Kyojin Lisesi

717 40 30
                                    

Shingeki no Kyojin'in finaline özel bir bölüm yapmıştır hatırlarsanız ve bölüm düşündüğümden uzun sürmüştü, biz de bu lise maceralarını bir seri yapalım demiştik. İşte seriye özel destekleyici ve tanıtıcı bir bölüm.

_____________

Dünya ve karakterler

Paradis adası: Bağımsız ufak bir ülke olan Paradis'in en büyük özelliği zamanında duvarlarla çevrili olmasıdır. Savaşlar için yapılan ve yapımında milyonlarca kişinin yer aldığı bu devasalar duvarlar, ikinci dünya savaşında büyük zararlar görmüş ve devlet tarafından bir kısmı yıktırılmıştır. Maria, Rose ve Sina olmak üzere üç bölüme ayrılır.

Kyojin Lisesi: Maria bölgesinin, Eldian semtinde (Tamamen salladım eğer bu semtlerin, mahallelerin isimlerini bilen varsa yazabilir, düzeltirim.) yer alan lisesidir.
(Okullar Amerika eğitim sistemi gibi biraz. Amerika'da bizim gibi Fen lisesi, Düz lise, Meslek lisesi yok, her okul yarı özel ve herkes mahalledeki okuluna gidiyor ama dahi olan, özel yetenekli çocuklar için de bir iki tane ayrı okul var. Bizim bu sınavla almayan okullar gibi, tabii mahalleye göre değişiyor okulun başarısı.)

Müdür Pixis: Tam adıyla Dot Pixis, Kyojin lisesinin müdürüdür. Kendisi hiçbir şeyi kafaya takmayan rahat bir insan, boş zamanlarında ofisinde ot içmeyi ve vogue dergisi okunmayı seviyor

Müdür yardımcısı Shadis: Tam adıyla Keith Shadis, çok sert ve katı bir adamdır. Öğrencilere kan kusturtmaya bayılır, ceza vermekten asla çekinmez. Fakat içten içe yumuşak bir tarafı da yok değildir ancak bu kadar içindedir ki bilinç altı bile bu yanını unutmuştur. Boş zamanlarında antrenman yapmayı; evlilik programı, salya sümük ağlayan k-dramalar ve İspanyol pembe dizileri olan Telenovela izlemeye bayılır.

11-A Sınıfı: Okulun en haşare sınıfı olarak bilinir, bela nerede onlar orada.

11-A Sınıf başkanı Historia Reiss: Historia zengin bir aileden gelmiş olsa da, babası yıllar önce onu kabul etmeyip onu annesiyle bırakmıştır. Annesi, zaten psikolojik olarak düzgün değildir ve Historia ile hiç ilgilenmez bunun üzerine o zamanlar lise çağında olan ablası babasından rica ederek onu, okul için kaldığı yurda aldırır ve ablası gibi yatılı okula gitmeye başlar. Ablası üniversiteye başlayıncada Historia ile birlikte ayrı bir eve çıkar.
Boş zamanlarında enstrüman çalmayı, kitap okumayı ve dizi izlemeyi seviyor.
Ymir'den hoşlanıyor.

Eren Yeager: Sınıfın hiperaktif çocuğudur, öfke sorunları vardır, özgürlüğüne fazla düşkündür. Babası Grisha Yeager, Maria devlet hastanesinde genel muayene doktorudur. Annesi Carla Yeager ev kadınıdır, Babasının ilk evliliğinden olan abisi Zeke Yeager ise üniversitede iktisat okumaktadır.
Boş zamanlarında gürültülü müzikler açıp yüksek sesle şarkıyı söyleyerek odasında vakit geçirmeyi, bilgisayar oyunları oynamayı, manga veya çizgi roman okumayı ve aksiyon dizileri/filmleri izlemeyi seviyor.

Mikasa Ackerman: Sessiz bir tiptir, başarılı bir öğrencidir. Arkadaşları Eren ve Armin'e karşı aşırı korumacıdır. Ailesini bir kazada kaybettikten sonra Yeager ailesi onu yanına almıştır.

Armin Arlert: Sınıfın en zeki ve başarılı çocuğudur. İyi kalplı ve barışçıl tutumu ile herkesle iyi anlaşır.
Ailesini küçükken kaybettiği için büyükbabası ile beraber yaşamaktadır.
Boş zamanlarında kitap okumayı, keman çalmayı ve müzik dinlemeyi seviyor.

Jean Kirstein: Sınıfın kendini beğenmişi diyebiliriz, Eren ile sürekli kavga eder ve onun gibi öfke sorunları vardır. Boş zamanlarında müzik dinlemeyi, romantik kore dizileri izlemeyi (Ama sorsanız kendisi bunu inkar eder.) ve çizgi roman veya manga okumayı seviyor. Mikasa'dan hoşlanmaktadır.

Shingeki no Kyojin¦ Headcanons Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin