12

189 6 1
                                    

Sedela som v miestnosti spoločne s policajtom, ktorí ma vypočúval.
,,Ako to celé začalo?"opýtal sa ma.
,,Najprv to boli iba pohľady, ktoré mi dával vždy, keď sme šli okolo seba alebo bol na hodine. Pravdu povediac, bola som do neho zaľúbená. Začal ma vyvolávať čoraz častejšie k tabuli a videla som ako si ma celú obzeral. Kedysi sme písali písomku z ktorej som dostala zlú známku a nechal mi tam odkaz, že ak si to chcem opraviť, tak mám prísť do jeho kabinetu. Polovica triedy mala zlé známky, no druhú šancu dal iba mne, ale šla som k nemu. Napísala som opravnú písomku a potom začal rozprávať hlúposti a dotýkať sa ma, lenže prišiel môj bratranec a zároveň učiteľ do jeho kabinetu a tak sa odo mňa rýchlo odtiahol, ale videl, čo sa dialo"povedala som.
,,Čiže bol tam aj svedok"prikývla som.
,,Fajn, pokračuj ďalej"
,,Uvedomila som si, že vzťah s učiteľom nemôžem mať a prestala som byť do neho zaľúbená. Čoraz viac sa mi začal hnusiť. Takmer každú hodinu si ma volal k sebe do kabinetu, kde sa ma vždy začal dotýkať, nútiť ma...."nadýchla som sa, pretože sa mi tlačili slzy do očí.
,,To je v poriadku, máme čas"povedal policajt.
,,Nútil ma sa s ním vyspať, lenže nikdy k tomu nedošlo, pretože som vždy stihla utiecť. Kedysi do kabinetu vošiel aj nejaký žiak, no rýchlo odišiel a odvtedy začal zamykať"
,,A nepamätáš si tvár toho žiaka?"záporne som zakývala hlavou.
,,Bolo to príliš rýchle. Než som sa stihla pozrieť na dvere, tak tam už nebol"
,,Tak dobre...pokračuj"
,,Začalo sa to čoraz viac stupňovať až tak, že som mu povedala, že ho nahlásim a začal byť agresívny. Vyhrážal sa mi, že nezmaturujem a že ma znásilní. Vystrašilo ma to a chcela som si vziať život"ukázala som mu ruku na ktorej som mala jazvy po rezaní.
,,Zastavil ma kamarát...keď som prišla opäť do školy, tak učiteľka sa ma pýtala, čo sa deje, pretože žiaci po celej škole o mne hovorili, hlavne v našej triede. Klamala som jej, že sa nič nedeje, pretože som sa bála, že ak to poviem, tak mi Yoongi ublíži. Na hodine si všimol, že mi nie je fajn a tak povedal, že ma vezme na ošetrovňu, no klamal a opäť ma zamkol do kabinetu, kde ma donútil ho...vyfajčiť, pretože sa dozvedel, že učiteľka o niečom už tuší a myslel si, že som jej to povedala ja. Dotýkal sa ma a snažil sa ma vyzliecť, no potom som ho kopla do rozkroku a utiekla. Na ďalšiu hodinu si ma opäť chcel zavolať k sebe do kabinetu, lenže moji kamaráti sa ma zastali a jeden ho udrel do tváre"
,,Čiže tí traja sú ďalší svedkovia?"opýtal sa. Prikývla som.
,,Aký máš vzťah s tvojou triedou?"
,,Bavím sa iba s niektorými ľuďmi, no dosvedčili by, že ma stále volal do kabinetu"prikývol.
,,Fajn, Nalla. Som veľmi rád, že si sa to rozhodla povedať, pretože toto musí skončiť. Tvoja riaditeľka mi povedala, že toto není prvá sťažnosť na toho učiteľa, čiže verím v to, že pôjde za mreže"usmiala som sa.
,,Ďakujem vám"povedala som.
,,Ja ďakujem tomu, že si to povedala, teraz môžeš ísť domov. Budeme ťa informovať o situácii"prikývla som a postavila sa na odchod.
Predtým ako som odišla, tak som sa pozdravila a vyšla von z miestnosti.

,,Tak?"ozval sa Taehyung.
,,Budú ma informovať o situácii, teraz máme ísť domov"prikývli.
Všetci traja sme sa vybrali preč.
,,Nalla, vážne chceš prestúpiť?"opýtal sa ma Changbin. Pozrela som sa na neho a uvidela smútok v jeho očiach. Prikývla som a pozrela sa do zeme, pretože som si uvedomila, že im to ublíži.
,,Mrzí ma to...ale myslím, že takto to bude najlepšie"povedala som.
,,Nalla..to ma vážne chceš nechať samú?"opýtala sa Meya. Cítila som sa kvôli tomu zle.
,,Prepáč mi to, vážne...prisahám vám všetkým, že sa ma nezbavíte aj keď s vami nebudem chodiť do školy...ale musíte ma pochopiť"

Pred mojím domom, keď som ostala s Taehyungom sama sme sa spoločne zastavili.
,,Nalla ja..."pozrela som sa na neho.
,,Chcel som ti len povedať, že...ťa mám veľmi rád"usmiala som sa na neho.
,,Aj ja teba, Tae"objala som ho. Objatie mi opätoval.
Po chvíli sme sa od seba odtiahli a zavládlo medzi nami nepríjemné ticho.
,,Už asi pôjdem"nakoniec som sa ozvala.
,,Aj ja, dávaj pozor"zasmiala som sa.
,,Veď áno, budem dávať na tých päť metrov pozor, čo ak sa mi niečo stane"videla som na ňom, že sa cíti celkom trápne, no začal sa smiať spoločne so mnou.
,,Tak fajn, daj aj ty na seba pozor"povedala som a následne sa s ním rozlúčila a vybrala sa dovnútra svojho domu.

O tri týždne neskôr

,,Dnes je fajn obed, myslela som si, že bude horšie"povedala Bari moja spolužiačka na mojej novej škole.
,,Už som jedla aj lepšie"ozvala sa Raon.
,,Nalla, čo ty na to hovoríš?"ozvala sa ku mne Bari, no bola som ticho. Rozmýšľala som.
,,Nalla, počuješ?"pozrela som sa na ňu a čakal čo povie.
,,Čo hovoríš na dnešný obed?"opýtala sa ma.
,,Je fajn"
,,Si v pohode?"opýtal sa Raon.
,,Oh, áno som v poriadku, len som sa zamyslela"vzala som tácku s jedlom a postavila sa.
,,Kam ideš?"opýtala sa Bari.
,,Idem to odniesť a domov"hneď ako som to povedala, tak som sa otočila a omylom nabúrala do nejakého chalana. Vysokého tak 175 centimetrov s čiernymi vlasmi, hnedými očami a s vyšportovanou postavou.
,,Bože môj prepáč, nechcela som"jeho kamaráti sa začali smiať.
,,Nabudúce dávaj väčší pozor"povedal chalan, do ktorého som nabúrala.
,,Mrzí ma to"povedala som a chcela ho obísť, lenže ma chytil za ruku. Pozrela som sa na neho.
,,Ty si tá nová?"prikývla som.
,,Počkaj ma na chodbe"pozrela som sa na Bari s Raon, ktoré mi pohľadom dávali vedieť, že to nie je dobrý nápad.
,,A čo potrebuješ?"opýtala som sa.
,,Chcem sa s tebou iba porozprávať. Bude to len chvíľa"ale veď...čo sa také môže stať.
,,Tak fajn"povedala som. Pustil ma a ja som sa vybrala odniesť tácku a následne na chodbu, kde som čakala na neznámeho. Trvalo to pár minút, no potom prišiel sám bez jeho kamarátov.
,,Poď so mnou"chytil ma za ruku a ťahal ma niekde pre mňa do neznáma.
,,Kam ideme?"opýtala som sa ho.
,,Uvidíš"povedal. Viac som sa nepýtala, aby som nebola otravná.

Došli sme na parkovisko k nejakému autu. Pravdepodobne jeho.
,,Nastúp"povedal.
,,Zbláznil si sa?"opýtala som sa ho.
,,No tak, nastúp"
,,Nenastúpim, na to zabudni"povzdychol si a podišiel ku mne.
Oprel ma o auto a chytil ma za boky.
Bolo mi to nepríjemné.
,,Čo to robíš?"opýtala som sa ho.
,,Som Jake"povedal. Bola som z neho vážne zmätená, no aj napriek tomu som sa predstavila.
,,Ja som Nalla"
,,Rád ťa spoznávam. Vyzeráš byť ako slušné dievča, chcel by som ťa spoznať viac"tvárou šiel bližšie k tej mojej a tak som sa odtiahla ďalej od neho.
,,Fajn, ale nemusíš sa na mňa takto lepiť, je mi to vážne nepríjemné"povedala som.
,,Prepáč, občas som nezdvorilý"odtiahol sa odo mňa a pustil moje boky.
,,Ďakujem"povedala som.
,,Máš odvoz?"opýtal sa.
,,Nie. Chodím domov po svojich"
,,Tak nastúp si, odveziem ťa"povedal a otvoril mi dvere od auta na miesto spolusediaceho.
,,Radšej pôjdem sama"povedala som.
,,Ja ti neublížim, nemám prečo, no tak nastúp si, chcem ťa iba spoznať"zaváhala som, no nakoniec si nastúpila. Jake obišiel auto a nastúpil si na miesto spolusediaceho.
,,Tak, kam to bude?"opýtal sa ma s úsmevom. Povedala som mu moju adresu a tak naštartoval a vyrazil.
,,Prečo si prestúpila?"opýtal sa ma. Pozrela som sa na neho a potom na cestu.
,,Mala som menšie problémy s učiteľom..."
,,A to sú aké?"bol zvedavý.
,,No...zneužíval ma"pozrel sa na mňa a hneď na to späť na cestu.
,,To ma veľmi mrzí, že si si týmto musela prejsť. Vyriešilo sa to aspoň potom?"
,,Áno. Je za mrežami"povedala som.
,,To som rád. Páči sa ti to na našej škole?"
,,Celkom áno. Ale radšej by som bola s mojimi priateľmi"
,,Veď máš aj na našej priateľoch, nie?"
,,To áno. Bavím sa s dvoma dievčatami, ale som pre nich len taká...ja neviem druhá možnosť, keď jedna z nich nie je v škole"
,,Teraz máš aj mňa. Pre mňa druhá možnosť nebudeš"usmiala som sa. Bolo to od neho milé.
,,Tak...sme tu. Je to tvoj dom?"opýtal sa. Prikývla som.
,,Ďakujem za odvoz"povedala som.
,,To je úplná maličkosť, len ešte než odídeš...dáš mi tvoj Instagram?"opýtal sa. Prikývla som a dala mu svoj Instagram.
,,Ďakujem"usmiala som sa na neho a vystúpila.
,,Vidíme sa zajtra"povedala som.
,,To dúfam"usmial sa na mňa. Rozlúčila som sa s ním a odišla domov.

Mr TEACHERWhere stories live. Discover now