Haruka & Kyo & Hatsuharu

170 8 4
                                    

[Олон гол дүртэй болно]

[Haruka Nanase- Free! Iwatobi swim club
Kyo Sohma, Hatsuharu Sohma- Fruit basket]

MY ETERNAL LOVE

Haruka x Original character

Kyo x Toru

Hatsuharu x Lin | Episode.14

~~~

[AUTHOR POV]

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

[AUTHOR POV]

"Хөөе Харү-чан энэ хувцас ямар байна?" Мисаки шинээр авах гэж байгаа ягаан торготой усны хувцсаа урдаа барьсаар ийн хэлчхээд Харүг харж амжихаас өмнө өөрөө эхлээд толинд харах аж.

Харүка төв царай гаргасаар "-Сан эсвэл -Чан битгий залга гээд байхад" хэмээн амандаа үглэхэд Мисакид бол огтхон ч хамаагүй бололтой сонсоогүй юм шиг жүжиглэн "Яалт ч үгүй нил ягаан нь гоё юм шиг байна тийм ээ?"

Тэр сандал дээр тавьчихсан нил ягаан усны хувцас руугаа нэг, одоо барьж байгаа ягаан усны хувцас руугаа нэг харж байгаад удалгүй санаа алдаад "Гэхдээ Харү-күнийх шиг хар, нил ягаан хосолсныг авмаар байх юм"

"-Күн ч бас битгий залгаад бай" Харү санаа алдчихаад "Надад бол аль нь ч зүгээр харагдаж байна"

"Дандаа яг адилхан усны хувцас л авдаг хүн тэгж л хэлнэ л дээ." Мисаки шоглонгуй үглэчхээд өөр хувцас сонгохоор шийдэв бололтой усны хувцасны тасаг руу зүглэх агаад Харү харин юу ч болоогүй юм шиг царайлсаар сандал дээр суун үлдэх аж.

Харүка одоог хүртэл яагаад Мисакиг ингэтлээ удаан хувцсаа сонгохыг хүлээдгээ гайхаж байгаа нь илт, Мисакиг хөх өнгийн усны хувцас барьсаар ирэх үед шанаагаа тулчхаад их л хүнд санаа алдав.

"Хурдал л даа, би сэлмээр байхад"

Мисаки инээд алдчихаад усны хувцсаа урдаа барьж үзэн, нэлээд удаан харж зогссоноо "Шийдлээ."

ANIME ONESHOTS || MGLМесто, где живут истории. Откройте их для себя