Dᴏᴜᴍᴀ ᴘᴏᴠ
𝑂𝑜𝑜𝑜𝑜𝑜, 𝑇𝑎𝑠𝑢𝑘𝑢 𝑘𝑢𝑛 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑠𝑜 𝑐𝑜𝑜𝑙 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑙𝑜𝑤𝑒𝑟𝑚𝑜𝑜𝑛.
Tasuku kun wanted to do the task alone, so I am here sitting in a branch of a tree as I watch the drama.
𝑇𝑎𝑠𝑢𝑘𝑢 𝑘𝑢𝑛 𝑘𝑖𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑤𝑒𝑟𝑚𝑜𝑜𝑛 𝑖𝑛 𝑎𝑛 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑎𝑛𝑡, ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑖𝑠 𝑐𝑜𝑜𝑙. 𝑇ℎ𝑎𝑡𝑠 𝑤ℎ𝑦 𝑀𝑢𝑧𝑎𝑛 𝑠𝑎𝑚𝑎 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎𝑑𝑜𝑝𝑡𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚. 𝐵𝑒𝑠𝑖𝑑𝑒𝑠, ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑠 𝑖𝑚𝑚𝑢𝑛𝑒 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑛.
I was watching the lovely view until a demon slayer kicked Tasuku kun and got thrown into a tree.
𝑊𝑜𝑎ℎ, 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑘𝑖𝑐𝑘 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑟𝑜𝑛𝑔.... 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑟𝑒𝑠𝑒𝑛𝑐𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑎𝑛.... ℎ𝑒 𝑚𝑢𝑠𝑡 𝑏𝑒 𝑎 𝑝𝑖𝑙𝑙𝑎𝑟.
I decided to see what will Tasuku kun do next...
"𝐇𝐨𝐰 𝐫𝐮𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮, 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫𝐦𝐨𝐨𝐧."
My eyes widen as I saw that Tasuku kun's mask was broken as his face is revealed.
𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑏𝑎𝑑.... 𝑀𝑢𝑧𝑎𝑛 𝑠𝑎𝑚𝑎 𝑑𝑖𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑇𝑎𝑠𝑢𝑘𝑢 𝑘𝑢𝑛'𝑠 𝑖𝑑𝑒𝑛𝑡𝑖𝑡𝑦 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑖𝑛 𝑝𝑢𝑏𝑙𝑖𝑐. 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑇𝑎𝑠𝑢𝑘𝑢 𝑘𝑢𝑛 ℎ𝑖𝑑𝑑𝑒𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑠𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟𝑠 𝑡𝑜 𝑝𝑟𝑜𝑡𝑒𝑐𝑡 ℎ𝑖𝑚.
I was about to tell Tasuku kun that we need to go back as I felt another strong presence.
A female demon slayer wearing a butterfly haori was about to attack him.
Something is wrong... Tasuku kun is holding his head.
𝑒ℎℎℎ 𝐼 𝑔𝑢𝑒𝑠𝑠 𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑛𝑜 𝑐ℎ𝑜𝑖𝑐𝑒.
I rushed to defend Tasuku kun and use ice to block the attack of the demon slayer.
"𝐃𝐨𝐮𝐦𝐚 𝐬𝐚𝐧.... 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲... 𝐥𝐞𝐭𝐬 𝐫𝐞𝐭𝐫𝐞𝐚𝐭.... 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧𝐥𝐲 𝐡𝐮𝐫𝐭𝐬 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧."
𝐻𝑢𝑟𝑡𝑠, 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛?
"𝐎𝐤𝐚𝐲 𝐥𝐞𝐭𝐬 𝐠𝐨 𝐓𝐚𝐬𝐮𝐤𝐮 𝐤𝐮𝐧!"
I said as we run away from the demon slayers.
"𝐃𝐨𝐮𝐦𝐚, 𝐠𝐨 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐭𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲."
Muzan sama said."𝐓𝐚𝐬𝐮𝐤𝐮 𝐤𝐮𝐧~ 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐰𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐭𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐧𝐨𝐰."
The boy nod his head.
Luckily the demon slayers did not follow, I called Nakime to let us in the fortress.
YOU ARE READING
UNDER EDITING - Blood Intake - Role Swap
Fanfic𝑰𝒏 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚, 𝑵𝒆𝒛𝒖𝒌𝒐 𝒃𝒆𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒂 𝒅𝒆𝒎𝒐𝒏 𝒔𝒍𝒂𝒚𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒂𝒗𝒆𝒏𝒈𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒆𝒂𝒕𝒉 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚. 𝑳𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒅𝒊𝒅 𝒔𝒉𝒆 𝒌𝒏𝒐𝒘, 𝒉𝒆𝒓 𝒐𝒍𝒅𝒆𝒓 𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒂 𝒅𝒆𝒎𝒐𝒏. 𝑨𝒍𝒍...