EPS 8

86 10 0
                                    

yerin yang baru sahaja siap memasak ramyeon untuk mereka berdua terus naik keatas ingin memanggil jungkook turun kebawah .

"jungkook-ah ?"

jungkook memberhentikan kerjanya memandang kearah yerin .

"ramyeon dah siap . jumlah makan ." ajaknya .

jungkook mengangguk langsung turun kebawah bersamanya .

tidak lama selepas itu mereka menikmati ramyeon tersebut bersama .

"hm...sedap ." kata jungkook seperti memujinya .

yerin ketawa kecil melihat gelagatnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

yerin ketawa kecil melihat gelagatnya .

jungkook berhenti mengunyah lalu memandangnya .

"apahal kau gelak ?" soalnya .

"hahaha takdelah , masak ramyeon je pon . bukannya saya masak stik daging ke sup ayam ke . niey basic jer tau ." kata yerin sambil tersenyum .

"yang basic tulah aku suka ." balasnya membuatkan hati yerin sedikit berdebar .

mata mereka bertentangan buat sementara membuatkan yerin langsung memandang tempat lain .

"um awak ada apa-apa plan ke esok ?" soalnya .

"aku ambik cuti seminggu ." balasnya selamba .

"hah ? awak nak buat apa cuti seminggu ni ? ke awak ada plan nak keluar dengan cik nayeon-"

"kau jangan sebut nama dia boleh tak ?" celah jungkook sedikit dingin .

"m-mianhae ." balas yerin sedikit terkejut . dah kenapa pulak jungkook marah bila dia mention pasal nayeon ? mereka berdua bergaduh ke ?

"btw aku lupa nak bagi kau sesuatu ."

"apa dia ?"

jungkook mengambil sesuatu dari poket seluarnya langsung memberikan kunci kereta yerin semula padanya .

"ni kunci kereta saya . kenapa awak bagi saya pulak ? bukan ke nayeon dah pakai kereta saya-"

jungkook yang melihat yerin menujukan soalan terlalu banyak padanya langsung menyumbatkan ramyeon kedalam mulutnya .

"kau ni banyak mulut jugak kan ? makanlah . ramyeon kau dah makin sejuk tu . kalau kau taknak makan bagi jela dekat aku , aku pun tengah lapar ni-"

yerin mengambil mangkuk ramyeonnya menjauhkannya dari jungkook sebelum sempat dia menyentuhnya .

jungkook yang melihat gelagat yerin hanya ketawa kecil lalu menyambung seleranya .

"jungkook-ah...." kata yerin lagi .

"apa lagi kau nak ?" soalnya .

yerin mendekatkan dirinya sedikit pada jungkook . jungkook yang merasakan yerin semakin dekat dengannya mulai kekok .

SWEET REVENGE { JK FF | DARK GENRE } ✓Where stories live. Discover now