Ken Ryuguji

274 18 43
                                    

HIS MY BAD GUY, I'M HIS SOFT GIRL

Ken x Original character | Episode.16

[Tokyo revengers]

~~~


"Рюүгүжи-күн, энэн дээр туслаад өгөөч?" Би дэвтрээ барьсаар түүн рүү дөхөнгөө ойлгохгүй байгаа зүйлээ үзгээрээ заан асуувал тэр бичиж байсан юмаа түр азнаад нааш анхаарлаа хандуулах аж.

"Юу?" гэж тэр миний сая хэлснийг хараахан сонсож амжаагүй бололтой асуугаад, намайг дэвтэр лүүгээ хальт дохиход заасан газар луу минь харлаа. Үнэхээр яагаад заавал түүнээс асуух албатай гэдгээ мэдэхгүй байгаа ч, охидуудаас илүү хөвгүүд олонтой энэ ангид тэр л хамгийн гайгүй нь харагдсан юм.

"Би ч сайн мэдэхгүй байгаа ч хариултаа хамт олчихъё." Тэр түрүүн юм бичиж байсан дэвтрээ энэ удаад бүр хойшлуулаад, өөрийнхөө англи хэлний дэвтрийг гаргаж ирлээ. Тэгээд асуултын хариултаа олох хүртэл намайг хажуудаа зогсоохыг хүсээгүй бололтой сандлаасаа босох аж.

"Би зүгээр өөрийнхөө сандлыг авчиръя." гээд эргээд явах гэж байтал тэр бугуйнаас барьж зогсоогоод "Зүгээр болохоор энд суу"

Хоолойных нь өнгө гэнэт бүдүүрчихсэнд би дотроо нэлээд гайхсан ч зүгээр толгой дохиод түүний сандал дээр суух бол, тэр яг хажууд минь нэг гараараа ширээ тулан зогсоно. "Багшийн хэлснээр энэ үг..."

Тэр миний асуултад яг зөв хариулахын тулд өгүүлбэр бүрээр нь тайдбарлаж өгөх ба, яг түүний мэдэхгүй зүйлийг азаар би мэдэж таараад бид хоёр нэлээдгүй яриа нийлэх аж.

Тэгээд бас, дөнгөж шилжиж ирсэн охинд гэхэд тэр гайхмаар өгөөмөр хандаж байна. Бараг л бүх охидын мөрөөдөл тэр байдаг байх, нуруулаг, сайхан өндөр хамартай, тэгээд тусч болохоор. Эмэгтэй хүн ч хүндэлж мэддэг.

Гэхдээ, миний сонирхол яагаад ч биш юм байна.

"Тусалсанд баярлалаа..." би түүнийг овгоор нь эсвэл нэрээр нь дуудахаа шийдэж ядаж байгаад, зүгээр л үргэлжлүүлж юм хэлэхгүйгээр шийдээд сандлаас нь бослоо.

"За"

Намайг хойш сандал руугаа буцаж байтал тэр ард сулхан ийн хэлэх дуулдав.

Уг нь би өндөр залуу сонирхдог юмсан. Гэхдээ...

"Миюүки! Нөгөө- өнөөдөр хамт гарах уу? Дөнгөж шилжиж ирсэн болохоор хотыг жаахан танилцуулдаг юм билүү гээд."

ANIME ONESHOTS || MGLМесто, где живут истории. Откройте их для себя