Lokasyon: New York, Amerika Birleşik Devletleri
BackStory: Erasmus için Amerika'ya giden (S/A), o sırada son sınıf gastronomi* öğrencisi olan Levi ile tanışır. Birkaç yıl kadar yakın arkadaş kalan Levi ve (S/A), (S/A)'nın New York' a taşınması ile bir ilişkiye başlarlar ve birkaç yıl içerisinde evlenirler.
Yan Karakterler:
Kenny Ackerman: Levi'in dayısı. Yer yer eğlenceli, bazen sert, bazen çocuksu bir tip. Meyve kaçakçılığı, paralı koruma, banka dolandırıcılığı, sahte çek ve sürücü lisansı satma, yasa dışı horoz dövüşleri düzenleme gibi ufak şeylerin dışında, kimse tam olarak ne iş yaptığını bilmiyor.
Mikasa Ackerman: Levi'in uzaktan yeğeni, ailesi bir araba kazasında vefat edince Yeager ailesi onu yanlarına aldı. Levi ve (S/A) ile yakınlar. Kendisi sessiz ve uyumlu bir çocuk fakat sevdiklerine zarar gelirse içinden godzilla çıkıyor.
Farlan Church: Levi' in çocukluk arkadaşı. Hemşire olarak çalışıyor. Kendisi sevecen ve iyi kalpli birisi, hobi olarak bir şeyler örmeyi ve dikmeyi seviyor.
Isabel Magnolia: Levi'in çocukluk arkadaşı, bir hayvanat bahçesinde bakıcı ve küçük memeli hayvan veterineri. Kendisinin neşeli ve duygusal bir kişiliği var.Erwin Smith: Levi'in kolejden arkadaşı. Kendisi büyük bir şirketin CEO'su. Çalışkan, azimli ve yardım sever bir adam ama bazen bazı şeyleri fazla kafaya takıyor.
Hange Zoe: Levi'in kolejden arkadaşı. Kendisi biyolog, çılgın ve coşkulu bir kişiliği var. Levi bazen neden onunla arkadaş olduğunu sorgulasa da ona değer veriyor.
Mike Zacharias: Levi'in kolejden arkadaşı, Erwin ile aynı şirkette insan kaynakları müdürü. Sessiz fakat cana yakın ve neşeli birisi.
*Gastronomiyi kısaca yemek bilimi olarak açıklayabiliriz. Yani Levi aşçılık okumuş.
Quarantine days 1 (İlk vakalar ortaya çıkmaya başlamış ve insanlar yavaş yavaş önlemleri artırıyorlardı.)
(S/A), elindeki poşetleri yere koyacağı sırada kocası Levi, eline terlik atmak suretiyle onu durdurdu. Yüzünde iki tane maske, mavi cerrahi eldivenleri ve elinde koca bir şişe dezenfektan ile geldi.
"Levi, tüm bunlara gerek var mı, emin değilim."
Bu Levi'in pek umrunda olmadı ve poşetlere dezenfektan sıkmaya başladı, poşetler bitince (S/A)'nın her yerini dezenfekte etti. (S/A) ağzına ve gözüne dezenfektan kaçtığı için çırpınırken Levi poşetlerin içindekileri de dezenfektanladı.
(S/A) kendine geldikten sonra aldığı malzemeleri dolaba yerleştirmekte olan eşinin yanına gitti. Ona sarılmak için kollarını açmıştı ki Levi geri çekildi "Ne yaptığını sanıyorsun?" Dedi Levi.
"Mm, sarılmak?"
"Kıyafetlerini değiştirmeden ne bana ne de bu evdeki her hangi bir şeye dokunabilirsin."
"Ama-"
"Hemen."
(S/A) söylenerek yatak odasına gitti, o üstünü değiştirip geldiğinde Levi yerleştirmeyi bittirmişti.
"Şimdi?" Dedi, (S/A) kollarını açarak.
Levi sessizce gelip eşine sarıldı.
"Eğer senin yüzünden ölürsek seni tekrar öldürürüm."
"Anlaştık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shingeki no Kyojin¦ Headcanons
Random~Türkçe ×Belli bir cinsiyete göre yazmıyorum. ×Yetişkin içerik yok. ×İsteklere ve fikirlere açığım. Eren Yeager Mikasa Ackerman Armin Arlert Sasha Blouse Jean Kirstein Historia Reiss/Christa Lenz Ymir Annie Leonhart Reiner Braun Bertholdt Hoover ...