"theo bacağını hızlı hızlı sallayarak uçmaya çalışıyorsan başka, ona saygı duyarım ama öyle bir nedenin yoksa keser misin şunu? masa sallanıyor."
theo dik dik baktığı yere odaklandığından isaac'in yersiz isyanını pek dinlememiş sayılabilirdi.
"kim bu acaba?"
yanında oturan malia gözlerini devirdi.
"sanane?"isaac'in isyanını duymazdan gelen theo tabii bunu da pek duymamıştı.
diğerleri buna şükrediyordu çünkü olası bir theo-malia tartışması şu an çekilmezdi."okuldan değil. olsaydı bilirdim." dedi scott.
o da theo'yu destekler şekilde çocuğa dik dik baktığı için lydia'dan kafasına bir darbe yemişti."bakmayın şöyle, anlayacaklar şimdi!"
"keşke biz de anlasak bir şeyleri." dedi theo alaylı bir biçimde, kaşlarını yukarı kaldırmıştı.
dik dik baktığı hiç şüphesiz karşı banklarda oturan liam ve grubundan başkaları değildi.
ama önemli bir detay olarak; dik dik bakmasının sebebi de bu değildi.
liam'ın yanında, geldiğinden beri neredeyse yetmiş kere sarıldıkları çocuktu."theo tip tip buraya bakıyor. yine ne halt yedin de sinirlendi bu?" dedi mason, bıkkınlıkla kafasını masaya yasladı.
"yapmadım bir şey. benim dik dik bakmam lazım aslında."
"theo kim?" dedi luke. ona açıklama borcu olduğunu anlayan liam mason'a bakarak imalıca derin bir nefes verdi.
"takımdan biri."
brett kaşlarını kaldırarak liam'a döndü.
bu şaşkınlığı içinde yaşaması mümkün dahi değildi."bu kadar mı?"
nolan şaşkınlıkla yanında oturduğu brett'e döndü aynı yüz ifadesiyle.
"theo'ya saydığı sıfatların hiçbirini kullanmadı, sıkıntı büyük.""ee luke sen neler yapıyorsu-
telefonunun bildirim sesiyle cümlesi yarıda kesilen liam telefonu cebinden çıkardı hızlıca.
diğerleri luke'la muhabbete girişirken o mesaja cevap veriyordu.—
Theo
yanındaki lavuk tahmini ne zaman kalkar?Liam
sensin yanımdaki lavukTheo
yanında değilim.Liam
sen şimdi lavuk olduğunu kabul mu ettintheo çevrimiçi.
theo yazıyor...Theo
konudan sapmayalım.Liam
kalktığı falan yok, daha yeni geldi. seni de ilgilendirmiyor pek kim olduğu.Theo
bu yeni gelmiş haliyse problem büyük zaten.Liam
derdin ne raekenTheo
derdim falan yok dunbar işine bak.—
"liam'ın yanındaki lavuk kim?"
theo'nun ensesine vurup hızlı bir giriş yapan thomas yanlarına yerleşti."ne bileyim ben? her şeyi bilmek zorunda mıyım?" diye tersledi onu theo.
sıfır tahammül seviyesiyle negatif enerji topuna dönüşmüştü iyice.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thiam | lacrosse
Fanfictionand right from the start, u know i got you. [texting.] -thiam #1