EPS 1

249 10 0
                                    

jung yerin yang termenung didalam cermin itu tersedar dri lamunannya setelah dipanggil oleh seseorang . dia segera berpaling kebelakang dan tersenyum kearah orang tersebut . ianya adalah abang tirinya , jung yong hwa .

abangnya membalas senyumannya lalu menuju kearahnya .

abangnya membalas senyumannya lalu menuju kearahnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"yerin nampak cantik mengenakan gaun tu ." ucap abangnya ikhlas mmndg adik tirinya dri atas hingga kebawah .

"yeke ? ke oppa nak bodek yerin niey ?" balas yerin tersenyum senget ingin menyakat abangnya .

"oppa bodek ? pfft takde maknanya . betullah adik nampak cantik hrini smpai oppa pun takpuas tengok tau ." sambung abangnya .

"ceh yelaaaa ." balas yerin tergelak kecil .

tiba-tiba yonghwa memegang kedua-dua bahunya sambil merenung mata yerin dengan lembutnya .

"yerin-ah...." katanya dengan nada perlahan .

"apa ?" soal yerin masih tersenyum .

yonghwa langsung memeluk yerin dengan erat lalu menutup matanya perlahan .

yerin yang sedikit pelik dengan perilaku abangnya itu langsung ingin meleraikan pelukan tersebut namun abangnya memeluknya lebih erat tidak mahu melepaskan pelukan itu .

"jakkaman , oppa memerlukan saat-saat ini sekarang sebelum yerin pergi jauh dripada hidup oppa selepas ini jadi bagi oppa peluk yerin selama yang oppa nak hm ?" kata yonghwa masih memeluk adik tirinya itu .

yerin hanya mendiamkan diri lalu membalas pelukan abangnya sambil tersenyum .

"baiklah , peluklah selama yang oppa nak . nanti bila yerin dah tiada dekat sisi oppa , tolong jaga diri baik-baik dan jangan lupa untuk sentiasa makan pada tepat masanya . yerin akan cari masa untuk jenguk oppa nanti arraseo ?" yonghwa hanya mengangguk mendengar kata-katanya itu .

tiba-tiba seseorang membuka pintu .

"cik yerin dah siap ? pendeta dan pengantin lelaki telah lama menunggu diluar ." kata orang tersebut .

yerin memandang abang tirinya seketika lalu mengangguk .

"okaylah oppa , yerin keluar dulu ye ? ramai dah menunggu ." kata yerin pada abangnya .

yonghwa mengangguk sambil tersenyum lembut .

"mari oppa pimpin yerin kesana ." yonghwa menghulurkan tangannya pada yerin .

yerin mmndg tangan abangnya lalu tersenyum . dia segera menyambut tangan abangnya menuju keluar dri bilik salinan itu .
.
.
.
.
.
.
.
yerin berjalan kearah pengantin lelaki tersebut yang bakal mengubah hidupnya sebentar sahaja lagi sambil dipimpin oleh abangnya . pengantin lelakinya itu hanya mmndgnya tanpa ekspresi wajah sehinggalah dia berdiri berhadapan dengannya brulah dia mengukir sedikit senyuman .

SWEET REVENGE { JK FF | DARK GENRE } ✓Where stories live. Discover now