Taehyung: Şimdi görürsün sen
(Tae,bir hışımla yatakta dönmüş, Yn'yi altına almıştı)
Taehyung: Şimdi ne olacak, bakalım?
(Tae,Yn'nin boynuna öpücükler kondurmaya başlar)
Yn:Tae!
(Tae,duraksadı)
Taehyung: Üzgünüm ,bunu sen istedin
Yn:Aa-ma ben..Sadece birazcık eğlenmek istemiştim
Taehyung: Eğleniyoruz işte güzelim
(Tae,Yavaş yavaş Yn'nin göğüslerine doğru iner,göğüslerini hafifçe elleriyle sıkar)
Taehyung: Immh,çok güzeller. Acaba bir de açıp mı baksam Hı ne dersin bebeğim?
Yn:Hh-hayır, Bb-ben.Çok utanıyorum
(Yn'nin lafı biter bitmez tae tişörtünü vahşice yırtmıştı)Taehyung: Artık, buna ihtiyacın yok,kendini bana bırak,sadece seni ,kokunu birazcık hissetmek istiyorum, merak etme
(Yn,gözlerini kapatmış, kendini Tae'ye teslim etmişti)
Taehyung: Ahh!Bebeğim. Göğüslerin.
(Tae,kafasını Yn'nin göğsüne konumlandırmış,nazikçe öpmeye başlamıştı,Yn ise ellerini Tae'nin saçlarının arasında gezdirmekteydi)
Yn:Tt-Tae..Dur artık lütfen..
(Tae,yn'nin göğsünden göbek deliğine kadar öpe öpe gelmişti)
Taehyung: Tamam,bu kadar yeter.
Yn:Taehyung, tişörtümü yırttın
Taehyung: Benimkilerden birini giyersin bebeğim, hemde sana çok yakışır!
Yn:Gel yanıma,biraz da kollarında uyut beni..
Taehyung: Hemen!
(Tae,Yn'nin başını göğsüne yasladı,saçlarını okşuyordu)
Taehyung: Ne kadar mutlu ve huzurluyum tahmin bile edemezsin.İyiki hayatımdasın
(Tae,Yn'nin saçına ufak ufak öpücükler kondurmaya başlar)
Yn:Tae,bazen kalbimi öyle bir yerinden çıkartıyorsun ki,hiç geri gelmeyecek zannediyorum
Taehyung:Hahahaha,seni şaşkın kız!Sende beni deli etmekte ustasın ama onu ne yapıcaz peki hı?
Yn:Uyumak istiyorum bebeğim
Taehyung: Sana şarkı söylememi ister misin meleğim?Yn:Çok güzel olur. Huzurlu bir uyku uzak olduğum şeyler..
(Taehyung,sessizce şarkı mırıldanmaya başlar,kafasını hafifçe eğip,baktığında Yn,uykuya teslim olmuştu bile)
Taehyung: Ahh!Benim güzel meleğim.Nasıl da melek gibi uyuyor..
Onun kokusuyla uyumak, bana da iyi gelecek sanırım(Tae ve Yn,birbirlerine sarılarak uykuya dalmışlardı..)
(Birkaç saat sonra önce Yn uyanır)
Yn:Kıyamam ya..
(Yn,tae'nin dudaklarına hafifçe bir öpücük kondurup,yataktan kalkmış,aşağıya yemek için birşeyler hazırlamaya gitmişti)
Taehyung:Yn!Nerede bu kız? Ne ara uyandı acaba?Bende burnumdaki o güzel koku nereye gitti diyordum, aşağıya inip baksam iyi olacak
(Tae,sessizce aşağı iner ve mutfakta harıl harıl birşeyler hazırlayan Yn'yi görür, sessizce arkasından yaklaşır, ve kollarını sımsıkı Yn'nin beline dolar)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Armor of love
FanfictionGörevi sadece onu korumaktı..Kim bilebilirdi ki, kalbini ondan koruyamayacağını..