Liam
niye gittin
"yine"
gidecek misin hep böyleTheo
liam,Liam
sus ya
ne kadar kötü hissettim haberin var mı
geçenki gibiTheo
ya bir dinle,
bir dakika ya
o gün git demiştin.Liam
ben git deyince git mi anlıyorsunTheo
normal olarak??Liam
sana bir şey açıklayacak değilim şu an
gelme ya bir daha
bu sefer ciddiyim
böyle gideceksen gelme işteTheo
liam kapıyı aç.Liam
ne?Theo
ya markete gitmiştim açsana kapıyı.Liam
sen markette miydin
NİYE SÖYLEMİYORSUNTheo
konuşturmuyorsun ki adamı.Liam
her şeyi itiraf etmiş oldum şaka mısın ya—
liam homurdanarak kapıyı açtığında karşısındakine bakmıyordu bile.
"neden bakmıyorsun bana?""utanıyorum sus, geç içeri."
theo sarışının şirinliğine karşı poşeti masaya bırakıp boşta kalan eliyle burnunu sıktı.liam aldıklarına bakmaya tenezzül bile etmeden kanepeye oturdu.
theo da bazılarını dolaba, bazılarını da buzdolabına yerleştirdi.
gözü kanepede olandaydı o yüzden arada bacağını masaya çarptığı da olmuştu."ne izliyorsun? yine kendini mi?"
liam göz devirirken hatırlattığı şeyin verdiği zevkle sırıtarak yanına oturdu.
"haha komiksin."
"biliyorum."
"az önce yazdıklarını konuşsak mı bir?"
"yoo."bu sefer gözlerini deviren theo'ydu.
oğlanın inat olduğunu çok iyi biliyordu. kendisine bakmasını sağlamak için biraz daha yanına yanaştı."liam?"
"theo?""gitmemi istemiyorsan, bana bunu söylemen yeterliydi."
"anlamıyor musun sen imadan falan?"
liam'ın hala alaycı konuşuyor olması sinir etse de aynı, yumuşak ses tonunda devam etti."anlamıyorum. ama anlasam da sen öyle dedikten sonra kalamazdım."
"anladım.""konuşurken bana bak lütfen."
"hayır."
"neden?"
"içim gidiyor öyle, yumuşuyorum."bu sözler karşısında theo'nun da bakışı değişmişti. liam'ın çenesinden hafifçe tutup kendine çevirdi kafasını.
o kadar yakınlardı ki liam'ın homurdanmışı yarıda kesildi.theo, karşısındakinin yüzünü incelercesine süzdü. zarar verici bir güzelliği vardı oğlanın.
güneş saçları, masmavi gözleri..
gözleri daha aşağıya, dudaklarına kaydığında yutkundu.liam, onun bakışlarıyla sersemlemişti. kalbi o kadar hızlı atıyordu ki onun duyabileceğinden korkar olmuştu.
theo daha fazla dayanabileceğini sanmıyordu, bir hafta önce spontane gelişen olayı şu an kendi iradesiyle deli gibi istiyordu.
dudaklarını liam'ın dudaklarıyla birleştirdiğinde sıkıca yumdu gözlerini.
liam önce bakakalsa da sonrasında o da kendini ana bırakıvermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thiam | lacrosse
Fanfictionand right from the start, u know i got you. [texting.] -thiam #1