Guren & Sano

251 20 2
                                    

[Guren Ichinose- Owari no Seraph
Sano Manjiro- Tokyo Revengers]

[Дүрүүдийнхээ нэрийг Англиар бичсэн байгаа шүү.]

LOVE х RAIN

Guren & Sano x Original character | Episode.8

|||

"Галзуу юмаа." Sano бид хоёрын урдуур дугуйтай хурдлан зөрөх хүмүүсийг харсаар тэр ийн хэлэхэд би даган толгой дохиж амжлаа. Манай энэ хавиар ингэж дугуй унах хүмүүс ойрд ихэсчихжээ, байнга л урдуур хойгуур зөрдөг болж.

Sano мөрнөөсөө үл ялиг дээгүүрх шаргал үсээ хойш самнах мэт хойшлуулчхаад бидний суух гэж байсан савлуур дээр түрүүлж очсоор "Byno чи суучих, би ардаас чинь түлхээд өгье." гээд савлуур луу дохих аж.

Яагаад ч юм эртнээс л түүнээр түлхүүлж, бараг л байнга ганцаараа савлуур дээр суучихдаг байсан болохоор одоо ч баяртайгаар очин савлуур дээр суулаа.

Энэ тоглоомын талбай дээр өдөр болгон түүнтэй хамт тоголдог байж билээ, харин одоо ахлах сургуулийн хүнд гэмээр амьдрал бүх зүйлд садаа болох шиг санагдана. Дахиж Sano-той дотно гэмээр харьцаж чадахаа больсон ч гайхмаар нь тэр уулзах бүртээ хуучных шигээ дотноор хүлээж авдаг нь намайг үнэхээр тайвшруулдаг.

Sano-г сургуульдаа жаахан асуудал тарьдаг болсон гэж сонссон ч одоогийн түүнийг харвал цуу яриа оргүй хоосон мэт санагдах аж, тэр зүгээр л хуучных шигээ инээмсэглэн, хуучных шигээ л толгой өвтгөм асуудлуудыг холдуулахад туслана. Яг хэвэндээ.

"Өнөөдөр бороо орно гэсэн ч орох юм шиг харагдахгүй л байна даа." Тэр дээш тэнгэр лүү харсаар хэлэх агаад савлуурыг зөөлхөн түлхэж эхлэхтэй зэрэгцэн би толгой дохилоо.

Тэгээд удалгүй "Чи юу хачин гэдгийг мэдэх үү?" хэмээн намайг асуухад Sano мөрөө хавчих нь нүдний буланд үзэгдэнэ. "Чи бид хоёр ийм том болчихоод одоо ч хүүхдийн талбай дээр эргэлдсээр л байна."

Намайг өгүүлбэрээ дуусгахад тэр инээд алдсанаа савлуурыг нэг хүчтэй түлхчихээд удааширч амжихаас нь өмнө шон налж зогсоод "Сайхан биш гэж үү, хамтдаа өнгөрүүлсэн үе бодогдоод."

"Тийм ээ, сайхан." Би амандаа сулхан бувтначхаад, савлуур удааширч эхлэхтэй зэрэгцэн савлуураас буугаад "Юу гээч, энэ удаад би чамайг савлууртай чинь түлхэж өгье. Дандаа түлхүүлээд байх одоо сонин санагдаж байна." гэхэд тэр харин инээд алдах аж. Үнэхээр сайхан инээмсэглэл шүү, ямар ч бузар түүнд халдаагүй, хэцүү эсвэл хүчилсэн биш хамгийн тайвшруулам инээмсэглэл.

ANIME ONESHOTS || MGLМесто, где живут истории. Откройте их для себя