Karmakarışık Duygular..

201 10 33
                                    

Düşüncelerimle boğuşmayı bırakıp, ayağa kalktım

Taehyung:Ne oldu ?Neden bir anda ayağa kalktın?

Yn:Hiççç,efendim..Sadece oturmaktan ayaklarım uyuştu da..Benn gidiyim..Size bir kahve daha getireyim..

(Yn,hızlı adımlarla yürümeye başlar,Taehyung Yn'nin peşinden gider,hızlıca onu bileklerinden tutup kendine çevirir)

Taehyung: Söylesene ha,nedir bu gizem? Söylemem,söyleyemem,dediğin?

(Taehyung farkında değildir, ama Yn'nin bileklerini çok sıkmıştır)

Yn:Efendim, lütfen..Canımı acıtıyorsunuz ...

(Taehyung Yn'nin bileklerine bakar)

Taehyung;Bennn..Çok afedersin ...Acıyor mu?

(Taehyung, Yn'nin bileğine doğru eğilip üfler)

Yn:Hayır, efendim..Acımıyor artık..

Taehyung: Peki,ben prova odasına dönüyorum,sende kahveleri alıp gelirsin..

(Taehyung ,arkasına bile bakmadan gider)

YN:O farkında değildi,ama az önce canımı yakmıştı.Ona söyleyemediğim nedenlerden ötürü beni suçluyordu.Ama yine de...Ona kızamıyorum..

Çok vakit kaybetmeden,kahveleri aldım ve prova odasına döndüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Çok vakit kaybetmeden,kahveleri aldım ve prova odasına döndüm.

Jungkook: Yn,gerçekten Bay Taehyung 'u kıskanmaya başlıyorum ama..

Yn:Efendim,sizin için de yapabileceğim birşey varsa hemen yaparım, söylemeniz yeterli

(Taehyung o sırada Yn ve Jungkook'u uzaktan izler )

Jungkook: Aramızda kalsın ama, senin gibi bir korumam olmasını çok isterdim
(Jungkook Yn'ye hafifçe gülümser ve provaya devam eder)

Yn:Bay Jungkook'un söylediklerini duyunca utancımdan kafamı bile kaldıramamıştım..

(Taehyung Yn'nin yanına gelir)

Taehyung: O tavşanla ne konuşuyordunuz bakalım? Bayan koruma

Yn:Efendim,sadece biraz sohbet ettik. Rahatsız olduysanız bir dahakine daha dikkat ederim

Taehyung: Hayırrr,neden rahatsız olacakmışım..Ben sadece o benden sır gibi sakladığın şeyler  hakkında belki bir ipucu vermişsindir diye sordum. Yoksa..İsteğinle konuşmakta özgürsün

(Taehyung, prova odasını terk eder)

Yn:Bay Taehyung ,bir anda prova odasını terk etti.Nereye gitmiş olabilir?Ama benim onu iş saatleri içerisinde yalnız bırakmam yasak..
Bende peşinden onu bulmaya gittim.
(Yn,her yerde Taehyung'u arar ama bulamaz)

Yn:Olamaz,ben onu nasıl yalnız bırakırım..Ya başına birşey gelirse?

(Yn Taehyung'u bulmak için bir  o yana bir bu yana koştururken aniden önüne çıkan Jungkook'la çarpışır)

Armor of loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin