Sıra sende..

54 6 1
                                    

Polis memuru: Bay Taehyung, rahatsız ettim ama önemli bir gelişme var..

Taehyung: Ne ?Yoksa tetikçiyi mi buldunuz?

Polis memuru: Evet,onu yakaladık.Şu an gözaltında.

Taehyung: Sonunda! Hemen geliyorum!

Yn:Taehyung, noldu?Arayan kimdi?

Taehyung: Yok birşey meleğim, sen yat dinlen,benim ufak bir işim var.

Yn:Tae,söyle ne oldu?

Taehyung: Seni vuran o şerefsiz.. Yakalanmış..Bende ondan bunun hesabını sormaya gidiyorum

(O arada telefon yine çalar bu sefer arayan Jungkook'tu)

Taehyung: Efendim Kook?

Jungkook: Gelişme var mı?

Taehyung: Bende şimdi tam karakola gidicektim.O şerefsizi yakalamışlar

Jungkook: Ne?Bekle bende geliyorum

Taehyung:Tamam,sen karakola geç, bende şimdi çıkıyorum.

Yn:Tae!Oraya gidip kavga mı çıkartacaksınız!Kendine gel!Siz idolsünüz.Benim yüzümden itibarınıza zarar gelmesini istemiyorum..

Taehyung: Sacmaliyosun şu an!

(Tae,yn'nin elini tuttu)
Taehyung: Bak ,bu parmağındaki yüzük! Ne demek ,farkında mısın?Sen benim hayatım olmuşsun,dünya kimin umrunda?Herif sana gözümün önünde sıktı!

Yn:Tamam,tae..

Taehyung: Meleğim, lütfen.. Beni de anlamaya çalış, hadi lütfen.. Simdi yat ve dinlen ben isim bitsin hemen gelicem söz sana

Yn:Tamam,peki git..

(Tae,Yn'nun alnına ufak bir öpücük kondurup evden ayrılır)

Karakolda;

Jungkook: Taehyung, geldin mi?Bende seni bekledim,girmedim henüz.

Taehyung:İyi yaptın,diğer üyelere haber vermek istemedim çünkü bu konuda sende benimle benzer duygular hissediyorsun.O pisliği bir güzel benzetmeliyiz.

Jungkook: Tae,sakin ol lütfen. Simdi usul usul içeri gidelim ..

Taehyung: Tamam

Polis memuru: Hoş geldiniz Bay Taehyung ve Bay Jungkook.

Taehyung: Onu nasıl ve nerede yakaladınız Merak ediyorum. Bizi biraz bilgilendirebilir misiniz?

Polis memuru: Bu sabah bir ihbar geldi.Aynı tetikçi, daha önce birçok idole zarar vermek için tutulmuş bir seri katilmiş.Birçok sabıka kaydı var.Zaten aranıyordu,sizin sayenizde bulduk. Evine baskın yaptık,ve tutukladık.

Jungkook: Peki memur bey,biz kendisiyle bir 5 dakika görüşebilir miyiz?

Polis memuru:Amaaa..

Taehyung: Lütfen memur bey.Sadece 5 dakika..

Polis memuru: Peki ama sadece 5 dakika

(Tae ve Jk ,sorgulama odasında eli kelepçeli olan tetikçinin yanına gider)

Taehyung: Demek o pislik sensin.

(Tae,tetikçinin yüzüne sert bir yumruk geçirdi)

Jungkook: Tae!Tae!Sakin ol!

Taehyung:Bb-bırak beni.Geberticem onu!
(Jk,Tae'yi bırakır)

Taehyung: Şerefsiz! bak karşındayım.Amacın beni öldürmekti dimi?Ne duruyorsun konuşsana!

Armor of loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin