"liam biraz daha sık da boğulayım ellerinde tamam mı aşkım?"
"çok konuşma, benden yardım isterken düşünecektin onu."theo mezuniyet balosu için sevgilisinden kıyafet konusunda yardım istemiş ama çoktan pişman olmuştu.
"ayrıca papyon takmayı ben de bilmiyorum ama böyle takılmadığına eminim." dedi aynaya dudağını büzerek.
yanındaki oğlan da aynı tepkiyi verdi dikkatlice bakınca.
"tüh ya. şu papyonu mu denesek?" dedi dünya üzerindeki en çirkin papyonu göstererek.gözlerini kısarak ona döndü theo.
"bana bak, sen beni çirkinleştirmeye mi çalışıyorsun?"ve tabii ki liam abartılı tepkileriyle theo'yu kendisine kesinlikle inandırdı.
"ne alakası var ya! ne yapayım benim moda anlayışım farklıysa!"iki eliyle liam'ın yüzünü kendine yaklaştırdı sevgilisi.
"olabilir bebeğim ama kimse turuncu papyon giymez herhalde."
avuçlarının arasındaki mızmızlanarak cevap verdi.
"kimse giymeseydi satmazlardı."güldü ve burnuna bir öpücük kondurdu theo.
"bugün hiç keyfin yok?"
"yoo ne alakası var?"
ellerini yavaşça itti ve diğer papyonlara bakma bahanesiyle uzaklaştı küçük olan."bir problem mi var?"
"yoo."sırıttı theo, neye triplendiğini bilmese de bu halleri de hoşuna gidiyordu.
"tamam hadi, bu takamadığımızı alalım. lydia halleder.""takım?"
"üstümdeki. güzel değil mi?"liam baştan aşağı alıcı gözle süzdükten sonra dudağını büzüp elini salladı.
"eh işte."aslında çok güzel olduğunu biliyordu. bu yüzden almasını istemiyordu. hem onsuz baloya gidecek hem de iyi mi görünecekti? daha neler.
theo, gülerek saçlarıyla oynadıktan sonra, liam saçlarını tekrar sinirle düzeltirken gülümseyip ödeme yapmaya gitti.
-
kıskanç liam ve diğer asosyal ezikler
liam
bu ismi ben koymadım?brett
biz koyduk.corey
kudurduğun için günlerdirliam
ne kudurması yamason
liam geçen çocuğa sarı bir takım aldın baloda bunu giy diye???liam
sarı onu açar diye düşünmüştüm????nolan
ben ikna oldum biliyor musunuzcorey
ne yaptınız hallettiniz mi alışverişiliam
evet ödeme yapıyor gıcık😡
sabahtan beri şirinlik yapıyo😡
yüz vermiyorum😡mason
niye😡liam
hak ediyo😡mason
peki😡nolan
yani eniştem şimdi ciddi ciddi başkasıyla mı gidecek baloya
bu konu beni çok yıprattı açıkçası...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thiam | lacrosse
Fanfictionand right from the start, u know i got you. [texting.] -thiam #1