, aspoň niečo pozitívne.

Rýchlo som písomku dopísala a dala mu papier. Potom na mňa celý zvyšok hodiny pozeral.
Vážne mi to bolo nepríjemné...












- ospravedlňujem sa za gramatické chyby, či preklepy

Mr TEACHERWhere stories live. Discover now