EPS 19

88 7 0
                                    

yerin terus bangun daripada tidurnya sebaik sahaja dikejutkan oleh nurse .

"maaf menganggu , saya nak check tekanan darah anak cik sekejap ." katanya .

"o-ouh yeah ." balas yerin lalu bangun jauh sedikit daripada anaknya .

dia langsung pergi ke luar wad untuk mengambil udara diluar .

jungkook yang sedang berjalan berdekatan tempat tersebut terlihat yerin dari dalam bangunan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

jungkook yang sedang berjalan berdekatan tempat tersebut terlihat yerin dari dalam bangunan .

dia memberhentikan langkahnya dan memandangnya lama .

yerin hanya termenung melihat pemandangan mengenangkan nasib areum yang terlantar di hospital itu .

dia berasa kesal kerana membiarkan anaknya dalam keadaan begitu . andailah dia dapat mengantikan nyawanya untuk areum , sudah lama dia lakukan tapi yonghwa tidak akan membenarkannya .

tiba-tiba dia teringatkan cincin perkahwinan yang dipakai oleh jungkook .

dia masih pelik .

kenapa jungkook pakai cincin tu ? bukan ke mereka dah tiada ikatan ? perlu ke dia pakai cincin tu lagi ?

semua persoalan berlegar difikirannya .

takkanlah jungkook ada perasaan terhadapnya sebab tu dia simpan cincin tu ?

mustahillah .

dia menggelengkan kepalanya berkali-kali membuang fikiran mengarut itu langsung hendak beredar apabila tiba-tiba yonghwa berada dihadapannya .

"oh mak kau ! ish oppa ni , ingatkan siapalah tadi . kenapa tak call yerin ?" soal yerin terkejut dengan kehadiran yonghwa .

"ouh hahahaha oppa ada call yerin tapi yerin tak jawab . oppa cari yerin tadi tengok-tengok yerin dekat sini ." balasnya .

"oppa cari yerin sampai sini ? ish biar betul ." terkejutnya . hospital ni besar kut .

"hahahaha takde pape sangatlah . ni oppa nak jenguk areum sekejap tapi taktahu wad dia dekat mana ." kata yonghwa .

"ouh okay takpelah jum yerin tunjuk ." balas yerin langsung mereka berdua menuju ke wad areum sementara jungkook hanya memandang mereka daripada jauh kelihatan keliru .

apa yang mereka bualkan agaknya ?

...............

"ahjusshi , areum lama tunggu ahjusshi datang sini . kenapa ahjusshi tak lawat areum semalam ?" soal areum kelihatan sedih .

yonghwa memegang kedua-dua tangan areum .

"mianhae , ahjusshi sibuk sangat dengan kerja . takpe sekarang kan ahjusshi dah ada dekat sini , ni areum nak apa-apa tak ? lapar ?" katanya lembut .

areum mengangguk .

"okay sekejap eh , ahjusshi belikan roti kegemaran areum ." sambungnya langsung beredar .

SWEET REVENGE { JK FF | DARK GENRE } ✓Where stories live. Discover now