Taehyung?

116 7 11
                                    

Yn:Aman tanrım..

Taehyung:Özür dilerim Yn.Mutfağa su içmeye gelmiştim ama sonra bir anda Ayağım kaydı..Ve sanırım birazcık kafamı çarptım..

Yn:Neee? Bakiyim?Çok açıyor mu? Ağrınız ,sızınız var mı?

(Yn,panikle Tae'nin kafasını incelemeye başlamıştı)

Taehyung: Mmm-merak etme.Ufak bir sıyrık sadece.Seni korkutmak istememiştim.

Yn:Size birşey oldu diye çok korktum.

Taehyung: Öyle mi?

Yn:Tabiki öyle..Hemen oturun lütfen. Başınıza pansuman yapalım.

Taehyung: Önemli değil ,gerçekten ben iyiyim.

(YN,Tae'yi kolundan çekiştire çekiştire koltuğa oturtur,ve pansuman malzemelerini alarak,Tae'nin yanına gelir)

Yn:Acırsa,söyleyin lütfen

Taehyung: Mm-merak etme.Acımaz.

(Yn,çok narin bir şekilde tae'nin yarasına pansuman yapmaya başlar, o arada Tae ona pansuman yapan Yn'yi izlemekle meşguldür)

Yn:Acıyor mu?

(Tae cevap vermez.Yn 'ye o kadar dalmıştır ki..Ona seslendiğini fark etmez)

Yn:Ee-efendim

Taehyung: Ha? Ne oldu?

Yn:Canınız acımıyor değil mi,neredeyse bitti..

Taehyung: Hayır, hayırrr.Ben iyiyim

(Yn,pansumanı bitirir,tam ellerini yıkamaya gidecekken,Tae bileklerinden tutar)

Taehyung: Yn,dur.

Yn: Bb-birşey mi oldu?

Taehyung: Gitme..

Yn:Sadece ellerimi yıkamaya gidiyorum.

Taehyung: 5 dakika sonra gitsen..

(Tae hala Yn'nin bileklerini bırakmamıştır)

Yn:İstesem de gidemem ki zaten ..

(Tae,hemen Yn'nin bileklerinden elini çeker)

Taehyung: Ah,afedersin.Bb-ben sadece korkuyorum. İçimde kötü bir his var

Yn:Ne gibi bir his?

Taehyung: Bilmiyorum. O mektup..Gizemli bir şahıs..Sonra apar topar evimi değiştirmem..Üyeler..Onlar hiçbir şey bilmiyorlar. Endişeliyim.

Yn:Haklısınız,ama bakın ben buradayım.Herşeyi beraber atlatıcaz.

Taehyung: Sen olmasan ne yapardım bilmiyorum Yn.Gerçekten çok teşekkür ederim. Benim için hayatını tehlikeye atıyorsun.Bu da benim canımı acıtıyor..

Yn:Hayır,hayır..Böyle düşünemezsiniz.Bu benim görevim. Siz olmasaydınız,başka birisi olacaktı korumam gereken..Bu işi ben seçtim.

Taehyung: Evet biliyorum. İşini çok sevdiğini de biliyorum. Ama yine de sende kendine çok dikkat et olur mu?

 Ama yine de sende kendine çok dikkat et olur mu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Armor of loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin