Multi: Eda'nın gün boyunca giydiği kıyafet
"İçimde sana karşı bir sevgi var mı bilmiyorum ama her dinlediğim şarkıda aklıma geliyorsun. El ele tutuşan çiftler görünce ' Keşke seninle böyle olabilseydik.' diyorum... Bu sadece saçma bir özlem. Herkeste seni aradım, hiçbirinde bulamadım. Gelmeni istiyorum, ama gelme :')
.....
Hayal beni evine çağırmıştı , Egeyle benim moralimi düzeltmeye çalışacaklardı. Bunu anlamayacak kadar salak değilim.
Elim geri gitse de kapıyı çaldım , Hayal saniyesinde açıp ; kolumdan tutup içeri aldı.
"Yavaşş "
"Ver ver montunu ver"
Çıkardım ve ona verdim.
"Bu ne acele ? Arkandan kovalayan mı var?"
"Gel gel gel"
dedi ve kolumdan tutup merdivenlerden çıkarmaya başladı.
Odasına götürdüğünde bilgisayar ekranı açıktı , bana bakmamı söyledi. Baktığımda şok oldum , sizde A101 olun bariii.
[bakın belki size yardımcı olur jsjsjsjsjsjjs]
"Şaka diyin lütfen."
Gözlerimi kapattım ve elimi yumruk yaptım
"Eda sen onun seni sevmesini istemiyor muydun?"
Gözlerimi açıp cevap verdim
"Ben ondan öyle bir şey istemedim , bunu sizde biliyorsunuz?"
Sesimi yükseltip bağırmaya başladım
"Siz benim duygularımı neden küçümsüyorsunuz? Neden ciddiye almıyor hiç kimse? Seviyorum diyorum siz şakaya vuruyorsunuz ! Siz benim ,uğruna 5 yıldır gözyaşı döktüğüm duyguyu hafife alıyorsunuz...Ben size diyecek bişey bulamıyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNCİ TANESİ| Yarı Texting
Chick-LitAnonim - Bir ömür boyu seni sevmeye niyetliyim desem; 'Allah kabul etsin' der misin?