1 yeni mesaj
Big King (Arda) : Neredesin Aysa
1 yeni mesaj
Yağuşuklum ( Sinan) : Neden telefonları açmıyorsun neredesiin Aysaa
1 yeni mesaj
Odun ama yakışıklı (Erdem): Bana bak Aysa daha hazır değilim
1 yeni mesaj
Odun ama yakışıklı: Kayınço olmak için daha çok gencim
1 yeni mesaj
Odun ama yakışıklı: Neredesin laaan
Poşetleri almış marketten çıkacakken art arda titreyen telefonumla durmak zorunda kaldım. Poşetleri Sude'ye uzatıp cebimden telefonumu çıkardım. Abilerimden gelen mesajları sırayla okumaya başladım. Sinan abime kadar stresle okurken , Erdem abimin mesajını okuduğumda kahkahalarla gülmeye başladım. Bunlar cidden çıldırmış olmalılardı.
Sude neye güldüğümü merak ettiği için telefonumu elimden alıp mesajları okudu. O da Erdem abimin mesajını okuduğunda benimle birlikte gülmeye başladı. Ne olduğunu anlamayarak,
"ne oluyor Aysa? Bunlar neden birden böyle bir şey yazdılar?" diye sordu. Yemekte olanları ona anlattım.
"Hani sana beni sürekli ara dedim ya işte o sırada abilerim kim olduğunu sordular. Ben de çok sevdiğim biri deyip oradan uzaklaşırken onlar da herhalde sevgilim olduğunu düşündüler. Ama çok tatlı değiller mi yaa yicem bunları" dediğimde Sude güldü.
"Aysa ya çok fenasın. Ama abilerinin seni kimseyle paylaşmadıklarını biliyorsun şimdi kıskançlıktan kuduruyorlardır" dediğinde banane dedim ve ardından,
"Biraz da kıskansınlar olmayan sevgilimi. Zaten onlar yüzünden sevgilim hiç olmadı. Bir kaç saat sevgilim olduğunu düşünmelerinin zararı yok " dedim gülerek. Mesajlara cevap vermeden telefonumu cebime koydum. Sude'nin koluna girip tam yürümeye yeltenecektik ki arkadan bağıran kız sesiyle durduk. Arkamıza döndüğümüzde üniversitede tanıştığımız Şeyda'yı gördük. Oflaz ve Kayra'ya bir konuda kızıyor gibiydi. Merak ettiğim için biraz daha oyalanıp, onları dinlemeye çalıştım.
" Abi ya cidden artık senden bıktım yaa. Çocuğa ne diye böyle sert davrandınız. Ayrıca Kayra abi sen neden çocuğa lezbiyen olduğumu söyledin ki? Ya çıldırdınız mı ikiniz?" diye bağırıyordu. Ama ne Oflaz ne de Kayra Şeyda'yı umursuyor gibi değillerdi. İçeriden çıkan çocuk onların tarafına bakmadan hızla bize doğru geldi. Bu gelen kişi bizim sınıfımızda ki Ahmet'ti. Ahmet çok çıtı pıtı bir çocuktu. Kim bilir nasıl da korkmuştur içeride.
"Merhaba kızlar ne yapıyorsunuz bu saatte dışarıda" sesi baya endişeli geliyordu. Endişesini ondan almak amacıyla,
"Merhaba Ahmet. Markette işimiz vardı. Sen iyi misin sesin biraz endişeliymiş gibi geliyor" dediğimde Ahmet biraz daha bana ve Sude'ye yaklaşarak arkadakileri gizlice gösterdiğini sanarak,
"Arkada ki kişileri görüyor musunuz? Kız olanı lezbiyen erkek olanları da gay galiba. Hatta o iki erkek sevgili de olabilir. İçeride sebepsiz yere yanıma geldiler. Bir şeyler söylediler. Kulaklığımı takmıştım. Sesleri gelmedi. Kulaklığımı çıkardığımda şu kumral saçlı olan bana tamam mı canım dedi. Diğeri de o bana canım dedi diye bakışlarıyla beni öldürecekti resmen. Çok korktum" dediğinde Benle Sude kahkahalarla gülmeye başladık. Şu an yaşadığımız bu şeyler tam olarak neydi bilmiyorum ama inanılmaz komikti. Oflaz ve gay olmak. Olacak şey değil.
Oflaz, Kayra ve Şeyda, Ahmet yanımıza geldiğinden beri bizi izliyorlardı. Güldüğümüz sırada Şeyda daha fazla onların yanında duramadan yanımıza geldi.
"Selam kızlar" dediğinde Ahmet'in gözleri fal taşı gibi açıldı ve bize baktı. Kekeleyerek, "yyoksa ssiz de mi " Sude Ahmet'in cümlesini yarıda kesip gülerek, "yok artık Ahmet daha neler. Kızlarla birlikte kaç kaslı erkek resmi çizdiğimizi hemen nasıl unuttun " deyince Oflaz ve Kayra da yanımıza çoktan gelmişlerdi. Bir sırrımız daha ifşa oldu. Bugünü dünya rezillikler günü ilan edeceğim. Daha fazla ne olabilir artık dedim ve uzaktan tanıdık bir ses daha duyuldu.
" Aha burada ayakkabı hırsızı" başımı çevirip bağıran kişiye baktığımda şaşkınlıkla ağzım iki karış açıldı. Arda, Sinan, Erdem, Bulut abilerim ve de dobby kılıklı Cem sıraya dizilmiş bir şekilde karşımızda duruyorlardı. Abilerimin ifadeleri sert iken Cem ayağımda ki ayakkabıya hayretle bakıyordu. Bize doğru koşarcasına gelerek,
"Aysaa ne yaptın sen ya ben daha yeni almıştım bu ayakkabıları" dedi ağlamaklı bir tonla. Ayağımda ki koca ayakkabıya bakarak, "demek ki yerli gargamel sensin" dedim sorgularcasına. Sude abilerime bakarak,
" Abiler neden böyle toplandığınızı sorabilir miyim?" dediğinde hiç birinde tek kelime çıkmadı. Erdem abim sessizliğini bozarak bize doğru hayıflanarak yürümeye başladı. Benim yanıma geliyor diye düşünüyorken o Oflaz'ın önünde durmuştu. Oflaz'a dik dik bakıyordu ama bana yönelik konuştu.
" Aysa bu mu yemekler uğruna bizi bıraktığın sevgilin?" anlamayarak abime baktım. Cem anlamadığımı görünce açıklamaya çalıştı. " Yani abi diyor ki bizi bırakma uğruna yemekten kalkıp gittiğin kişi sevgilin Oflaz mı?" dedi ve bir aydınlanma yaşamış gibi, " neeey ne ara Oflazla sevgili oldunuz laan"
Oflaz bunlar ne saçmalıyor bakışı attı Cem'e ve Erdem abime. Ben de olaya renk katmak amacıyla,
"Açıklayabilirim abi" dediğimde Erdem abim kendini fazla kaptırmışçasına , " neyi açıklayacaksın Aysa neyi" diye bağırdı.
" Oflaz hamile ama kesinlikle benden değil. Ne olduysa sarhoşken olmuş ve beni suçluyor" dediğimde abime baktım ciddiyetle. Abim susmuş ne diyeceğini düşünüyordu. Şakamı anlayan Şeyda ve Sude kahkahalarla gülerken ben de güldüm. Şeyda,
" harika ya böyle bir atmosfere bu kadar harika espri yapacağını beklemiyordum" sözü Sude devraldı.
" Ahahah bu Aysa varya kesin Cem Yılmaz'ı tahtından edecek. Cem Yılmaz yıllarca düşünse böyle şaka yapamaz" dedi ve karnımız ağrıyana kadar güldük. Diğerleri ise tiksinerek bize bakıyorlardı. Gülüşümü durdurmaya çalışarak kızların kolunu susmaları için çimdikledim. Ama nafile. Üçümüz de kahkahalarımızı durduramadık. Erdem bu duruma fazla dayanamayarak " yeter lan komik olan ne? neye bu kadar güldünüz" dediğinde Şeyda deminden beri yüzüne bakmadığı Erdemi yeni fark edince , " oha " diyerek sustu.
Bu "oha" nidası biz kızların arasında çok farklı anlamlara gelebiliyordu. Ve bu oha nidası Şeyda'nın yıldırım aşkına tutulması sembolüydü. Erdem de Şeyda'yı yeni fark etmiş gibi şaşkınlıkla kendisine bakan kıza baktı. Bu bakışma biraz fazla uzun sürdüğü için Oflaz bu duruma daha fazla katlanamayarak Erdem'in önüne geçti. " Yavaş ol istersen. Bakışlarınla kız kardeşimi yedin." dedi. Erdem ise, " konuyu değiştirme noluyor Aysa ile" dedi.
Oflaz bana baktı ve ardından, " Cidden deminden beri ne dediğinizi anlamıyorum. Aysa'yı doğru düzgün tanımıyorum bile" dedi ve biraz sinirlenerek arkasında ki Şeyda'ya yönelik, " başka tarafa bak hemen" dedi. Şeyda kendisine söylediğini anlamış gibi hemen bakışlarını Erdemden çekti.
Bölüm sonu...
Merhaba sevgili 1.53 Okurları
Nasılsınız? Nasıl gidiyor?
Bir bölümün sonuna daha geldik. Nasıl buldunuz bölümü?
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere hoşça kalınnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1.53 SORUNSALI / TEXTİNG
HumorMerhaba. Kitabı konuyu hafif değiştirerek düzenlemeye aldım. Bölümler kısa olduğundan en kısa zamanda tüm bölümler güncellenecek. 0543^^^ : " Heey 1. 53 yataktan inmek zor olmuyor mu? " 0543^^^: " Sana paraşüt almamı ister misin? Şimdi yatakta...