Umarım,bu gece koltukta yatmaktan boynu tutulmaz..Onu uyandırmamak adına sessiz adımlarla salondan çıktım.Odama girdiğim gibi kendimi yatağımın üstüne bıraktım.Olanları düşünüyordum da Bay Taehyung'un tam karşıma taşınması iyi bir fikirdi.En azından şu an olabileceği en güvenli yerdeydi..Benim yanımda..Benim evimde..Yarın sabah erkenden kalkmalıyız.Bu yüzden bir an önce kendimi uykuya teslim etmiştim.
Ertesi sabah;(Taehyung,sabah erkenden uyanır..Uykulu gözlerle etrafa bakar..Uyandığında Yn'yi göremez ve onun odasına gider)
Taehyung: Aman tanrım Yn,sen hala uyuyor musun?
(Yn,horul horul uyumaya devam eder..)
Taehyung: Hey,kime diyorum ben!
(YN,Tae'nin bütün serzenişlerine rağmen hala uyanmamıştır..Tae en sonunda Yn'nin yatağına doğru yaklaşır)
Taehyung: Hadi ama..
(Yn hala uyanmamıştır,Tae yatağın köşesine oturmuş ,onu izlemeye başlamıştır)
Taehyung: Seni Uykucu..Demek beni böyle koruyacaksın ha?Ben şimdi sana gösteririm
(Tae,mutfaktan bir bardak su getirir ve uyanması için suyu Yn'nin kafasından aşağı döker)
Yn:Ne?Ne oluyor? Eefendim?
Taehyung: Günaydın hanımefendi..
Yn:Siz ne ara uyandınız?Ben çok özür dilerim..
Taehyung: Sana kaç kez seslendim kıpırdamadın bile..Bende en son çareyi seni sulamakta buldum
(TAe,sırılsıklam olan Yn'ye bakar ve kahkahalara boğulur)
Taehyung: Yalnız.. üstün.. Çok ıslanmışsın..
Yn:Sorun değil, değişirim şimdi ben..
Taehyung: Aslında diyorum ki bugün ben şirkete gitmesem mi?
Yn:Nn-Neden?
Taehyung: Biliyorsun..Henüz yeni evimden içeri adımımı bile atamadım..
Yn:Haklısınız..Ama nasıl izin almayı düşünüyorsunuz?
Taehyung: Ben Değil.. Sen alacaksın
Yn:Bb-ben mi?
Taehyung: Evet.Sen
Yn:Ama bennn..
Taehyung: Şimdi namu hyung 'u ara.Ona dün geceden beri rahatsız olduğumu,bugün evde dinleneceğimi söyle
Yn:Ama ..
Taehyung: Söyle dedim. O beni anlayışla karşılayacaktır.Liderimiz bir şekilde yönetime durumu izah edecektir.
Yn:Peki,nasıl isterseniz..
(YN,tae'nin yanında namu'yu arar ve aynen dediklerini söyler.. Namu durumu kabul eder böylelikle Tae bugünlük de Yn sayesinde şirkete gitmekten yırtmıştır)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Armor of love
FanfictionGörevi sadece onu korumaktı..Kim bilebilirdi ki, kalbini ondan koruyamayacağını..