Ehem, yeni başlığımıza hoş geldiniz *Alkış efekti*
Bunları günümüz şartlarına göre yazdım, umarım beğenirsiniz.
Ve bunu ben yazdım, eğlence amaçlı tamamen."Hiçte bile bi kere öyle diğil" gibi şeylere gerek yok, sonuçta ben yazmadım mangayı. Karakterleri yüzde yüz olarak tanıyorum, malum iki boyutlu olmalarından dolayı bir tanışıklığımız da yok kendileri ile.
O zaman iyi okumalar.Eren Jeager (19):
-Tek kelime öZgÜr
-Şakası bir yana Eren, muhtemelen kendi hayatını, kendi kontrollü altına almış, kararlı ve cesur birinden hoşlanır.
~Güçlü biri olmalı, kırılgan insanlara tahammülü yok.
~Hayallerini ve ideallerinin peşinden koşan biri olmalı.
~Kendisine ve ona saygı duyan birisi.
~Ayrıca olgun birisi.
~Aslında erkek/kız arkadaşının ufak çocuksu haraketleri hoşuna gider ama hayattan bihaber, tek işi aylaklık ve çocukluk olan birisiyle ilgilenmeyecektir.
Mikasa Ackerman (19):
- Adın Ereeh, soy adın Yeagar değilse hiç şansın yok.
(Şakaydı, gülün.)-Mikasa'nın sahiplenici bir karakteri var, buna uyan biri olmalı.
-Açıkçası Mikasa'nın çok bir kriteri olduğunu sanmıyorum.
-Sevgi dolu, kibar ve Eren'den yola çıkacak olursak, biraz inatçı ve kararlı biri olabilir.
Armin Arlert (19):
-Bilgili ve zeki birisi. Böyle birlikte oturup sabaha kadar konuşabileceği birisi.
-Kendisi gibi kibar ve sevecen birinden hoşlanacaktır.
-Onun aksine çılgın, haraketli, biraz da gürültülü birinden de hoşlanabilir.
-Kaba ve kıskanç biriyle hayatta birlikte olmazdı.
Jean Kristen (19):
-Kişilik olarak Mikasa'ya yakın biri.
-Kendine güvenen, güçlü, nazik ve şevkatlı biri.
-Her türlü konuda güçlü birinden hoşlanacaktır.
-Tamamen benim fikrime göre, bence kendisi kişiliği Eren'e (Genç olan) yakın birinden de hoşlanabilir.
-İnatçı ve sinirlendiği zaman kimsenin önünü alamayacağı biri.
Sasha Blouse (19, gerçi 4 yılda çok bir şey değişmedi kişiliğinde ama)
-İlk kriteri güzel yemek yapması (Başta kaybettim.)
-Sasha'nın sevecen bir yapısı var, o yüzden spesifik bir karakter yok kafasında.
-Sadece çok kibirli, acımasız ve Umursamaz biriyle beraber olmayacaktır.
Connie Springer (19, bu da sasha ile aynı işte)
-Ciddi biriyle yapabileceğini sanmıyorum.
-Ona uyum sağlayacak eğlenceli ve anlayışlı biri olması lazım.
Historia Reiss (19)
-Açık sözlü, kendine güvenen ve kendiyle barışık birisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shingeki no Kyojin¦ Headcanons
Acak~Türkçe ×Belli bir cinsiyete göre yazmıyorum. ×Yetişkin içerik yok. ×İsteklere ve fikirlere açığım. Eren Yeager Mikasa Ackerman Armin Arlert Sasha Blouse Jean Kirstein Historia Reiss/Christa Lenz Ymir Annie Leonhart Reiner Braun Bertholdt Hoover ...