8 - sᴘᴏᴠ

1.8K 43 42
                                    

ɴᴇᴢᴜᴋᴏ ᴘᴏᴠ

"𝐊𝐢𝐛𝐮𝐭𝐬𝐮𝐣𝐢 𝐌𝐮𝐳𝐚𝐧! 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐩𝐚𝐲 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐝𝐚𝐲!" I said as I hold the newly turned demon.

"𝐃𝐞𝐚𝐫!" The woman said.

"𝐌𝐚'𝐚𝐦, 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐞𝐚𝐝! 𝐆𝐞𝐭 𝐚 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐭 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐞𝐞𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲!"

𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑎𝑛 ℎ𝑎𝑣𝑒𝑛'𝑡 𝑒𝑎𝑡𝑒𝑛 𝑎 ℎ𝑢𝑚𝑎𝑛 𝑦𝑒𝑡, ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑛 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑠𝑎𝑣𝑒𝑑, ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑖𝑛𝑛𝑜𝑐𝑒𝑛𝑡. 𝐻𝑒𝑟 𝑤𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑑𝑜𝑒𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑓𝑎𝑡𝑎𝑙, 𝐼 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑚𝑎𝑛𝑎𝑔𝑒 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑛 ℎ𝑜𝑤 𝑡𝑜 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑙𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑖𝑡𝑢𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛.

"𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐩𝐮𝐭 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐢𝐞 𝐢𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐫𝐨𝐩𝐞!" I said on the group of people trying to help the lady.

A group of guards finally arrived into the center of the chaos.

"𝐇𝐞𝐲! 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫𝐞? 𝐈𝐬 𝐢𝐭 𝐚 𝐝𝐫𝐮𝐧𝐤𝐞𝐧 𝐛𝐫𝐚𝐰𝐥? 𝐒𝐭𝐚𝐲 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐧, 𝐤𝐢𝐝!" a guard said..

"𝐈 𝐜𝐚𝐧𝐭! 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐠𝐞𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐧𝐭𝐬! 𝐈 𝐚𝐦 𝐛𝐞𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮!"

"𝐒𝐡𝐮𝐭 𝐮𝐩, 𝐠𝐞𝐭 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲" the guard said as he force me to seperate from the demon.

"𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐩! 𝐈 𝐦𝐚𝐲 𝐛𝐞 𝐚 𝐠𝐢𝐫𝐥, 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐚𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐝𝐨𝐰𝐧!"

"𝐌𝐨𝐯𝐞!"

"𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲!"

"𝐋𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞, 𝐡𝐞'𝐬 𝐥𝐨𝐬𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐢𝐧𝐝." A guard said.

"𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐩𝐮𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐝 𝐨𝐟𝐟 𝐡𝐢𝐦." Another guard said.

The other guard attempted to pull me off the demon.

"𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐩! 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞! 𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐡𝐚𝐨𝐬 𝐭𝐨 𝐠𝐫𝐨𝐰 𝐛𝐢𝐠𝐠𝐞𝐫, 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐝𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐟𝐞𝐫𝐞 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞!"

"𝐃𝐚𝐦𝐦𝐢𝐭, 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞... 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐚 𝐠𝐢𝐫𝐥, 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐫𝐞𝐬𝐢𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐧..." He said as he swings his weapon to stop me.

UNDER EDITING - Blood Intake - Role SwapWhere stories live. Discover now