×En sevdiği şey tabii ki de seninle yemek yemek
×Çok yemediğini düşündüğü için kendisi sana zorla yedirir.
×Herkes kadar sevdiği insanlara karşı korumacı.
×Seni hiç kıskanmaz, birisi senle flört etmediği sürece.
×Eğer Jean seninle doğrudan flört etmeye çalışırsa eti elinden alınmış gibi olay çıkartır.
×Sana "Kurabiyem, elmalı kekim, çikolatalı pastam" gibi yemek içerikli isimler takar. (Bu bizi yemesin enebwbw)
×Senin yanında uyuya kalmayı seviyor.
×Sürekli sana veya arkadaşlarına bir şey olacağından endişeli ama bunu hiç dile getirmiyor.
×Seninle tuhaflıklar yapmayı sever.
×Anlamadığı şeyleri ilk sana sorar.
×Seninle şakalaşmayı çok sever fakat genelde yaptığı şakayı bir tek o anlar.
×Başı senin omzunda veya kucağındayken uyumayı seviyor.
×Her zaman seni korumak için öne atılıyor fakat sonunda ikinizi kurtaran yine sen oluyorsun.
×Kıskanç biri olduğunu sanmıyorum ama birileri seninle flört ederse sessiz sessiz onun yanına gider onu rahatsız eder.
×Sasha ile birlikte mutfaktan sana yemek aşırır.
×Çoğunlukla aklı havada görünse de, seni ve sevdiklerini çok önemsiyor.
×İlk başta belirtmek istediğim şey, biliyorsunuz ki Historia hamile. Bu durumda erkekseniz işleri açıklamak biraz daha kolay fakat kadınsanız, ilişkinizde büyük bir sorun olduğunu söylemeliyim.
×O yüzden hadi Historia hiç hamile kalmamış gibi davranalım.
×Ymir'i ve birçok arkadaşını kaybetmiş olması sana karşı daha korumacı olmasına sebep oluyor.
×Yanında olabilmen için saray muhafızı olmanı isterdi.
×Göreve gittiğin zaman sana bir sürü mektup yazar.
×En sevdiği şey, gece geç saatlere kadar yatakta sarılarak birbirinize hikaye anlatmanız.
×Onun kıskanç olacağını sanmam, eğer bir durumdan rahatsız olursa bunu sana rahatça söyler.
×Seninle doğada uzun yürüyüşlere çıkmayı çok seviyor.
×Geleceğin ne getireceğini kimse bilmiyor ama iyi bir senaryoda seni kralı/kraliçesi yapmayı çok ister.
×Dikkat, angst ve hüzün içerir. Çünkü yazar dramatik bir şeyler yazmak istiyor. Evet yazar ittir ve içinde bir Hajime İsayama yatmaktadır.
×Elinde sonunda senden ayrılması gerektiğini biliyordu.
×Hiçbir zaman resmi bir ilişkiniz olmadı.
×Uyuyamadığı zaman, eğer sen de uyanıksan seninle uzun uzun konuşmayı severdi.
×Seninle sürekli flört ederdi.
×Sana arkandan sarılmayı ve elini tutmayı severdi.
×Bertholdt ve Reiner ile ayrılmadan önce sana bir sürü mektup yazdı.
×Seni ve Historia'yı geride bırakmak acı verse de, bir gün güzel bir hayatınız olacağına inanıyor.
_______
Merhaba!
Umarım beğenmişsindir.
Başka söyleyecek bir şeyim yok, o yüzden hoşşaklın.Sevgiler~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shingeki no Kyojin¦ Headcanons
Acak~Türkçe ×Belli bir cinsiyete göre yazmıyorum. ×Yetişkin içerik yok. ×İsteklere ve fikirlere açığım. Eren Yeager Mikasa Ackerman Armin Arlert Sasha Blouse Jean Kirstein Historia Reiss/Christa Lenz Ymir Annie Leonhart Reiner Braun Bertholdt Hoover ...