7 - sᴘᴏᴠ

2.1K 46 15
                                    

Aᴜᴛʜᴏʀ's ɴᴏᴛᴇ: ᴋᴏɴɴɪᴄʜɪᴡᴀ! I ᴡɪʟʟ ᴊᴜsᴛ ᴛᴇʟʟ ʏᴏᴜ ᴀ ғᴇᴡ ᴛʜɪɴɢs ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜɪs ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ, ɪ ᴀᴍ ᴘʟᴀɴɴɪɴɢ ᴛᴏ sᴋɪᴘ sᴏᴍᴇ ғɪɢʜᴛs ᴡʜɪᴄʜ ɪs ᴛʜᴇ ᴍᴜʟᴛɪᴘʟᴇ sᴡᴀᴍᴘ ᴅᴇᴍᴏɴ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴅʀᴜᴍ ᴅᴇᴍᴏɴ, ɪ ᴅᴏɴᴛ ᴋɴᴏᴡ ᴛʜᴇɪʀ ɴᴀᴍᴇ :ᴘ. sɪɴᴄᴇ ɪ ᴅᴏɴᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴀɴʏ ɪᴅᴇᴀ ʜᴏᴡ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ᴛʜᴏsᴇ sᴄᴇɴᴇ sᴘᴇᴄɪᴀʟ. Tʜᴇ sᴀᴍᴇ ᴛʜɪɴɢ ᴡɪʟʟ ʜᴀᴘᴘᴇɴ ᴀɴʏᴡᴀʏs ɪᴛs ᴊᴜsᴛ ɴᴇᴢᴜᴋᴏ ɪs ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ʙᴇ ᴛʜᴇ ᴏɴᴇ ɪɴ ᴛʜᴇʀᴇ ɴᴏᴛ ᴛᴀɴᴊɪʀᴏ. :) ɪ ʜᴏᴘᴇ ʏᴀʟʟ ᴜɴᴅᴇʀsᴛᴀɴᴅ.
___________________________________________

ɴᴇᴢᴜᴋᴏ ᴘᴏᴠ

15 ᴅᴀʏs ʟᴀᴛᴇʀ - ᴀғᴛᴇʀ ᴛʜᴇ ғɪɴᴀʟ sᴇʟᴇᴄᴛɪᴏɴ.

It was a nice morning, the wind is calm and the sky is clear. Nothing would be better than having a nice day like this.

A man wearing a hat with charms hanging on its brim with a red mask arrives.

"Uh, are you looking for Sakonji sensei?" I said.

𝐼 𝑑𝑖𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑒𝑥𝑝𝑒𝑐𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑆𝑎𝑘𝑜𝑛𝑗𝑖 𝑆𝑒𝑛𝑠𝑒𝑖 𝑤𝑖𝑙𝑙 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑣𝑖𝑠𝑖𝑡𝑜𝑟, 𝑎𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑤ℎ𝑜𝑙𝑒 𝑡𝑤𝑜 𝑎𝑛𝑑 𝑎 ℎ𝑎𝑙𝑓 𝑦𝑒𝑎𝑟𝑠 𝐼 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑛𝑖𝑛𝑔, 𝑆𝑎𝑘𝑜𝑛𝑗𝑖 𝑆𝑒𝑛𝑠𝑒𝑖 𝑑𝑖𝑑 𝑛𝑜𝑡 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎𝑛𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑒𝑙𝑠𝑒 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒.

"𝐌𝐲 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐇𝐚𝐠𝐚𝐧𝐞𝐳𝐮𝐤𝐚, 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐞𝐝 𝐊𝐚𝐦𝐚𝐝𝐨 𝐍𝐞𝐳𝐮𝐤𝐨'𝐬 𝐬𝐰𝐨𝐫𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐚𝐦 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐝𝐞𝐥𝐢𝐯𝐞𝐫 𝐢𝐭." The man said.

"𝐎𝐡, 𝐈 𝐚𝐦 𝐊𝐚𝐦𝐚𝐝𝐨 𝐍𝐞𝐳𝐮𝐤𝐨, 𝐈 𝐚𝐦 𝐠𝐥𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐇𝐚𝐠𝐚𝐧𝐞𝐳𝐮𝐤𝐚 𝐬𝐚𝐧, 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐢𝐧."

"𝐍𝐞....𝐍𝐞𝐳𝐮𝐤𝐨 𝐜𝐡𝐚𝐧, 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐍𝐢𝐜𝐡𝐢𝐫𝐢𝐧 𝐛𝐥𝐚𝐝𝐞, 𝐈 𝐚𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐞𝐝 𝐢𝐭."

"𝐑𝐞𝐚𝐥𝐥𝐥𝐥𝐥𝐲? 𝐀𝐫𝐢𝐠𝐚𝐭𝐨! 𝐦𝐚𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐭𝐞𝐚?"

The man then moves his face closely to the young lady and examines her face.

"𝐇𝐞𝐲 𝐡𝐞𝐲, 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝 𝐨𝐟 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐲𝐨𝐮? 𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐥𝐮𝐜𝐤𝐲."

"𝐍𝐨, 𝐈 𝐚𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐓𝐚𝐧𝐣𝐮𝐫𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐊𝐢𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭."

"𝐓𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐭, 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐞𝐞, 𝐡𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐢𝐬 𝐫𝐞𝐝𝐝𝐢𝐬𝐡 𝐜𝐨𝐥𝐨𝐫? 𝐈𝐟 𝐚 𝐤𝐢𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐫𝐧 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐟𝐢𝐫𝐞 𝐢𝐭'𝐬 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐥𝐮𝐜𝐤𝐲."

UNDER EDITING - Blood Intake - Role SwapWhere stories live. Discover now