1.8

329 41 140
                                    

Serkan neredeydi? Ne yapıyordu? İşte bu soruların cevabı :)))

@wattpad  Gerizekalı mal bildirim göndersene abilerine ablalarına çok ayıp

@wattpad  Gerizekalı mal bildirim göndersene abilerine ablalarına çok ayıp

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Adam sevmeyi öğrendi, ama kadın çoktan gitmişti..."

🌙

Birkaç Gün Önce Serkanın Anlatımıyla...

(Eda Serkanı engellediği için mesajlar gitmiyor.)

Siz: İnci Tanem,

Siz: Ağlama artık, lütfen.

Siz: Sen ağladıkça kalbimi yakıp kavuran acıyı tahmin edemezsin.

Siz: Lütfen bana bunu yaşatma.

Siz: İnci tanelerinin, dökülmesine kıyamıyorum.

Siz: Nasıl diye soruyorum kendime, nasıl göremedim ben seni?

Siz: Hepsini telafi edemem belki ama,

Siz: Deneyeceğim. Senin gibi :')

Siz: Belki de şu boktan dünyada değer verdiğim insanların başındasın.

Siz: Ağlaman şiddetlendikçe nefes alamıyorum.

Siz: Göğsüm daralıyor, bu acıyı asla anlatamam.

Siz: Sana söz veriyorum, ne pahasına olursa olsun seni iyileştireceğim.

Siz: Yanında olmamı istemiyorsan olmam,

Siz: Ben yine sana uzaktan kol kanat gererim.

Siz: Her ne kadar son olaylarda başarısız olduğumu kanıtlamış olsam da.

Siz: Asla vazgeçmeyeceğim.

Siz: Ne seni sevmekten, ne de seni iyileştirmekten.

Siz: Belki de birkaç metre uzağımda ağlıyorsun ama ben senin yanına gelemiyorum.

Siz: Kalbim ağrıyor.

Siz: Kalbim ağrıyor sevgilim :") 

Siz: Sana bunları yaşattığım için lanet ediyorum kendime.

Siz: Sokağın ortasına oturup benim bluzumu kokladın, ha?

Siz: Benim kör gözlerimi s*kim.

Siz: Benim yanımda elin titriyordu,

Siz: Göz göze gelince gözünü kaçırıyordun.

Siz: Ve ben fark etmedim. Ne desen haklısın aslında.

Siz: Lütfen gelip beni eşek sudan gelinceye kadar döver misin?

Siz: Ama sana söz veriyorum, sana sarılıp geçti diyerek ağlamanı durduracağım.

Siz: Sen beni İstanbul'da bilsen de yanındayım.

Siz: Yarın görüşeceğiz güzelim :')

Siz: Ve ben, kalbini pamuklarla sarıp iyileştireceğim.

Kafamı kaldırıp eve doğru giden Edaya baktım, ben bu kızı çok üzmüştüm ve o hakketmiyordu. Gelmemin pek çok nedeni vardı, en büyük neden oydu.

Edanın bana duyduğu his; aşktan daha saf, daha güçlü, daha özeldi. En önemlisi de çok ağır bir duyguydu.

Çok güzel seviyordu.

Eda eve geçtiğinde bende ters yöne yürümeye başladım. Bakalım Eda komşu olduğumuz duyunca ne tepki verecek?

Birden aklıma gelen şeyle yüzümdeki gülümseme soldu.

Bir hafta önce; Edanın Hayal'e dedikleri aklımdan çıkmıyordu.

Flashback

Gelen seslerse duraksadım, seslerin geldiği yere doğru gitmeye başladım. Hayalle Eda tartışıyordu, merak edip dinlemeye başladım.

"Eda lütfen böyle yapmaya devam etme!"

"Anlamıyorsun, değil mi?"

Edanın sakince söylediği şeylerle kaşlarım çatıldı.

"Ben buyum, değişemiyorum Hayal"

Devam etti.

"Ben istemiyor muyum sanıyorsun?"

Neyi istediğini düşünürken birden bağırıp sesi yankı yapınca cevabımı almış oldum.

"İnsanlar beni aşağıladığında, köşeye çekilip ağlamak yerine onları küçük düşürmeyi istemediğimi mi sanıyorsun !?? Filmlerde kitaplarda gördüğüm güçlü kadınlara özenmediğimi mi sanıyorsun?!?"

"Ben güçsüz, aptal kızın tekiyim."

Son söylediğindeki çaresizlik ve kabullenmişlik içimi cız ederken devam etti.

"Bana yaptıklarını sineye çekip, sessizce uzaklaşan biriyim. Kimseye karşılık veremeyen acınası biriyim."

Ses tonunu yükseltirken devam etti.

"Çünkü ben o filmlerdeki kızlar gibi değilim!"

"Cesur değilim, ağzıma geleni pat diye söyleyemem, hiçbir zaman kendimi düşünmem..."

"Ben korkağım! Karşı tarafı incitecek tek kelime dahi söyleyemem, hep önceliğim başkalarını düşünmek olur..."

"Kendi fikirlerim yokmuşcasına sürekli bana söyleneni yaparım. Gel Eda derseniz gelirim, git Eda derseniz giderim, aşağılarsanız susarım!"

"Çünkü kahretsin ki ben buyum ve değişemiyorum!"

"Bu durumdan nefret etsem de değiştiremiyorum..."

"Yoruldum, bittim, tükendim! Mecalim kalmadı benim, boş umutların peşinden koşmaya. Ben tek başıma kendime yetemiyorum, tam da bu yüzden artık benden hiç kimse hiç birşey beklemesin, ben kendim koca bir 'hiç' olmuşken..."

Çarpan kapı sesiyle gittiğini anladım. Bende yerimden çıkıp uzaklaştım.

Flashback Son

Siz: Sen benim hayatımda tanıdığım en güçlü kadınsın, Eda Yıldız.

Siz: Bunu sana kanıtlayacağım :)

Ne olursa olsun yaralarını tek tek ve özenle saracağım, İnci Tanem. Eskisi gibi parıldayacak ve ışık saçacaksın. 

Aşık sözü...

İNCİ TANESİ| Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin