Artık daha da yakınız..

158 7 57
                                    

Yn:Tabi,sizi dinliyorum

Jungkook: Tae....Onu iyi tanıyorum...Bugünlerde biraz tuhaf davranıyor.Bizim bilmediğimiz bir durum mu var Yn?Ya da bilmemiz gereken birşey var mı?

(Yn,bir yandan gerçekleri söylemek ister fakat Tae'ye bir süre bu durumdan kimseye bahsetmeyeceğine dair verdiği sözü hatırlar ve bu fikri şimdilik bir kenara bırakır)

Yn:Hhh-hayır .Bir sorun yok.Bugünlerde yoğun programlar nedeniyle biraz yorgun düşmüş sadece.Merak etmeyin. Endişelenecek birşey yok.

Jungkook: Sana güveniyorum.. Lütfen ona iyi bak.

(Yn,Jungkook'un gözlerinin içine bakarak şöyle der)

Yn:Onu kendimden bile koruduğuma emin olabilirsiniz.

(Jungkook ve Yn birbirinin gözlerine bakakalmıştır.Bu bakışmayı bölen arkadan gelen üyelerin sesi olmuştur )

Kim-Namjoon:Oooo asi kız..Sende mi buradasın..Ne ara geldiniz siz
Jk bakıyorum da sende baya erkencisin

Jungkook: Ee-vet Hyung.Bugün erkenden kalkıp biraz spor yapmak istedim.

Jin:Hey,Yn?

Yn:Efendim

Jin:Eee sen buradaysan Taehyung nerede? Yoksa onu arkana mı gizledin

(Tam yn konuşacaktı ki Jk araya girmişti)

Jungkook: Taehyung spor salonundaydı.Beraber spor yapıyorduk ki ayağına biraz kramp girdi.Bende ona odamda dinlenmesini söyledim. Merak etmeyin.Birazdan gelir

Jin:Peki,madem..Biz bugün prova yapmasak diyorduk.. Kaç gündür aralıksız çalışıyoruz.Biraz eğlenmeye ne dersiniz ha çocuklar??

Kim-namjoon:Haklısın ..biraz kafa dağıtmak hepimize iyi gelebilir

(O sırada Tae uyanmış ve üyelerin yanına gelmiştir)

Jungkook: İşte..geldi

Jin:Özlettin kendini Taehyung.. Hadi gel..Hep beraber biraz eğlenelim

Taehyung: Eğlenmek mi?

(Tam o anda Yn ve Tae göz göze gelirler.Yn Tae'ye olumlu anlamda başını sallar )

Taehyung: Peki..Ne yapacağız?

Jimin:Doğruluk mu cesaretlilik mi?

Jin:Evet..Tam da aradığım eğlence bu işte.Hadi oturun çocuklarr!

(Üyeler hep birlikte çember halinde yere otururlar ve tam şişeyi çevireceklerdi ki ,üyelerin gözü köşede bir başına oturan Yn'ye takılır)

Kim-Namjoon:Hey!Yn.Sende bize katılmak ister misin?

(Yn,ne diyeceğini bilememiş,adeta dili tutulmuştur)

Taehyung: Hadi,gel..

(YN tae'nin isteği üzerine katılmayı kabul eder ve Jk ile Tae'nin tam ortasına oturur)

Jin:Herkes hazırsa,çeviriyorum

(Jin,şişeyi çevirir, şişenin bir ucu Tae'ye bir ucu Yn'ye denk gelir)

Taehyung: Doğruluk mu? Cesaretlilik mi? Gerçi bunu sormak biraz tuhaf.Çünkü bu kadında tam bir deli cesareti olmalı

(Tae'nin bu sözü üzerine üyeler gülmeye başlar, Yn ise beklenenin aksine doğruluk demiştir (

Yn:Doğruluk !

Taehyung: Kendimi buna hiç hazırlamamıştım işte..Eee?Ne sorsamm? Heh! Buldum.

Armor of loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin