Selamünaleyküm :D yeni bir Textingle sizlerleyiz. Umarım çok eğlenerek okursunuz.
Başlama tarihinizi buraya alalım.
Vee etiketlerinizi de buraya lütfen.
Keyifli okumalar :))
0543^^^ : " Heey 1. 53 yataktan inmek zor olmuyor mu? "
0543^^^: " Sana paraşüt almamı ister misin? Şimdi yataktan inince düşüyorsundur da."
Aysa : " Ha! ha! ha! Ne bu? Komiklik yapmaya mı çalıştın? "
Aysa: " Cem Yılmaz'a mı özendin hayırdır?"
0543^^^: " Vaay bizim 1.53 sinirlendi. Bak ya çok korkmaya başladım."
Az önce gelen mesajla sinirden ayağa kalktım. Anlamıyorum yani boyumla alay edecek ne vardı. Abimler, sınıfımdakiler yetmezmiş gibi şimdi de tanımadığım insanların eğlence konusu olmuştum. Hemen numaranın profil bilgisine girdim. Ad kısmında Cem yazıyordu. Aşağıya doğru inince herhangi bir gruptan olmadığını gördüm. Bu Cem'i tanımadığıma eminim. Mal ismini silmeyi de unutmuş. Neyse, Sherlock holmes'ın kayıp kız kardeşi olarak kendimi takdim edeyim. Ardından şu münasebetsiz numarayı birlikte buluruz.Ben Aysa Kartal. Konyalıyım. Etli ekmeği çok seviyorum. Lise son son sınıfım. 18 yaşımdayım. 4 Aralıkta doğdum ve yay burcuyum. Ha bu arada dillere destan, eğlencelere malzeme olan canım boyumu da söyleyeyim. 1.53 annemle babam prenseslerin boyu der. Ve bence de haklılar jsjsj.
Üç ağabeyim var.
En büyük ağabeyim Arda 28 yaşında. Doktor. 18 şubatta doğdu ve burcu kova.
İkinci ağabeyim Sinan. 25 yaşında. Mimar. 10 ocakta doğdu ve burcu oğlak .
Üçüncü ağabeyim Erdem. 20 yaşında. Hukuk okuyor. 20 haziranda doğdu ve burcu ikizler
Annem, kraliçem öğretmen, babam kralım ise doktor.
Geçmişte yaşanılan sıkıntılar dışında musmutlu bir aile tablosuyla sizinleyiz.
Evet ufaktan başladık bölüme.
Siz de eğer kısa boylu iseniz, densiz arkadaşlarınızın alay konusu oldunuz mu ?
Çok can sıkıcı gerçekten :D
Neyse hadi Allaha emanet olun.
Diğer bölümü okumak için sayfayı yukarı kaldırın.
Ve lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1.53 SORUNSALI / TEXTİNG
HumorMerhaba. Kitabı konuyu hafif değiştirerek düzenlemeye aldım. Bölümler kısa olduğundan en kısa zamanda tüm bölümler güncellenecek. 0543^^^ : " Heey 1. 53 yataktan inmek zor olmuyor mu? " 0543^^^: " Sana paraşüt almamı ister misin? Şimdi yatakta...