Y/n ağzından:Her zaman hayallerimin peşinden giden küçük bir kız çocuğu oldum.Tek bir hayalim vardı.Polis olmak..İnsanları her türlü tehlikeden korumak,suçluları yakalamak..Ailem hep "Bu iş tehlikeli,nasıl yapacaksın" derdi.. Ama bu fikrimi değiştirmedi.Senelerce özel koruma eğitimi aldım,polistim ama aynı zamanda özel koruma eğitimi de almıştım.Evet şu an özel bir şirkette korumalık yapıyordum.Bighit entartainmet adlı şirkette Bay Taehyung'un yakın korumasıyım.Sürekli ona yakın durmak zorundayım çünkü benim görevim bu.Polis okulundayken ailem hep endişe ederdi.Suçluları yakalayacağımdan,silah kullanacağımdan.Ama bugün etrafım suçlularla değil hayranlarla doluydu.Şansım yaver gitmişti. Aldığım özel koruma eğitimi sayesinde buradaydım.Sanırım en büyük şansım da Onun yakın koruması olmaktı.O hiç fark etmemişti belki de ama sadece korumak değildi bu..
Taehyung ağzından:Yakın korumam Y/n o gerçekten beni korumak konusunda çok dikkatli.Sürekli yanı başımda,adeta bir gölge gibi beni takip ediyor.Ben oturduğum zaman oturuyor, ben kalktığım zaman kalkıyor.İşin tuhaf tarafı onun yanındayken kendimi evimdeymiş gibi güvende hissediyorum.Diğer üyelerin korumaları işleri bitince evlerine koşarken,O geceleri bile evine gitmiyor, benimle beraber şirkette sabahlıyordu.Asıl kafama takılan şey bu sadece görevi olduğu için mi yoksa başka nedeni de var mıydı?
Ertesi Gün;
Y/n ağzından: Bugün Bay Taehyung dışarı çıkmak istedi.Ona yakın koruması olarak bizzat ben eşlik edecektim.Güzelce giyindim,silahımı belime taktım ve iş yerine gitmek üzere yola koyuldum.Onu şirketten alacaktım.Şirkete vardım,kapıdan sessizce içeri doğru baktım.Bay Taehyung üyelerle beraber hararetli birşeyler konuşuyordu.Araya girmek istemedim,tam dönüp gidecektim ki Bay Taehyung beni fark etti.-Taehyung: Y/n gel otur lütfen, birazdan çıkarız
Başımla onu onaylamış ve yanlarına oturmuştum.Bay Taehyung'un kolu yanlışlıkla belimdeki silaha değdi
Taehyung: "Bu da nedir?,neden bunu alma gereği duydun"
Ona doğru döndüm, endişelenmişe benziyorlardı.
"Efendim, olabilecek her türlü tehlikeye karşı hazırlıklı olmalıyım,benim tek görevim sizi korumak" demiş durumu toparlamıştım.Bu arada Bay Kim-Namjoon araya girmiş
-O haklı, bırak kız görevini yapsın "Demişti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Armor of love
FanfictionGörevi sadece onu korumaktı..Kim bilebilirdi ki, kalbini ondan koruyamayacağını..