Ban

246 20 8
                                    

FROM START TO THE END

Ban x Original character | Episode.22

[Seven deadly sins]

***

"Нана, өнөөдөр хамт хоолонд орох уу?"

Бан гал тогооноос нэлээд чангахан ийн асуухад би чихэвчээ тайлаад, хичээл хийж байсан дэвтрээ ч бас хаалаа. Тэгээд гал тогоо руу зүглэхдээ "Чамайг хоол хийнэ гэж бодсон юмсан?"

Түүнийг түрүүжингээ гал тогоонд байсан болохоор гарын хоолыг нь идэх нь дээ гээд баярлаж байсан юмсан. Ягаан хормогч зүүчихсэн тэр цааш харан зогсохдоо над руу ральтхан эргэж хараад "Элизабет Ахлагч хоёрт хийж байгаа юм"

"Юу?" Би шоглоомтойгоор инээд алдчихаад түүний хажууд очин зогсоод "Тэгээд өөрсөддөө хийдэггүй юм уу?"

"Чамтай гадуур хоолломоор байна" гэчихээд Бан их л өөрөөрөө бахархангуй инээмсэглэх агаад хурц соёо цонхоор тусах нарны гэрэл үл ялиг гялалзаж харагдсанд би өөрийн эрхгүй анхаарлаа соёон дээр нь төвлөрүүлж орхив.

Тэр ч миний анхаарлыг юу татсаныг мэдсэн аятай соёогоо хэлээрээ оролдоод "Амталж үзмээр байна уу?"

Би надаас бараг л хорин сантиметр өндөр түүний мөрийг шоглоомтой цохиод "Тэнэгтээд байх юм"

Түүнийг үнэхээр яагаад ийм өндөр гэдгийг нь би одоо ч мэддэггүй юм, бүр шал хэрэггүй өндөр гээч. Тэврэхээр би бараг д гэдсийг нь тэвэрчих гээд, хүссэн үедээ үнсчихье гэхээр өндөрт нь үсрээд ч хүрэхгүй.

Гэхдээ яагаад ч юм ийм өндөр байснаараа тэр надад илүү хань болж чаддаг юм шиг.

Би түүний шарж байгаа стек рүү аль болох анхаарлаа хандуулахгүйг хичээсэн ч яах аргагүй соусны амтлаг үнэр, махны шарах сэтгэл хөдөлгөсөн чимээнээс болоод анхаарал бүхэлдээ хоол руу зүглэж орхив. Ядаж байхад өдөр хичээлтэйгээсээ болоод хоол идэж чадаагүй юм, өлсөж үхэх нь.

"Нана" Бан өнөө юу ч хэлсэн өөртөө уусгаж орхидог баргил хоолойгоороо нэрийг минь болгоомжлонгуй дуудсанд би толгойгоо өргөн түүн рүү харлаа. Тэр харин над руу биш хоолондоо анхаарлаа төвлөрүүлэх бөгөөд үл мэдэг инээмсэглэчхээд толгойг минь илэх аж.

"Чамайг өлсөж үхэхээс өмнө явцгаая, хувцсаа өмсөж бай." гэхэд нь би толгой дохичихоод түргэхэн өрөө рүүгээ зүглэлээ.

Уг нь Бан бид хоёр тусдаа гэртэй ч гэсэн түр зуур асуудал гарснаас болоод Элизабет Мелиодас хоёртой цуг амьдрахаар болчихсон. Энд хэр удахыг хэлж мэдэхгүй байгаа ч Элизабет тэр хоёрын хүүхэд Тристантай тоглодог болохоор тэгтлээ уйдаад байдаггүй юм.

ANIME ONESHOTS || MGLМесто, где живут истории. Откройте их для себя