___________________"İŞTE ADAMIMIZ."
Robin ne olduğunu anlamadan Five onu elinden tutup adamın arabasının içine atlamıştı. Robin gözlerini devirdi bu hisse alışmıştı fakat bari adamın önünde kucağında oturmasaydı.
Adam kendi kapısını kapattıktan sonra sonunda onları fark edebilmişti "Yüce İsa!"
Five, Robin'in ceketinin cebinde sakladığı bıçağı aldı ve adamın boynuna yaklaştırdı. "Tek şans, bize o laboratuvarda tam olarak neler olduğunu anlatmak için tek şansın var!"
Adam yerinde gerildi ve Robin onun açıkça terlediğini ve kızardığını görebiliyordu. "Ben... Hastalar için s-sahte protez üretiyorum. Si-sigorta şirketlerini f-faturalandırıyorum ve sonra onları kara borsaya nakit o-olarak satıyorum."
Robin adama tiksintiyle bakarken Five adamın dolandırıcı olmasıyla ilgilenmeyip sonuca odaklandı. Kıyamet bu adamın pis işlerinden daha önemliydi.
"Gözbebekleri dahil mi?"
Lance başını salladı. "Evet, en çok onlar satıyor. Demek istediğim kekler gibi satıyorlar. Uh, benim bir listem vardı. Muhtemelen yirmi alıcı var."
Five sabırsızlıkla sordu. "Öyleyse sana dediğim seri numarası?"
"Zaten satın alınmış olabilir. Evet kayıt dışı."
Five sesini yükseltti. "O listeye ihtiyacım var Lance. İsmine ve numarasına hemen ihtiyacım var."
"Bende yok. Yani, bende değil. Tek kopyası Laboratuvarda ki kasamda."
Five geri çekildi ve bıçağı geri Robin'in cebine koyup ellerini kızın belinde birleştirdi. "O zaman arabayı çalıştır Lance. Ufak bir geziye çıkıyoruz."
"T-tamam."
"Şimdi!" Adam arabayı sürmeye başlayınca Five da kucağında dışarıyı izleyen karısına baktı. Bu adam burada olmasaydı kesinlikle onu öperdi.
Five ona bakarak düşüncelere dalarken, Robin'in birkaç yıldır kullanmadığı doğal gücü tekrardan devreye girmişti.
Robin, yanan bir binaya doğru yürüyen Five'ı takip edip oraya gitmemesi gerektiğini söylüyordu.
"Five, dur yapma!"
Five onu dinlemedi.
Robin, gerçek hayata geri döndüğünde şaşırmadan edemedi. Gördüğü vizyonları kendisi kontrol etmese bile görebiliyordu demek.
Ama daha önemlisi yanan binaydı. Vizyonunda yangınlardan dolayı hangi bina olduğu anlaşılmıyordu. Kıyametin başlangıcı olabilir miydi?
"Hayır! Robin çabuk kalk!" Robin kendine geldiğinde arabanın çoktan durduğunu ve Meritech'in yandığını fark etti. Demek ki yanan bina buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎𝙤𝙪𝙡𝙢𝙖𝙩𝙚 || 𝓕𝓲𝓿𝓮 𝓗𝓪𝓻𝓰𝓻𝓮𝓮𝓿𝓮𝓼
FanfictionÇalan kapıya bakmaya giderken içimde bir tedirginlik vardı. Annem ve babam evde değildi ve daha işten gelmelerine çok vardı. Ayrıca evimize genelde gelen pek kişi olmazdı. Kapı deliğinden dışarı baktığımda kimsenin olmadığını görmemle kaşlarımı çatt...