Introduction

5.2K 100 24
                                    

- 𝗖𝗨𝗥𝗥𝗘𝗡𝗧𝗟𝗬 𝗨𝗡𝗗𝗘𝗥 𝗘𝗗𝗜𝗧𝗜𝗡𝗚! 𝗖𝗛𝗔𝗣𝗧𝗘𝗥: ( 6 / 28 )
I'll replace the numbers on the title of each chapter as roman numerals to indicate that it's already been edited!

My way of writing have changed through time, so I will just say that the currently unedited chapters should be better further in the story. So I'll try my best to edit them all to give you guys a better experience in reading this story!
___________________________________________
          𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗥𝗘𝗔𝗗 𝗧𝗛𝗘 𝗙𝗢𝗟𝗟𝗢𝗪𝗜𝗡𝗚!
                        ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀

(⊃。•́‿•̀。)⊃ 𝗛𝗲𝗹𝗹𝗼 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲!

- 𝗜 𝗮𝗺 𝗠𝗶𝘀𝘀𝘆 𝘁𝗵𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗵𝗼𝗿 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗳𝗮𝗻𝗳𝗶𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻. 𝗜 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘀𝗮𝘆 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗻𝗼𝘄 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘂𝗽𝗱𝗮𝘁𝗲𝘀 𝗺𝗮𝘆 𝗯𝗲 𝘃𝗲𝗿𝘆 𝘀𝗹𝗼𝘄 𝘀𝗶𝗻𝗰𝗲 𝗻𝗼𝘁 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗜 𝘄𝗮𝘀 𝗹𝗼𝘀𝗶𝗻𝗴 𝗺𝘆 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝗲𝘀𝘁 𝗶𝗻 𝘄𝗿𝗶𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗶𝘁, 𝗯𝘂𝘁 𝗜 𝘄𝗮𝘀 𝗮𝗹𝘀𝗼 𝗯𝘂𝘀𝘆 𝗼𝗻 𝗺𝘆 𝘀𝘁𝘂𝗱𝗶𝗲𝘀 𝗼𝗿 𝗜 𝘄𝗮𝘀 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗹𝗮𝘇𝘆 𝘁𝗼 𝘄𝗿𝗶𝘁𝗲.

𝗕𝘂𝘁 𝗜 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝘁𝗿𝘆 𝗺𝘆 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝘁𝗼 𝗻𝗲𝘃𝗲𝗿 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗮𝗯𝗮𝗻𝗱𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗶𝘀, 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗺𝗮𝘆 𝗯𝗲 𝘁𝗶𝗺𝗲𝘀 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗶𝘁'𝘀 𝗻𝗼𝘁 𝘂𝗽𝗱𝗮𝘁𝗲𝗱 𝗳𝗼𝗿 𝗮 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗵 𝗯𝘂𝘁 𝗶𝘁'𝘀 𝗻𝗼𝘁. 𝗧𝗶𝗺𝗲 𝗯𝘆 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝗜 𝗮𝗺 𝗰𝗵𝗲𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗿𝗲𝘃𝗶𝗼𝘂𝘀 𝗰𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗲𝗱𝗶𝘁 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗲𝗿𝗿𝗼𝗿𝘀 𝗲𝘁𝗰.

                          ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀

ʕ •́؈•̀ ₎ 𝗠𝘆 𝗿𝗲𝗾𝘂𝗲𝘀𝘁

- 𝗝𝘂𝘀𝘁 𝘃𝗶𝗲𝘄𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗿𝗶𝗻𝗴 𝗺𝗲 𝗵𝗮𝗽𝗽𝗶𝗻𝗲𝘀𝘀, 𝗯𝘂𝘁 𝘀𝗵𝗼𝘄𝗶𝗻𝗴 𝘆𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲𝗹𝗳 𝗯𝘆 𝗹𝗶𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗿 𝗰𝗼𝗺𝗺𝗲𝗻𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗴𝗶𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗳𝗲𝗲𝗱𝗯𝗮𝗰𝗸𝘀 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗲 𝗮𝗽𝗽𝗿𝗲𝗰𝗶𝗮𝘁𝗲𝗱!

𝗦𝗼𝗺𝗲𝘁𝗶𝗺𝗲𝘀 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝗜 𝘀𝗲𝗲 𝗮 𝗻𝗼𝘁𝗶𝗳𝗶𝗰𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻 𝗼𝗳 𝘀𝗼𝗺𝗲𝗼𝗻𝗲 𝗰𝗼𝗺𝗺𝗲𝗻𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗻 𝗮 𝗰𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗱𝗼𝗲𝘀 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝗺𝘆 𝗱𝗮𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝗺𝗲 𝗲𝗻𝗲𝗿𝗴𝘆 𝘁𝗼 𝘄𝗿𝗶𝘁𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗻𝗲𝘅𝘁 𝗰𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿!

                          ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀

(つ .•́ _ʖ •̀.)つ 𝗧𝗵𝗲 𝗴𝗼𝗱𝗹𝘆 𝗲𝗿𝗿𝗼𝗿𝘀

- 𝗟𝗲𝘁 𝗺𝗲 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘀𝗮𝘆 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗶𝗺𝗲𝘀 𝗜 𝗺𝗮𝘆 𝘀𝗽𝗲𝗹𝗹 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝘄𝗼𝗿𝗱𝘀 𝘄𝗿𝗼𝗻𝗴, 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗴𝗿𝗮𝗺𝗺𝗮𝗿 𝗶𝘀𝘀𝘂𝗲𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘀𝘁𝘂𝗳𝗳 𝗮𝘀 𝗘𝗻𝗴𝗹𝗶𝘀𝗵 𝗶𝘀 𝗻𝗼𝘁 𝗺𝘆 𝗳𝗶𝗿𝘀𝘁 𝗹𝗮𝗻𝗴𝘂𝗮𝗴𝗲.

𝗔𝗹𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵 𝗶𝘁'𝘀 𝗮 𝗯𝗶𝗴 𝗽𝗮𝗿𝘁 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹 𝗹𝗶𝗳𝗲 𝗼𝗻 𝗺𝘆 𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁𝗿𝘆, 𝘀𝗽𝗲𝗮𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗲𝗻𝗴𝗹𝗶𝘀𝗵 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗼𝘀𝗲 𝘄𝗵𝗼'𝘀 𝗻𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮𝗹𝗹𝘆 𝘀𝗽𝗲𝗮𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲𝗺 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗲 𝗱𝗶𝗳𝗳𝗶𝗰𝘂𝗹𝘁, 𝘀𝗼 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗶𝗺𝗲𝘀 𝗜 𝗺𝗮𝘆 𝗳𝗶𝗻𝗱 𝗶𝘁 𝗵𝗮𝗿𝗱 𝘁𝗼 𝗲𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆 𝘁𝗼 𝘆𝗼𝘂 𝗴𝘂𝘆𝘀 𝘄𝗵𝗶𝗰𝗵 𝗮𝗰𝘁𝘂𝗮𝗹𝗹𝘆 𝘁𝗮𝗸𝗲𝘀 𝗺𝗼𝘀𝘁 𝗼𝗳 𝗺𝘆 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝗼𝗻 𝘄𝗿𝗶𝘁𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲𝘀𝗲 𝗰𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿𝘀.

                         ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀

(●◡●)ノ 𝗔 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝗶𝗻𝗳𝗼𝗿𝗺𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻!

𝗔𝘀 𝘆𝗼𝘂 𝗺𝗮𝘆 𝗻𝗼𝘁𝗶𝗰𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗜 𝘂𝘀𝗲 𝗲𝗶𝘁𝗵𝗲𝗿
"𝗗𝗣𝗢𝗩 𝗼𝗿 𝗦𝗣𝗢𝗩" 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿𝘀 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲
𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆, 𝗮𝘀 𝗺𝗼𝘀𝘁 𝗼𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗴𝘂𝘆𝘀 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝘁𝗵𝗮𝘁
𝗽𝗼𝘃 𝘄𝗵𝗶𝗰𝗵 𝗶𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗼𝗶𝗻𝘁 𝗼𝗳 𝘃𝗶𝗲𝘄.

𝗗𝗣𝗢𝗩 - 𝗗𝗲𝗺𝗼𝗻𝘀 𝗣𝗼𝗶𝗻𝘁 𝗢𝗳 𝗩𝗶𝗲𝘄
𝗜𝘁 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗲 𝗮 𝗰𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝘀𝗵𝗼𝘄𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗶𝗱𝗲 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗲𝗺𝗼𝗻'𝘀 𝗼𝗿 𝗺𝗼𝘀𝘁𝗹𝘆 𝗮𝗻𝘆 𝗰𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗮𝘁
𝗧𝗮𝗻𝗷𝗶𝗿𝗼 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗮𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀 𝗯𝗲.

𝗦𝗣𝗢𝗩 - 𝗦𝗹𝗮𝘆𝗲𝗿𝘀 𝗣𝗼𝗶𝗻𝘁 𝗢𝗳 𝗩𝗶𝗲𝘄
𝗧𝗵𝗲 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀𝗶𝗰, 𝗶𝘁 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗶𝗱𝗲 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗲𝗺𝗼𝗻'𝘀 𝘀𝗹𝗮𝘆𝗲𝗿𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗼𝗳 𝗰𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗿𝗿𝗶𝗻𝗴
𝗼𝘂𝗿 𝗺𝗮𝗶𝗻 𝗰𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿, 𝗡𝗲𝘇𝘂𝗸𝗼!

                         ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀

(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞ 𝗪𝗮𝗿𝗻𝗶𝗻𝗴!

1.) 𝗧𝗵𝗶𝘀 𝗺𝗮𝘆 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗮𝗶𝗻 𝘀𝗽𝗼𝗶𝗹𝗲𝗿𝘀 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗠𝗮𝗻𝗴𝗮!

2.) 𝗦𝗼𝗺𝗲 𝗰𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿𝘀 𝗺𝗮𝘆 𝗯𝗲 𝗯𝗿𝘂𝘁𝗮𝗹, 𝗶𝘁 𝗺𝗮𝘆 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗮𝗶𝗻 𝗯𝗹𝗼𝗼𝗱, 𝗱𝗲𝗮𝘁𝗵 𝗼𝗿 𝗮𝗻𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘆𝗼𝘂 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗺𝗮𝘆 𝗱𝗶𝘀𝘁𝘂𝗿𝗯 𝘆𝗼𝘂!

3.) 𝗜𝘁 𝗺𝗮𝘆 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗶𝗺𝗲𝘀 𝗯𝗲 𝗰𝗿𝗶𝗻𝗴𝘆, 𝗽𝗹𝗲𝗮𝘀𝗲 𝗯𝗲𝗮𝗿 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗶𝘁.

4.) 𝗜 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗻𝗼𝘁 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝗼𝗳 𝗮𝗻𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗲𝗹𝘀𝗲 𝘁𝗼 𝘄𝗮𝗿𝗻 𝘆𝗼𝘂, 𝗯𝘂𝘁 𝗜 𝗮𝗺 𝘄𝗮𝗿𝗻𝗶𝗻𝗴 𝘆𝗼𝘂! 𝗢𝗸𝗶?

                        ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀

(ᗒᗣᗕ)՞ 𝗗𝗜𝗦𝗖𝗟𝗔𝗜𝗠𝗘𝗥

𝗧𝗵𝗶𝘀 𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆 𝗶𝘀 𝗼𝗿𝗶𝗴𝗶𝗻𝗮𝗹𝗹𝘆 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁 𝗯𝘆 𝗺𝗲, 𝗜 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗻𝗼𝘁 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝗿𝗲𝘀𝗽𝗼𝗻𝘀𝗶𝗯𝗶𝗹𝗶𝗲𝘀 𝗶𝗳 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗰𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿𝘀 𝗶𝘀 𝘀𝗶𝗺𝗶𝗹𝗮𝗿 𝘁𝗼 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆.

𝗧𝗵𝗲 𝗼𝗻𝗹𝘆 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗜 𝗼𝘄𝗻 𝗶𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝘆 𝗢𝗖'𝘀. 𝗗𝗲𝗺𝗼𝗻 𝘀𝗹𝗮𝘆𝗲𝗿 / 𝗞𝗶𝗺𝗲𝘁𝘀𝘂 𝗻𝗼 𝘆𝗮𝗶𝗯𝗮 𝗯𝗲𝗹𝗼𝗻𝗴𝘀 𝘁𝗼       ☞︎︎︎Koyoharu Gotouge☜︎︎︎

                        ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀

𝗪𝗶𝘁𝗵𝗼𝘂𝘁 𝗳𝘂𝗿𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗮𝗱𝗼 -

ᕕ( ᐛ )ᕗ ㄥ乇ㄒ丂 ᘜㄖ山山山

UNDER EDITING - Blood Intake - Role SwapWhere stories live. Discover now