Multi: Çağan Şengül- Papatya.
Bir okuyucum (adı kalbimde saklı jsksjksjs) çok istediği için bende onu kırmayıp, final kararımı ortadan kaldırıp bölümü yeniledim. İyi okumalarrr...
"Gizlenen, gösterilmeyen sevginin zerre değeri yok gözümde. Bu duvarda beni çok seviyor olabilir, bilemem........✨"
......
Elimdeki bardağı mutfağa bırakıp bahçeye çıktım. Yan komşunun kızıyla iyi anlaşıyordum. Zorlukla duvarın üstüne çıkıp bacaklarımı sallandırdım.
"Napıyon kız Hatçe?"
"Haticeye değil neticeye bakalım, Edoş ablacım."
"Ya Merve, Edoş abla ne ya? Şurda mahalle karılarının havasına bürünmüştüm. Benim ölmemi istiyor musun? Beni kaybetmeyi göze alabiliyor musun? Beni beni... Beni beni Bihterini..."
Paaaat!
Duvardan düşüş... Merve'nin kahkahaları....
....
"Ah kızım kim dedi sana duvara çık diye? İyi ki bir yerine bir şey olmamış."
"Tamam halasu ben iyiyim, merak etme ya?"
"Birşey olursa Berkay'a söylersin, daha Fatoş gidip Neriman'ı çekiştireceğiz. Haydin sağlıcakla kalın."
Dedi ve çıktı, çıkmasıyla beraber Berkay ve Merve tuttukları kahkahaları serbest bıraktılar.
"Vay be Eda abla! Aşkımdan yataklara mı düştün?"
Ve yine kahkahalarr... Göz devirdim ve merdivenlere yöneldim.
"Ben güneşleneceğim, iki dakikaya inerim."
........
"Yaaa! Lan mal, salak, öküz! Bir daha üstüme bir damla su gelirse; o suyu alır, senin gözlerini kaşıkla oyup o suyu da içeri atarım duydun mu beni? İki dakika bronzlaşmaya çalışıyoruz ya!"
Berkay gözlerini kocaman açarak bana baktı, çok coolum tşkler.
Cool olma, kul ol
"Laağğn! Manyak karı! Psikopat cani! Sen benim yeşil gözlerimi kıskanıyorsun değil mi :)?
Sonuna doğru sırıttığında gözlerimi kısıp ona baktım. Tamam fazla kıskanç biri olabilirim, yada renkli göz takıntım olabilir ama.....Aman ya! tamam birazcık kıskanıyorum....
Aklıma gelen fikirle sinsice sırıttım.
"Nerede ya benim kaşığım? Heh, buradaymııııış."
"Psikopat kadın!" dedi ve hızlıca havuzdan çıkıp uzaklaştı.
"Teveccühünüz efendim, teveccühünüz"
Geriye yaslanıp gözlerimi kapattım. Güneş ve sessizlik, oh ne güzel!
"Pişşt! Eda?"
Yakınımdan gelen sesle tek gözümü açıp yanıma ne ara geldiğini bilmediği Berkay'a baktım.
"Ne var be?"
"Özür dilerim karşiiim."
Ben daha ne olduğunu soramadan elimle beni kaldırıp belimden ittirerek havuza attı beni.
Şimdi havuz dolusu suyu çocuğun gözlerinin içine nasıl sığdıracaksın merak ediyorum doğrusu
Hızlıca havuzun dibinden yüzeye çıktım ve önüme gelen saçları arkaya ittim.
"Berkaaay!" diye tiz bir çığlık attım.
Gerisi kaos, gerisi vahşet...
Saçlarımla uğraşırken bir gölgenin üzerime düştüğünü gördüm. O yöne doğru baktığımda...
Hiçbir tepki veremedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNCİ TANESİ| Yarı Texting
ChickLitAnonim - Bir ömür boyu seni sevmeye niyetliyim desem; 'Allah kabul etsin' der misin?