5.

4 1 1
                                    

Jungkook-

Vedän syvään henkeä ja odotan hetken, kunnes olen kaksin Taehyung kanssa luokassa. Nostan katseeni häneen ja mumahdan. Tajuan, että ei minulla oikeasti ole mitään sanottavaa hänelle, joten irroitan otteeni hänen kädestä. "Mitä asiaa sulla on?" hän kysyy turhautuneena ja kääntää rintakehänsä minua kohti. Nielaisen ja vilkaisen nopeasti ulos ikkunasta. "Meiän pitää tulla toimeen ja tota tuu Namjoonin bileisiin tänään illalla. Osote on **********. Nähään siellä!" sanon nopeasti ja heitän repun selälleni. Ajatukseni hyppivät. Niin kyllä toisellakin, sillä hänen katseensa puhui sanojen puolesta. Pyöräytän silmiäni ja mietin, mitä juuri menin sanomaan. Nousen nopeasti seisomaan ja suuntaan ulos luokkahuoneesta. Käännän ensin katseeni taakseni, missä poika edelleen istuu, jonka jälkeen päätän suunnata kohti koulun vessaa, missä olen aikasemmin tänään jo käynyt.

Juostuani vessaan paiskaan sen oven kiinni. Istahdan lattialle ja nojaudun seinään. Kylmä seinä ei tuntunut mukavalle, vaikka kylmyyttä paitani läpi en tuntenut, silti en tykännyt siitä. Pohdin päässäni, miten minusta on tullut tälläinen pehmo, en normaalisti ole tälläinen. Ehkä Jimin on oikeasssa, mutta ei hän voi, sillä kyllä hän tietää millainen olen, kun tykkään jostakusta. Nostan käteni hiuksiini ja painan pääni turhautuneena seinää vasten mihin nojaudun. Kuulen askeleita oven toiselta puolelta ja oletan sen olevan opettaja, joka viilettää käytävien ohitse, sillä ei heidän tarvitse olla ulkona, mikä ei ole reilua. Ei tarvittu paljoa, ennenkuin tajuan, että se ei ole opettaja sillä vessan ovi aukeaa ja huoneeseen lennähtää Taehyung, jonka katse suuntaan heti minuun. Säpsähdän hieman ja nousen nopeasti seisomaan. Kukaan ei saisi koskaan tietää, jos hakkaisin hänet täällä, joten lukitsen vessan oven, jotta kukaan ei pääsisi tähän tilaan, jonka jaan nuoren herran kanssa. "Mitä nyt?" hän kysyy turhautuneena ja nojautuu lavuaariin käsillään. "Ei mitään, herra naisten iskiä" mumahdan hänelle ja pyörittelen ranteita. Naurahduksen saan vastaukseksi ja sieluuni katsovan katseen. "Mitä? Ei siinä ole mitään hauskaa, jos isket mun naiset!" huudan toiselle ja astelen aivan hänen eteensä. Tunnen hetken päästä toisen kädet olkapäilläni. "Mä taisin iskee sut, enkä sun naisias" hän sanahtaa huvittuneena. Punastun pienesti, jonka jälkeen lähden toisen leikkiin mukaan ja nostan käteni toisen lanteille. "Ei et iskeny" mumahdan Taehyungille, jonka on siirtänyt kätensä paitani alareunaan. Katsahdan toisen käsiä samalla, kun hän alkaa nostamaan paitaa pois päältäni. Värähdän pienesti, mutta en tee asialle mitään, sillä antaa hänen ihailla kehoani, kunhan on asiasta hiljaa. Luon toiselle pienen hymyn ja kiskon paitani kokonaan pois. "Ei hätää sä et oo eka" toteamme toisillemme samaan aikaan. Hämmästyn hieman ja niin taisi toinenkin, joten oletan tämän olevan tuttu homma hänelle. Laitan käteni toisen paidan alareunalle ja alan hitaasti, sitä pois nostamaan.

Paidan pois saatua vedän toisen aivan kiinni itseeni ja painan huuleni mitään sanomatta hänen huulilleen. Hänen vastaa nopeasti suudelmaan ja vie kätensä poskilleni samalla sulkien ruskeat silmänsä. Suljen omat silmäni myös ja en jaksa olla varovainen, joten työnnän kieleni toisen suuhun alkaen etsimään kielelläni toisen kieltä. Hänen kielensä löytyi nopeasti ja hän alkoi parhaansa mukaan työntää kieltään suuhuni, minkä en antanut tapahtua, sillä hän ei määrää missä olen tai missä kieleni on. Hänen nostaessaan kätensä hiuksiini uskallan nostaa käteni pois toisen lanteilta hänen kyljilleen. Tunnen hänen kylkiluunsa, mikä saa minut miettimään syökö hän mitään, mutta ei se minun murheeni ole. Tämä on vain tämä kerta ja ehkä näin käy toisenkin kerran, mutta tämä ei paranna minun osaltani välejämme yhtään...

Otan pienen askeleen lähemmäs tuota ja painan hänet aivan kiinni lavuaariin ja itseni kiinni häneen. Toiselle varmaan on kuuma, sillä hänen kehonsa omaani vasten tuntuu todella nihkeältä, mutta ei sille voi mitään. Hetken päästä hän vetäytyy suudelmasta hieman kauemmas ja alkaa hengittämään hieman nopeammin. Avaan silmäni ja kurtistan kulmaani hieman samalla katsoen toista. "Kellot ei oo soinu vielä" totean nopeasti ja  painan huuleni toisen kaulaa vasten, mikä siinä nyt sattui edessäni olemaan. Alan hitaasti imemään toisen kaulalle fritsua. En ajatellut toisen olevan noin äänekäs, sillä ei tuo nyt niin paljoa voi sattua ja hän pitää nyt jo pientä ääntä. Mumahdan hiljaa, jonka jälkeen lasken huuleni hieman alemmas, eli toisen rintakehälle, johon alan väsäämään toista fritsua...

*******************************************
Okei mitä mä kirjotin en yhtään tiiä, mutta olkaa hyvä :))))

💜

Myrkyllinen {Taekook, Fin}Where stories live. Discover now