Öncelikle herkese merhabalar ♥‿♥
Yazıp yazıp silmeler çok olur bilen bilir bu durumu...
Bende sizlere ne diyeceğimi, neyi nasıl söylemem gerektiğini bilemiyorum.
Acemiliğime verin. 😂
Belli de olduğu gibi ilk kitabım. 👻
Bu beş satırı yazarken psikolojisi bozulmuş bir kız olarak, gülmekten ağlamayı beğenemedim.
Daha fazla siz değerli okurlarımın, değerli vakitlerini çalmamak için hemen söze giriyorum.
Biraz gerçek yaşamdan alıntı, biraz da kurguyla sizlere bu kitabı sunmak istiyorum.
He bir de unutmadan adettendir...
Satır arası yorumlarınızı ve bölüm oylarını sizden bekliyorum. Dilerim iki tık bir kaç kelimeyi bana çok görmezsiniz...💜
INSTAGRAM: gunesin_icindeki_karanlik☁ ☀
Dikensiz yollardaydım...
"Yoluna gül yaprakları dökerim!" derler ya hani tam olarak o yollarda...
Sonuçta aşktı bu.
Aşk...
Güzel bir şeydi...
Ya da ben öyle sanıyordum...
Arkada çalan kısık sesle bir müzik...
Dışa vuramadığın tüm duygularını bağıran...
Belki bir sigara var elinde daha yeni yaktığın.
Dumanını her çektiğinde boğazından ciğerlerine kadar geçip giden dumanı, ilk günkü gibi hissettiğin bir zaman dilimi içindesin ...
Gözünün önünde canlanan binlerce anı...
Her dumanda başka bir an geliyor belki gözünün önüne sigaranın tam ortasındayken.
Her nefeste hissettiğin o kokusu...
Belki bir el titremesi, nefes darlığı, kalp sıkışması da ekleniyor bu olaya.
Yavaş yavaş elinde tuttuğun sigaranın sonuna geldiğini fark ettiğinde ise,
O güzel anılar yerini ihanete bırakıyor. Acı. Hüzün. Ve kedere.
Zihninde canlanan binlerce kelime. Tek bir koku. Tek bir renk. Tek bir kişi. Binlerce yalan...
Daha hiddetli çekiyorsun dumanı içine hiç çekmediğin gibi.
O çok değerli anılar canlanıyor bu sefer hafızanda.
Son dumanında ise düz bir çizgi oluyor tüm siluetler.
Sigara izmaritini attığında da onunla beraber düşüp sönüp biten hayallerine şahit oluyorsun.
Çöpe giden emekler. Boşuna yanan bizler. Ve yalan dolan üzerine kurulan bir aşk kokusu kalıyor nefesimizde.
Aşk sahiden neydi?
Aşk bu değildi.
Aşk biz değildik.Yakında...
Çok Yakında.
INSTAGRAM: gunesin_icindeki_karanlik
💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞİN İÇİNDEKİ KARANLIK
ChickLitHayat hiçbir zaman adil değildir. Yani bana hiçbir zaman adil davranmadı. İnsan kaderi olduğu kişiyi hisseder derler. Hisseder mi sahiden? Eğer hissediyorsa, gerçekten o kişi kaderimizse; neden bu gözyaşlarımız? Bu hayata ne yapmış olabilirdim de t...