3.

4 1 0
                                    

Jungkook-

Katselen ympärilleni ja nautin rauhallisesta käytävästä. Parhaita tunteita koulussa on, kun saa olla rauhassa käytävällä. Nojaudun kaikessa rauhassa tiiliseinää vasten, kunnes kuulen tasaisia askeleita. Nostan katseeni kävelijään ja tunnistan hänet Yoongiksi, joka astelee käsi kädessä Hoseokin kanssa minua kohti. Kohdalleni päästyä pojat naurahtivat Hoseok nostaa kätensä olalleni. "Sullahan menee jo hyvin sen uuden oppilaan kanssa", Yoongi toteaa huvittuneena. Murahdan huvittuneena ja kietaisen käteni Hoseokin ympärille, sillä taisin olla halia vailla. "Yoongi kiusaa", marisen pojan korvaan ja käännän katseeni Yoongiin, jolle näytän nopeasti kieltäni, en vittuilevasti vaan suloisesti, sillä en jaksanut juuri nyt tapella.

Hetken juttelun jälkeen Taehyung ilmestyy paikalle ja Lia laskee oppilaat välitunnille, eli kauhea mekkala alkaa pienessä käytävässä. "Taehyung ja Jungkook tulisitteko tänne?" kuulen kysymyksen ovelta, minkä vieressä olen jo valmiiksi. Käännän katseeni taakseni ja näen siellä opettajamme Lian. Hymähdän vain hiljaa ja lähden astelemaan luokkaan ja istahdan lähimmän pulpetin päälle, sillä en jaksanut seistä. Odotin hetken, kunnes opettaja ja Taehyung luokkaan löysivät. Istuskelin kaikessa rauhassa ja leikin hupparini hihoilla, kun kaksi muuta keskustelivat. Minua ei kiinnostanut täällä olla, enkä tiedä mitä täällä teen. Pian ilmoitetaan, että pääsisimme välitunnille muiden kanssa, joten sen myötä aloitan kävelyn kohti koulun pihaa missä minun olisi tarkoitus Jiminiä tavata kuten aina. 

Monien pienten askelien jälkeen matkani ylettyy suurille lasioville, minkä voisin vetää auki. Tarraan kädelläni kiinni kahvasta ja vedän oven auki, jolloin pieni tuulenvire lennähtää kasvoilleni. Vedän syvään henkeä, jonka jälkeen olen aikeissa aukinaisesta ovesta astella kohti kulmaa, jonka takana yleensä tapaan Jiminiä. Ei tarvittu, kuin sekunnin sadasosa, jonka aikana ohitseni viilettää itseni mittainen poika leveä hymy huulillaan. Tuhahdan hiljaa ja pyöräytän silmiä. Käännän hitaasti katseeni poikaan, joka oli ohitseni mennyt ja huomaan, että hän on Taehyung. Kurtistan hieman kulmiani, jolloin lähden itse astelemaan tiiliseinää pitkin kohti, sitä tiettyä kulmaa, minkä toisella puolella tapaan, joka ikinen päivä Jiminiä. Vilkaisen nopeasti taakseni aivan varmistaakseni, että siellä ei ketään olisi, kuka minua nyt tänne seuraisi, sillä tytöt vain juoruavat nämä välkät. Otan muutaman juoksuaskeleen, jonka jälkeen pääsen kulman taakse ja kuten aina tuttu hattatapää minua on siellä odottamassa.
"Heii" sanon todella iloisesti, joka ihmetytti minuakin ja huitaisen hiukseni niskani taakse. Luon vielä nopean hymyn pojalle ja astelen kunnolla hän luoksensa. "No hei vaan herra uuteen oppilaaseen ihastuja" toteaa hattarapää huvittuneena ja nostaa nauruaan pidätellessä kätensä olalleni. Pieni puna nousee poskilleni ja puren hammastani yhteen. "Ei en oo" marisen toiselle ja nostan varovasti hänen kätensä pois olaltani. Nojaudun hiljaisena seinään ja katsahdan kelloa nopeasti puhelimestani. Huokaan hiljaa ja alan odottamaan, että välitunti loppuisi, sekä, että Jimin kasaisi itsensä.

Muutama minuutti vierähtää nopeasti, kun saa selata puhelinta ja kuunnella ystävänsä holpotystä, johon välillä osallistut itsekkin, jonka ansiosta ei mennyt pitkään, ennenkuin olemme astelemassa Jiminin kanssa kohti lasiovia, mistä olin aikaisemmin ulos tullut. Nostan katseeni eteenpäin ja katseellani koitan saada tietooni, ketkä kaikki välitunnilla ovat. Tuhahdan hiljaa, sillä muistan, että ei minua niin paljoa asia oikeastaan kiinnostanut. "Mitä sä muuten teet koulun jälkeen?" kysyn nopeasti seurueeltani, joka on aivan omissa ajatuksissa. Pienen hätkähdyksen jälkeen hän sanoo reippaasti "Joonin luona on tänään bileet ja sinne tulee kaikkii julkkiksii ja näin! Ja parasta on se, että Yoongi pyys mut sinne seuralaiseks!" ja loikkaa pienen onnen hypyn. Naurahdan hieman, sillä minua huvittaa, se kuinka iloinen toinen asiasta on. "No mä tuun, sinne sit kuokkimaan ja varmistan, että et vaan tee mitään tyhmää, kun oot vähän juonu" sanon huvittuneena ja astelen oven eteen kiskaisten sen heti auki. Odotan hetken, kunnes hattarapää on päässyt ovesta sisällä ja livahdan hänen perässään sisälle. Nostan kyynärpääni pojan olalle ja nojaudun hellästi häntä vasten samalla kävellen hänen rinnalla eteenpäin. Katsahdan nopeasti ympärilleni, jolloin mieleeni muistuu, että ei minulla olekkaan samassa luokassa tunti, kuin toiselle pojalla. Hymähdän hiljaa ja lasken käteni takaisin kehoni viereen. "Moikka" sanahdan nopeasti ja heilautan kättäni toisen edessä, jonka jälkeen lähden hitaasti astelemaan kohti englannin karmivaa ja pelottavaa luokkaa.

Luokan eteen pääsen muutaman minuutin kävelyn jälkeen, joka ei sinänsä ole pitkä aika. Nostan puhelimeni takaisin eteeni ja alan selaamaan somejani lävitse, jolloin näytölleni lävähtää tutun nuoren herran kasvot, jotka tunnistan alle millisekunnissa Taehyungin kasvoiksi. En itse päättäänyt, mutta sormeni painaa painiketta seuraa. Huokaan hiljaa ja tajuan, että hän varmaan huomaa siirtoni. Teen sen vain, koska haluan tietää, että hän ei päivittäisi mitään pahaa minusta stooriinsa, mutta samalla ihan muuten vain ja, että voisin tarpeentullen hänen instagramiansa aktiivisesti seurata, jotta tietäisin, mitä hänen elämässään tapahtuu....

******************************************
Kiitoosss mun jaksavuus, kun sain tän valmiiks ja tota olkaas hyvä!

Ily💜

Myrkyllinen {Taekook, Fin}Where stories live. Discover now