Merhaba,
Okudunuz mu bilmiyorum fakat 139. Bölüm ve son bölüm yayınlandı birkaç hafta önce, ben okudum sonra gittim bir hafta ağladım. Shingeki no Kyojin benim en sevdiğim anime, bitmesi ve hüzünlü bir şekilde bitmesi beni üzdü ama fanlar sağolsun, bizi güldürdüler, acımızı azatltılar, hele Eren'in kuş mimleri beni bitiriyor.Ben de buna özel olarak sizlere ufak bir fanfiction bölümü yazmaya karar verdim, umarım beğenirsiniz.
Hajime Isayama'ya bu harika seriyi bizlerle paylaştığı için teşekkür ediyor, her ne kadar yüreyiğimizi çürütse, yıllarca gözyaşlarımız ve kırık kalplerimizden beslenmiş olsa da kendisine sevgilerimi iletiyor, bunca senelik sıkı çalışması için kendisine saygılarımı sunuyor ve bölüme geçiyorum.(Medyadaki şarkı bir şaheserdir, aksini iddia eden Floch Foster'dır.)
Başlık: Lise Gezisi
Karakterler:
11/A sınıfı: Eren Jeager, Mikasa Ackerman, Armin Arlert, Jean Kirstein, Sasha Blouse, Connie Springer, Historia Reiss, Ymir, Reiner Braun, Bertholdt Hoover, Annie Leonhart ve (S/A) (S/S/A)Kyojin Lisesi Müdürü: Dot Pixis
Tarih Öğretmeni: Erwin Smith
Matematik Öğretmeni: Levi Ackerman
Biyoloji Öğretmeni: Hange Zoe
Coğrafya Öğretmeni: Mike Zacharias
(Bölüm de biraz Eruri (ErwinxLevi) shipi vardır. Evet, Eruri shipliyorum ve bunu kullanmak istedim, herkesin shipi kendine, "Benim shipim seninkini döver" şeklinde ividik ividik konuşacak varsa çıkabilir.)
_______
"Bağırmasana lan!"
"Asıl sen bağırma lan!"Eren ve Jean yine kavgaya tutuşmuşlardı, otobüsteki herkes toplanmış ikisini izliyordu.
"Hadi bahis yapalım, kim kimi döver."
Reiner, telefonunu çıkarmış Eren ve Jean'ın birbirine boş boş bağırışını çekiyordu, kafasına gelen darbe ile arka koltuğa baktı.
"Ah, bu da neydi?"
(S/A), elindeki bükülmüş kağıt parçası ile bir kez daha Reiner'in kafasına vurdu.
"Şunları gaza getirmesene! Zaten birbirlerine bağırmaktan başka bir halt ettikleri yok, böyle olur olmaz her şeye kavga ediyorlar sonra Bay Ackerman'dan dayak yiyorlar."
Historia, (S/A)'nın yanından, oturduğu yerden başını arkaya uzattı.
"(S/A), Haklı. Kapat şu telefonu."
Reiner homurdanarak telefonu cebine koyup koltuğuna yaslandı.
O sırada Bertholdt ve Armin' de Jean ve Eren'i ayırmaya çalışıyordu.
"Ikiniz de bir saniye sakin olur musunuz?"
Armin, Eren'i kolundan çekiştirirken bağırdı.
"Bu it ile aynı yerde aynı havayı solurken nasıl sakin olabilirim."
Jean bağırdı.
"Şerefsize bak! Tutma beni Armin!"
"Zaten seni tuttuğum falan yok, şu an kavgaya girip birbirinizin çenesini kırmış olsaydınız hiçbir sorunumuz kalmamıştı ama onun yerine bağırıp durduğunuz için herkesi rahatsız ediyorsunuz, o yüzden oturun artık yerinize!"
Ama ikiside Armin'in isyanına aldırmamış gibiydi.
"Şoför nerede!? "
Armin bağırdı, şoförün koltuğunda hiç rahatsız olmamış şekilde uyuduğunu görünce de sinirden kaşları tekledi."Hey Mikasa, Eren ve Jean yine kavga ediyor, bir baksan mı?"
Connie başını öne, Mikasa'nın oturduğu koltuğa uzattı.
"Çocuktur yapar öyle şeyler."
Genç kız müziğin sesini biraz daha açtı.
"Oyy, açlıktan bayılacağım."
Sasha, sanki kendinden geçmiş gibi başını koltuktan sarkıttı.
"İyi de daha iki saat önce atıştırmalıklarımızın yarısını sen yememiş miydin?"
Connie yerine oturup yanında sızlanan Sasha'ya sordu.
"Kendi ağızınla söylüyorsun,iki saat önce! İnsan o açlığa nasıl dayansın."
Hızlıca ön koltuğa başını uzattı.
"Ymir, sen de yiyecek bir şey var mı?"
"Kolum var, yer misin?"
Kitabın sayfasını çevirdi.
"Hadi ama Ymir, sen bir şeyler aşırmakta çok iyisindir."
"Üzgünüm Patetes kız, şimdi izin verirsen şurada Nietzsche okuyorum."
"Nietzsche, ne zamandan beri kitaplarına bikinili Gigi Hadid fotoğrafları koyuyor."
Ymir, içine aylık kadın dergilerinden fotoğraflar kesip koyduğunu kitabını kapattı.
"Sasha, lütfen yerine otur."
Sasha koltuğuna geri yaslanıp boğurmeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shingeki no Kyojin¦ Headcanons
Random~Türkçe ×Belli bir cinsiyete göre yazmıyorum. ×Yetişkin içerik yok. ×İsteklere ve fikirlere açığım. Eren Yeager Mikasa Ackerman Armin Arlert Sasha Blouse Jean Kirstein Historia Reiss/Christa Lenz Ymir Annie Leonhart Reiner Braun Bertholdt Hoover ...