Nᴇᴢᴜᴋᴏ ᴘᴏᴠ
"𝐒𝐞𝐞! 𝐒𝐞𝐞! 𝐈𝐧𝐨𝐬𝐮𝐤𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠!"
𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑎𝑟 𝑖𝑠 𝑘𝑖𝑛𝑑𝑎 𝑤𝑒𝑖𝑟𝑑... 𝐵𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘𝑠 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚 𝑤𝑒 𝑚𝑎𝑛𝑎𝑔𝑒 𝑡𝑜 𝑑𝑒𝑓𝑒𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑜𝑏𝑙𝑒𝑚.
"𝐘𝐞𝐚𝐡.....𝐲𝐞𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠.."
"𝐎𝐡 𝐰𝐚𝐢𝐭 𝐰𝐨𝐦𝐚𝐧, 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡 𝐦𝐲 𝐣𝐨𝐛. 𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐝𝐞𝐦𝐨𝐧𝐬 𝐡𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞."
𝑊𝑎𝑖𝑡....𝑤𝑎𝑖𝑡.... 𝐼𝑠 ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒𝑠 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑘𝑖𝑙𝑙 𝑇𝑎𝑚𝑎𝑦𝑜 𝑠𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠 𝑡𝑜𝑜?
"𝐍𝐨 𝐬𝐭𝐨𝐩!"
The boar demon slayer was about to run towards Tamayo san to kill her, but he suddenly froze and collapsed.
"𝐖𝐡.....𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝?"
𝑃ℎ𝑒𝑤𝑤...ℎ𝑖𝑚 𝑓𝑖𝑔ℎ𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠𝑡𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑓𝑒𝑚𝑎𝑙𝑒 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑖𝑠 𝑝𝑟𝑜𝑏𝑎𝑏𝑙𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑖𝑠... 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑢𝑐𝑘 𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑜𝑛 𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑖𝑑𝑒.
ᴀ ғᴇᴡ ʜᴏᴜʀs ʟᴀᴛᴇʀ
"𝐆𝐮𝐰𝐚𝐡𝐡𝐡𝐡𝐡𝐡𝐡! 𝐖𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐦𝐨𝐧𝐬 𝐰𝐨𝐦𝐚𝐧?"
"𝐄𝐡𝐡? 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐞𝐦𝐨𝐧𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭? 𝐖𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐦𝐨𝐧𝐬 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲. 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐦𝐚𝐥𝐞 𝐝𝐞𝐦𝐨𝐧, 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧𝐥𝐲 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐚𝐩𝐬𝐞𝐝."
𝐼 𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑇𝑎𝑚𝑎𝑦𝑜 𝑠𝑎𝑛 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑎𝑟 𝑤𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑢𝑝 𝑡𝑜 𝑎𝑣𝑜𝑖𝑑 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑝𝑟𝑜𝑏𝑙𝑒𝑚𝑠. 𝐴𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔, 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛𝑠 𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑟𝑜𝑛𝑔, 𝑏𝑢𝑡 𝑇𝑎𝑚𝑎𝑦𝑜 𝑠𝑎𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑏𝑙𝑜𝑜𝑑𝑚𝑜𝑜𝑛, 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑎 𝑏𝑙𝑜𝑜𝑑𝑚𝑜𝑜𝑛 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑛𝑢𝑚𝑏𝑒𝑟 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠.
A crow with a pink bow suddenly flew around the mansion.
"𝐊𝐮𝐰𝐚𝐚𝐚! 𝐊𝐮𝐰𝐚𝐚𝐚𝐚! 𝐍𝐞𝐰 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧, 𝐧𝐞𝐰 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧! 𝐍𝐞𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐮𝐩 𝐢𝐧 𝐍𝐚𝐭𝐚𝐠𝐮𝐦𝐨 𝐌𝐨𝐮𝐧𝐭𝐚𝐢𝐧! 𝐇𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐍𝐚𝐭𝐚𝐠𝐮𝐦𝐨 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲, 𝐊𝐮𝐰𝐚𝐚𝐚𝐚 𝐤𝐮𝐰𝐚𝐚𝐚!" The crow said.
"𝐎𝐨𝐨𝐨𝐡! 𝐂𝐫𝐨𝐰 𝐬𝐚𝐧! 𝐖𝐞'𝐥𝐥 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲!"
YOU ARE READING
UNDER EDITING - Blood Intake - Role Swap
Fanfiction𝑰𝒏 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚, 𝑵𝒆𝒛𝒖𝒌𝒐 𝒃𝒆𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒂 𝒅𝒆𝒎𝒐𝒏 𝒔𝒍𝒂𝒚𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒂𝒗𝒆𝒏𝒈𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒆𝒂𝒕𝒉 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚. 𝑳𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒅𝒊𝒅 𝒔𝒉𝒆 𝒌𝒏𝒐𝒘, 𝒉𝒆𝒓 𝒐𝒍𝒅𝒆𝒓 𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒂 𝒅𝒆𝒎𝒐𝒏. 𝑨𝒍𝒍...