Giyuu Tomioka

618 27 20
                                    

YOU'RE NOT ALONE

Giyuu x Shinobu Kocho | Episode.1

[Demon slayer]

|||

"Юу хийгээд байгаа юм? Хүрээд ир" Карло над руу баруун гараа сунгасаар хэлээд, мишээх аядав. Эргэн тойрны цэцэгс өнгө алаглан үзэгдэж, тансаг үнэр нь орчлонгийн сүрчиг болох шиг санагдана. Дулаахан салхи түүний бүдэг ягаан даашинзыг сэвэлзүүлэн, нарны хурц гэрэл арьсан дээр нь буун гялалзах аж.

"Надаар яах гэсэн юм?" Би зөөлхөн зүлгэн дээр суусан чигтээ хариулаад, байдаг л харцаа тодруулан түүний нүд рүү эгцлэн харлаа.

Цэнхэр нүд нь гол шиг тунгалаг гялалзан үзэгдэж, тэрээр шаргал үсээ чихнийнээ ард хийгээд "Чамд харуулах юм байна"

Би дахиж эсэргүүцэх гэсэнгүй босохоор гараас нь атгатал түүний инээмсэглэл хөөс шиг замхран одож, бие нь агаарт уусах ба, миний нүд томорсоор харанхуй хонгил руу унаж орхилоо.

Дахин давтагдах хар дарсан зүүд.

Хар хөлс нулимстай минь холилдон урсахад би нүдээ алгуур нээн, сааралтан үзэгдэх таазтай мэндлэв. Бие хачин гэмээр хөндүүрлэж, толгой манарч байсан ч би хөнжлөө сөхөн босоод хэсэг бодлоо цэгцлэхээр амьсгаа авлаа.

Карло...

Энэ хар дарсан зүүд надаас хэзээ ч холдохгүй нь. Зүрх хөндүүрлэн өвдөж, амьсгал бага багаар давчдаж эхлэхэд би гадаа гарахаар яаравчлан кимоногоо өмслөө. Нар мандах хараахан болоогүй байгаа бололтой сар тэнгэрийг баясган гэрэлтүүлж үзэгдэнэ.

Гадаа сэрүүхэн байлаа. Хүйтэн чийглэг агаар хамраар дамжин уушги руу зүглэж, ой моддын таатай хэрнээ зүрх зүсэм үнэр дахиад л түүнийг санагдуулах аж. Өвлийн урь хэдийнээ орчихжээ.

Би катанагаа бүсэндээ хийгээд, ойгоор зугаалахаар гэрээсээ холдлоо. Алхах бүрт мөчир, самар гэх мэт ямар нэг зүйл уланд гишгэгдэн шаржигнасан чимээ гаргах бөгөөд шар шувууны чимээ хааяа нэг дуулдах нь нэг л түгшүүртэй санагдана. Гэсэн ч ой намайг цаанаа л нэг тайвшруулах аж. Түүнтэй хамт ирдэг байсан болохоор тэр биз.

Гэнэт чихэнд өөр нэгэн танихгүй чимээ дуулдлаа. Амьсгалах, бишээ амьсгаадах чимээ. Харц минь чимээний зүг рүү огцом шилжиж, би тийш очих эсэхтээ хором эргэлзэв. Гэтэл тэрхүү амьсгаадах чимээ гэнэт л байхгүй болчих нь тэр.

ANIME ONESHOTS || MGLМесто, где живут истории. Откройте их для себя