Zobudila som sa na zvuk budíka. Ako každé ráno som otrávene vstala a nachystala sa do školy. Umyla sa, obliekla, naraňajkovala a vyrazila.
,,Prvý krát si prišla presne včas"zasmiala sa Meya. Spolu sme sa vybrali do školy. Celú cestu sme sa rozprávali a smiali. Ako inak.
,,Ahooj"zakričala Ryujin, keď sme vošli do triedy. Objala som ju a sadla si na svoje miesto. Hneď ku mne pribehol Changbin.
,,Ahoj ahoj ahoj ahoj"opakoval stále dookola.
,,Buď ticho"so smiechom som mu povedala. Pozrel sa na mňa nepekným pohľadom. Uškrnula som sa.
,,Namiesto toho 'ahoj ahoj ahoj ahoj' by si ma mohol objať, nemyslíš?"sadla som si na lavicu.
,,Nie"zhíkla som a otočila sa mu chrbtom. Hrala som sa na urazenú. Bez slova mi začal jemné prechádzať po chrbte.
,,Uhh, nerob"otočila som sa naspäť k jeho tvári. Hneď na to ma objal. Odrazu zazvonilo na začiatok hodiny. Všimla som si, že v triede nie je Taehyung. Asi mešká. Alebo nepríde. Trošku som sa o neho bála, pretože on vždy príde včas. No však neriešila som to, pretože do triedy prišla učiteľka.
Pozdravili sme sa. Hneď začala vysvetľovať novú látku, ktorej som samozrejme nechápala. Čo odo mňa čakať. V strede hodiny vyrušilo učiteľkine rozprávanie zaklopanie na dvere. Bol to Taehyung.Hodina prebehla celkom rýchlo. Ani som sa nenazdala a už bola prestávka. Len čo učiteľka odišla, hneď som sa otočila a udrela Taehyungovi po lavici.
,,Kde si bol?"opýtala som sa ho. Bolo vidno, že je unavený. Chudáčik.
,,Zaspal som"povedal a hlavu položil na lavicu.
,,Deje sa niečo?"neodpovedal. To znamená len jedno. Niečo sa deje.
,,No tak Taehyungie"začala som ho hladiť po vlasoch. Pozrel sa na mňa a usmial sa.
,,Celú noc som nespal, pretože som hral hry"no jasné. Začala som sa smiať.
,,Bezo mňa?"opýtala som sa.
,,Ale, keď ty nemáš na mňa čas"
,,Tak dneska si zahrajeme aliens attack, čo ty na to?"usmiala som sa na neho. Hneď sa mu v očiach objavili iskričky.
Odrazu zazvonilo na hodinu. Ahh fyzika. Do triedy prišla učiteľka. Ako vždy mala zlú náladu, tak začala riešiť úplne blbosti. ,
,Polož to pero na stôl!" ,,Prestaň si písať po rukách!" A takéto podobné.Hojdala som sa na stoličke a snažila sa počúvať učiteľku. No však to nešlo, keď neustále riešila blbosti. Z ničoho nič niekto zaklopal na dvere a otvoril ich. Bol to učiteľ Min Yoongi. Keďže som nečakala, že to bude práve on, tak som spadla aj so stoličkou na zem a udrela sa s hlavou do Taeho lavice.
Všetci sa pozerali mojím smerom. Meya sa začala smiať na celú triedu. Ryujin, Guk a Changbin sa nenápadne smiali. Učiteľka nahodila naštvaný výraz.
,,NEMÁŠ SA NA TEJ STOLIČKE HOJDAŤ!"zakričala. Pán učiteľ Yoongi sa na ňu pozrel s nadvihnutým obočím a podišiel ku mne.
,,Bolí vás niečo slečna Nalla?"kľakol si ku mne a opýtal sa. Rýchlo som sa postavila, aj keď ma bolelo celé telo.
,,Emm...hlava"odpovedala som mu a chytila si miesto do ktorého som sa udrela. Všetci nás pozorovali.
,,Ukáž"otočil si ma chrbtom k sebe a pozrel si miesto do ktorého som sa udrela. Bol až príliš blízko. Kebyže som sa pohla, tak sa zadkom dotknem jeho rozkroku.
Po chvíli sa odo mňa so slovami ,,ok, môžeš si sadnúť" odtiahol. Ešte so mnou nahodil očný kontakt a podišiel naspäť k učiteľke. Vybavil si svoju vec, pozrel sa na mňa a odišiel. Červenala som sa od hanby.Deň prešiel rýchlo ako každý iný. Ani sme sa nenazdali a zase sme stáli v rade na obed. Meya a ostatný sa o niečom bavili. Neviem o čom, nepočúvala som ich. Rozmýšľala som nad učiteľom. Dneska idem k nemu opraviť si tú písomku. Mám stres.
Z môjho rozmýšľania ma vytrhol Changbin. ,,Nalla deje sa niečo?"starostlivo sa ma opýtal. ,,N-nie nič sa nedeje"povedala som a vzala si svoju tácku s obedom. Postavila som sa do kúta a čakala tam na nich, keď však odrazu do mňa niekto nabúral.
,,Ty krava!"zakričala Dae. A kto je Dae? Úprimne...je to štetka. Nenávidí ma, pretože sa bavím s najviac sexy chalanmi na škole. Myslí si, že je to kráľovná školy. Spolu s jej kamarátkami šikanujú ostatných žiakov.
,,To ty si do mňa vrazila!"zakričala som naspäť. Snažila som sa udržať smiech. Celé šaty mala špinavé od môjho obeda.
,,Ty malá blcha, nedovoľuj si!"pretočila som očami, položila svoju tácku na stôl, odstrčila ju a odišla.Zastavila som pred kabinetom Mina Yoongiho. Nadýchla som sa a s trasúcimi rukami som zaklopala. Hneď sa ozvalo to slovíčko 'ďalej'. Vstúpila som dnu.
,,D-dobrý deň, pán učiteľ"pozdravila som sa.
,,Oh.. dobrý deň Nalla, čakal som ťa"povedal.
,,Posaď sa"ukázal na stoličku vedľa jeho stola. Nervózne som si sadla. Dal mi papier s písomkou.
,,Ak nebudeš niečo vedieť, opýtaj sa"povedal a usmial sa. Úsmev som mu opätovala. Vybrala som si pero z tašky a začala písať. Učila som sa takže by som to mala mať lepšie, než minule.Keď som dopísala postavila som sa a chcela odovzdať papier, no však nevšimla som si, že stojí za mnou a nabúrala som do neho.
,,Oh...o-ospravedlňujem sa"z ničoho nič dal ruky na moje boky. Vystrašene som sa na neho pozrela.
,,Nalla, ja viem čo ku mne cítiš"pošepkal. Začal sa približovať. Triasla som sa. Jeho pery sa dotkli tých mojich. Začal nimi pohybovať. Spolupracovala som, aj keď som vedela, že to nie je správne. Predsa on je učiteľ a ja jeho žiačka.
Ruky dal na môj zadok a oprel ma o stôl. Keď v tom do jeho kabinetu bez ohlásenia niekto vošiel.
,,Yoongi počúvaj-"bol to Jin. Keď nás videl, tak stuhol. Rýchlo sme sa od seba odtiahli.
,,Nič som nevidel"povedal a žmurkol na nás. Jin je môj bratranec a zároveň učiteľ.
,,T-tak ja už idem"povedala som, vzala si svoje veci a odišla. Ani som sa nepozdravila. Ešte stále som bola v šoku.
Vyšla som zo školy. Pred školou ma čakala Meya s Taehyungom a Changbinom. Nemyslela som si, že dokážu, tak dlho na mňa čakať. Bez váhania som sa rozbehla a všetkých troch objala.
,,Niečo sa stalo"povedal Changbin. ,,Pretože, len tak by sa k nám takto nerozbehla"dodal a hodil na mňa podozrivý pohľad.
,,J-ja-"nadýchla som sa. ,,Máš pravdu stalo sa niečo"povedala som už s kľudom.
,,A čo preboha?!"vykríkla Meya. Začala som im tam všetko rozprávať. Od začiatku, až po koniec.
,,ON SA DOTÝKAL TVOJHO ZADKU!"zakričal Taehyung.,,Asi nevie, že to je môj majetok"dodal.
,,KIM TAEHYUNG! TY UCHYLNÉ PRASA!"udtela som ho po ruke. Uškrnul sa. Ja toho chalana raz zabijem.
,,Haloo, tak to pozor...ona je môj majetok"povedal Changbin a pritiahol si ma k sebe.
,,A ja som koho?"opýtala sa smutne Meya.
,,Môj a...Jaeminov"objala som ju.
,,Hehehe"zasmiala sa. Bohužiaľ nás už musela opustiť.
,,A ja nie som váš majetok"povedala som. Nahodili naštvané výrazy. Nevydržala som to a začala sa smiať.
,,Ale si"povedali. Ukázala som im prostredník a bez objatia som utiekla domov.
,,Ty mrška malá!"bolo posledné čo som počula. Doma ako vždy som sa umyla, naučila sa, najedla, pozerala rozprávky a šla spať.
YOU ARE READING
Mr TEACHER
Romance,,Nie je to správne..." _______________ Nalla je študentka strednej školy a chodí do štvrtého ročníka. Je zamilovaná do jej učiteľa matematiky. Medzi nimi dvomi sa dejú zakázané veci z ktorých ak by sa to niekto dozvedel by mali obrovský problém. Na...